Der er i alt 86 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Luki
Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Fre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere
Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …
Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …
Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs
Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)
Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …
Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …
Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …
Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …
Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Søn Jul 10, 2011 12:35 pm
Lelouch lå bare indtil ham og sov rolig og godt. han havde stadigvæk fat i Vittorio's hånd imens han sov. Lelouch var ved at få det en del bedre. han vågnede da det var blevet mørkt igen, han så ind i Vittorio's trøje*hvorfor ligger han så tæt indtil mig?*tænkte han for sig selv
Vittorio
Antal indlæg : 95 Join date : 02/07/11
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Søn Jul 10, 2011 12:39 pm
Vittorio slog langsomt øjnene op og kiggede ind i hans øjne"jeg ser du er vågnet, sov du godt"spurgte han nysgerrigt. Han kiggede på ham og rykkede sig lidt tilbage"jeg undskylder meget for at lægge sig tæt på dig"sagde han og smillede bredt til ham. Vittorio havde uden Lelouch vidste det læst hans tanker"fordi jeg vil være tæt på dig, gør dig tryg"sagde han som svar til hans tanke.
Lelouch
Antal indlæg : 97 Join date : 06/07/11
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Søn Jul 10, 2011 12:46 pm
"jeg sov meget godt"sagde han, han havde endelig ikke noget imod at han lå så tæt på ham, det var endelig fint nok, det var første gang i mange år, der var nogle som havde lagt så tæt på ham, han havde fat i hans trøje og ville ikke give slip på ham."hey hold op med at læse mine tanker"sagde han og prøvede at se sur ud, men det virkede ikke rigtigt
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Søn Jul 10, 2011 9:05 pm
Vittorio smillede "det er jeg glad for at høre du skulle nødig sove dårligt"sagde han og holdte ham stadig tæt ind til sig. Vittorio smillede charmerende uden han enlgi vidste hvorfor"jamen jeg undskylder meget men det var fristende, og desuden kan du blie sur på mig"sagde han og blinkede kort til ham
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Søn Jul 10, 2011 9:52 pm
han kiggede på ham" jeg er van til at sove dårligt"sagde han. han gjorde sig fri, han skulle i bad, han lugtede meget af sø vand, ikke nogle god lugt."jeg kan altså ikke helt lide at du kan læse mine tanker, tænk hvis jeg nu tænker noget pænt om dig, det skal du helst ikke vide"sagde han og rejste sig op. Han var på vej i bad.
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:06 am
Vitttorio kiggede på ham uden at sige noget. Kun hans blik var rettet på Lelouch med et smil på læberne."jeg undskylder meget og..Hey noget pænt om mig"sagde han og sendte ham et sødt blik og charmerende smil."men man kan ikke altid sove godt"sagde han
//undskyld kreaen Q~Q//
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:09 am
han kiggede hen på ham, han smilede lidt"jeg smutter i bad nu"sagde han bare og gik ud af døren, han fandt selv badet, men det hele var gjort klar til ham, det var han glad for. han låste døren og gik i bad, der gik noget tid før han gik ind til Vittorio igen, han havde glemt at tage sin trøje på igen og han var ved at tørre sit hår. det var først da han stod i døren han kom i tanke om det, han sukkede lidt, nu ville Vittorio se alle de ar som han havde over alt på sin overkrop
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:16 am
Vittorio kiggede på Lelouch s overkrop der var rigtig mange ar, han sagde ikke noget til at starte med men gik så hen foran Lelouch"du har da hvist kæmpet rigtig meget"sagde han næsten helt overasket over at se det."var det et dejligt bad"spurgte han nysgerrigt med et bredt smil over de kolde læber"Hmm du har en flot overkrop enlig"sagde han bare for at bruge lidt af hans charme.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:22 am
han sukkede lidt"jeg har vist glemt min trøje, her"sagde han og gav Vittorio håndklædet og gik tilbage for at hente sin trøje eller rettere Vittorio's trøje som han kun havde lånt af ham, han havde godt hørt alt hvad han sagde, det var derfor han brugte den dumme undskyldning for at ha glemt sin trøje, det havde han også, men hente den havde han ikke lige tænkt over, indtil Vittorio sagde det sidste, så var han meget enig med sig selv om at den skulle hentes, han ville ikke lade Vittorio komme for tæt på ham. Han ville bare ende med at såre Vittorio meget
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:26 am
Vittorio kiggede på Lelouch der pludselig var væk han satte sig ned på sengen uden at vide hvorfor, måske var det for farligt at være en vampyr og en samurai i selskab med hinanden, det kunne jo ende galt, og det skulle det helst ikke. Han sukkede lidt og lagde sig bag over ned i sengen"hmm måske tænker jeg for meget"sagde han stille, og ventede på Lelouch skulle komme tilbage sagde han mon noget helt fokert noget, måske måske ikke. Han lukkede kort øjnene og faldt næsten helt i dagdrømmeri uden han selv vidste det.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:30 am
han kom tilbage med trøjen på, han gik hen og kiggede ned på Vittorio"hva er du faldet i søvn eller hvad?"spurgte han og prikkede på lidt til ham, han kiggede ned på hans ansigt, han prøvede på ikke at tænke noget om Vittorio. Vittorio kunne jo læse det, men Lelouch prøvede at holde Vittorio på afstand af sit liv, men at havde Vittorio ved sin side, kunne måske også vise sig at være på din lyse side hvem viste hvad der kunne ske
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:33 am
Vittorio læste ikke Lelouch tanker det vidste han at det måtte han ikke gøre, selvom hans tanker nok var pæne om ham så ville han ikke gøre det. Han åbnede langsome de røde øjne og kiggede op på Lelouch"godaften, tja ja faldt hvist i søvn"sagde han og kløede sig i nakken"mig og min døgnrytme kan slet ikke finde rundt i den"sagde han og sukkede med armene over kors."Du fandt trøjen"sagde han så lige pludselig med et smil.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:38 am
han smilede bare til Vittorio"du må gerne sove, nu er det min tur til at passe på dig"sagde han bare og kiggede væk fra Vittorio*hvorfor sagde jeg nu det, det var dumt*tænkte han vredt på sig selv, han sad bare ved siden af Vittorio for at passe på ham hvis han ville sove lidt, han sværd lå på den anden side, så han havde noget at forsvare med hvis det skulle være, han kom i tanke om noget"hej Vittorio du er en vampyr ikk skal du så ikke snart spise igen?"spurgte han og kiggede så ned på Vittorio
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:41 am
Vittorio kiggede op på loftet og nikkede"jo desvære ville ønske jeg slet ikke behøvede det men det er sådan jeg er"sagde han og kiggede lidt hen imod et vindue"hmm tror du at du kan være alene her lidt indtil jeg når tilbage"spurgte han undren hvorefter han hurtigt nåede hen foran vinduet."Du skal bare tænke eller råbe mit navn så kommer jeg så hurtigt jeg kan"sagde han og gik tættere på Lelouch hvorefter han aede hans ene kind blidt"det lover jeg"sagde han med et stort smil."passe på mig"grinte han sødtog kiggede på ham"tja hvem ved"svarede han
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:45 am
han kiggede på Vittorio"slå nu ikke nogle ihjel"sagde han, han rødmede lidt da Vittorio aede hans kind"jeg skal nok huske på det hvis jeg kommer i fare her"sagde han, han tog sit sværd frem, så han var fri for at gøre det hvis der skulle komme nogle"det er der ingen der ved endnu Vittorio"sagde han med hentydning til det sidste Vittorio sagde
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:48 am
Vittorio nikkede"javel ja så vil jeg smutte"sagde han og var hurtig ud ad vinduet han skyndte sig at løbe ind til byen og kiggede rundt. Der var en masse mennesker, og væsner han kiggede rundt efter et bytte og fik øje på en mand der havde sort kort hår, var lidt høj ikke højrere end ham. Han stod pludselig bagved ham og manden nåede slet ikke sige noget før Vittorio havde sat tænderne ned i hans usle hals. Han drak blodet faktisk alt blodet i hans krop og lod liget falde til jorden"ikke godt"sagde han stille og tørrede blodet ved fra hans mundvi han havde sagt at han ikke ville dræbe nogen, men se det på den lyse side det så og vidste Lelouch jo ikke noget om.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 1:57 am
Lelouch sad bare på værelset og ventede på Vittorio skulle komme tilbage igen. han gik så hen til vinduet og kiggede ud, han kunne lige se hvad Vittorio havde gang i. han sukkede *jeg havde jo sagt til ham at han ikke skulle gøre det*tænkte han, han pakkede sit sværd sammen og gik ud af værelset. han skulle hente sine ting i skoven og videre derefter, men det var jo ikke sikkert Vittorio ville lade ham gøre det
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 2:01 am
Vittorio kiggede lidt ned på liget foran ham, han bukkede sig ned for at tjekke om han trak vejret det gjorde han ikke. Han sukkede dette skulle Lelouch slet ikke se hvad ville han ikke tro, efter al det med hans egen forældre så ville det her være lgieså slemt. "undskyld Lelouch men jeg kan ikke gøre for det"sagde han stille og fik slæbt liget med hen et sted hvor ingen ville finde det, så det var sikkert gemt væk, men Vittorio havde stadgi blod på han trøje, og bukser. Han fik så øje på Lelouch og gispede kort"Hvad..Hvad laver du her ville du ikke vente indenfor"sagde han helt overasket.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 2:06 am
Lelouch så på ham kort, men gik så bare videre uden at sige noget til ham, som et tegn på at han havde set hvad Vittorio havde gjort. han gik bare ned mod søen til sit tøj som gerne skulle hænge til tørre i træet, han kiggede ikke engang tilbage på Vittorio, han var ked af at det skulle være på den her måde, men Lelouch havde håbet at Vittorio ville ha skånet et liv og taget noget blod fra ham også, så der blev reddet et menneske liv og et vampyrliv, men sådan var det ikke endt
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 2:09 am
Vittorio vidste det godt han havde såret Lelouch men det var sådan han var, han ville hellere dræbe end at drikke blod fra ham. Han sukkede trist og gik tilbage til butikken og lagde sig ned på sengen i værelset"arrrg hvorfor kan jeg ikke være normal!"råbte han vredt og slog sin hånd hårdt ind i væggen. Hvorefter at han så kiggede ned mod gulvet"det hele skulle have været endt anderledes, og hvorfor kan jeg ikke bare lære at styre min tørst"sagde han og tog en pude foran ansigtet uden at sige noget.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 2:15 am
men Lelouch var uheldig nok til at blive overfaldet da han kom udenfor byen*Vittorio!*tænkte han, men han viste ikke om Vittorio ville høre det, efter som han bare gik fra ham. Lelouch fik en knytnæve i maven op til flere gange, han kunne næsten ikke stå på sine ben*Vittorio*tænkte han igen da han ikke var kommet den første gang, dem som overfaldet ham stod bare og grinede af ham
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 2:19 am
Vittorio hørte det og var hurtig ud ad vinduet ligemeget hvor sur på ham selv han var nu, så måtte han finde Lelouch, redde ham for hver en pris"Forsvind!"råbte han og skubbede dem alle ind i de tætteste træer hårdt, så træerne væltede over dem. Vittorio kiggede så på dem der overfaldte ham"hvis i gør det igen bliver det værst for jer selv"sagde han kodlt til dem.Han bukkede sig ned med en strækt hånd mod Lelouch"er du okay"spurgte han bekymret og stille"jeg kom så hurtigt jeg kunne"sagde han og sad i øjenhøjde med Lelouch.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 2:23 am
"jeg har haft det bedre Vittorio"sagde han og hostede lidt, han havde ondt i sine lunger og mave, da han havde fået mange slag de steder, han tog imod hans hånd, han prøvede at komme op og stå, men det var ikke fordi det gik særlig godt, for han falde igen og hev Vittorio med ned over sig, hvis han ikke slap ham og det var lige ned i en mudderpøl, så hvis Vittorio ikke ville blive beskidt skulle han bare skubbe sig lidt væk fra Lelouch
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 2:26 am
Vittorio havde intet imod at blive beskidt han kiggede på ham og uden han vidste det skete der noget underligt noget. Han begyndte at græde uden helt at vide det, hans røde tårer løb ned ad hans kinder han havde ikke grædt i så mange år det føltes helt overvælende. han kiggede på Lelocu uden at sige noget men lod bare hans røde tårer løbe videre ned ad hans kinder. Måske var det at Lelouch blev skadet uden han selv kunne gøre noget der gjorde ham så trist. Han holdte om ham uden at sige noget tænkte for det meste bare at han slet ikke ville give slip på ham.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Man Jul 11, 2011 2:30 am
"Vittorio du græder jo, lade være med at gøre det over mig, jeg skal nok komme mig"sagde han og tørrede Vittorio's tåre væk igen, han lå bare der i mudderet, med Vittorio ovenpå sig så det var ham som var i mest mudder og Vittorio blev skånet for det meste af mudderet. Han kunne endelig godt lide at Vittorio holde om ham på den måde"Vittorio du bliver beskidt"sagde han