Der er i alt 86 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Luki
Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Fre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere
Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …
Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …
Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs
Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)
Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …
Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …
Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …
Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …
Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.
Emne: The Smell of blood-Lelouch Ons Jul 06, 2011 6:52 pm
Tid:Aften 00.00 Sted:Centrum Lakes Vejr:Koldt, lidt vindstillet Omgivelser:En af Centrummets mange søer, få dyr, træer, blomster Påklædning:En sort læderjakke, en hvid t-shirt uden print, et zebra/tiger ligende slips rundt om halsen, sorte læderbukser(hængerøv), sorte støvler.
Det var aften og Vittorio var gået ned til en af centrummets mange søer, han kiggede rundt, fik enlig ikke øje på så meget. Kun træer, søen, få dyr der rendte rundt, og blomsterne der sad nede i jorden. Himlen var mørk fyldt med en masse stjerner på. Han kedede sig, så derfor besluttede han sig for at vandre rundt omkring søen .Han stoppede kort op ved en mørk men ukendt skikkelse-skikkelsen af en kvinde. Hvad mon hun lavede her, nå men det gad han ikke vente svar på så derfor gik han med al hans forførelskhed hen imod hende, lagde en finger under hendes bløde hage"Goddag frøkken, hvad laver en så køn dame som dem herude så sent"spurgte han med en hvis blid, rolig stemme, selvom han faktisk havde planer om at sætte tænderne nedi hendes usle hals. Kvinden svarede ham ikke men kiggede derimod den anden vej, og det gjorde Vittorio rasende så han prikkede hurtigt sine spidse negle ned i hendes hals, og begyndte at drikke fra de to huller han lavede. Damens blod var dejligt varmt og fik hans krop til at blive stærkere end den normalt var. Han drak al hendes blod færdigt og smed hende ud i søen"Dig har jeg ikke brug for længere"sagde han helt kølligt og normalt. Efter lidt tid kiggede han rundt der var ingen endnu kun ham og nogle dyr. Han kiggede ned foran hans fødder der lå blodpletter overalt skønt at han lige glemte at drikke uden at spilde.
Lelouch
Antal indlæg : 97 Join date : 06/07/11
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Ons Jul 06, 2011 7:00 pm
Lelouch var lige kommet til. Han gik rundt et sted han ikke kende til, men der var en sø?. han så en eller anden person. han lagede en hånd på sit sværd, hvis det skulle blive nødvendig kunne han godt kæmpe. han gik bare ned til selve søen og satte sig ned, men med en hånd på sit sværd hele tiden, han så ned i vandet, men det eneste han kunne se var hans eget spejlbillede. han sukkede lidt og lukkede sine øjne lidt og sad og slappede af
Vittorio
Antal indlæg : 95 Join date : 02/07/11
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Ons Jul 06, 2011 7:11 pm
Vittorio kiggede ombagved ham han så en til skikkelse en skikkelse han ikke kendte til han holdte blikket på ham lidt uden helt at sige noget som helst. Han så personen sidde ved søen og valgte at gå hen til ham"goddag"sagde han bare som starten til en samtale. Han studerede ham lidt og kiggede så på vandet kort mon han havde set noget om den dame han enlig for nogle minutter siden hade dræbt.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Ons Jul 06, 2011 7:16 pm
han åbnede øjne og kiggede lidt op på personen som sagde noget til ham"godaften"sagde han bare og kiggede ned i vandet igen, han lukkede øjne igen og sad bare og tænkte på alle mulige ting, men dog mest på sine afdøde forældre som han savnede voldsomt, men han ville ikke græde over dem, det fik dem jo ikke tilbage til ham igen. Så det eneste han kunne gøre for at holde dem i nærheden af ham var at tænke på dem
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Ons Jul 06, 2011 7:20 pm
Vittorio satte sig ned ved siden af ham og kiggede lidt ud på vandet "hvad laver du hernede"spurgte han undren, enlig vidste han heller ikke selv hvad han lavede hernede han vidste bare at han var gået herned. Hans øjne rettede sig på ham"du ser ud til at tænke på noget"sagde han så venligt han nu kunne. Der gik så ikke lang tid før han havde lænt sig en smule bagover men støttede sig til græsset med albuerne"Vittorio Renari"præsenterede han sig uden at række en hånd frem mod ham. Han var slet ikke den type der gjorde det.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Ons Jul 06, 2011 7:32 pm
"jeg bare lige kommet her ned"sagde han, han kiggede så hen på ham. "jeg tænker på mine afdøde forældre"sagde han. *hvorfor fortalte jeg ham det XD* tænkte han for sig selv" navnet er Lelouch Vi britannia"sagde han, han kiggede så ned i vandet, han sukkede lidt, han viste ikke hvad han skulle sige nu, så han valgte at holde sin mund
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Tors Jul 07, 2011 10:09 pm
Han kiggede på ham med et bredt smil men det forsvandt da han nævnte hans afdøde forældre"du må savne dem frygteligt meget"sagde han stille, og kiggede ud på vandet."hvis jeg kunne ville jeg hjælpe dig måske med at finde morderen men vil heller ikke lyde alt for meget som om jeg ved jeg kan hjælpe"sagde han og studerede ham med øjnene lidt."Hyggeligt at møde dig Lelouch"sagde han venligt."Du ved godt jeg kan læse dine tanker hvis jeg vil ikk men jeg vælger at lade vær det er mest sådan private tanker"sagde han
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Tors Jul 07, 2011 10:21 pm
"nej tak det behøver du ikke, jeg klare det helt fint"sagde han, han kiggede ikke over på ham. han tog et lille billede frem, det var af en lille familie, det var ham, hans mor og far, der var en blodplet på det. han sukkede og lukkede øjne, hans savn var så stort at det var blevet til had, da han var dreng var han ikke som han var nu, men det var lavet om den dag hans forældre blev ned slagtet
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Lør Jul 09, 2011 11:03 pm
Han tænkte lidt"hvorfor ikke jeg vil gerne hjælpe hvis du får brug for det"sagde han, og kiggede på vandet"ved du hvad jeg så godt kan lig ved de mange søer ved centrummet, det er ens ro og stilhed"svarede han efterfulgt af et tænkende udtryk på hele ansigtet. Vittorio havde nået at set det billed af hans familie men ville helst ikke sige noget til det, tænk hvis han sagde noget forkert, så han valgte af holde mund.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Lør Jul 09, 2011 11:11 pm
han kiggede over på Vittorio"jeg har det fint helt ærligt, du behøver ikke at hjælpe mig"sagde han, han lagede sig ned på ryggen og lagede en arm over sine øjne, med billedet i hånden, han sukkede lidt, han havde lukket øjne, han var tæt ved at falde i søvn, han havde vandret rundt i flere dage uden søvn eller mad, men han viste det ikke, kun søvnen, men ikke sulten. han ville helst ikke viste sig at være svag
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Lør Jul 09, 2011 11:15 pm
Vittorio kiggede på Lelouch han havde lagt mærke til at han så udmattet ud"du ser træt ud er der sket noget"spurgte han, ja hvorfor kunne han ikke ligesom bare sådan med det samme spørger hvad der var sket siden Lelouch så udmattet ud. Han sendte ham et bredt lille smil, og lagde sig selv ned med hænderne rundt om hovedet, og blikket vendt mod himlen"Hmm nu jeg tænker over det så kender jeg godt til at have mistet nogen"sagde han stille"men jeg gør gerne alt for at hjælpe dig"sagde han så og kiggede ehn på ham
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Lør Jul 09, 2011 11:19 pm
"jeg har vandret rundt i flere dage uden søvn"sagde han, han flyttede armen lidt og kiggede hen på Vittorio"hvorfor er du endelig så venlig imod mig, jeg kunne lige så godt ha slået dig ihjel ved en fejl"sagde han, han lød meget trist over at han kunne ha gjort det, men han ville ikke gøre det, Vittorio var den første der havde været så venlig imod ham og ville lige frem hjælpe ham, det var noget helt nyt for ham
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Lør Jul 09, 2011 11:25 pm
"Fordi du ikke er en person der dræber folk ved første øjekast"sagde han stille, men kiggede så lidt ned på græsset under ham med en tænkende mine"og du har det svært sikkert ligenu, men ja du kunne have dræbt mig, og du er sikkert nysgerrig efter at vide hvorfor jeg.."stoppede han sætningen og tænkte lidt. Han kiggede direkte ud på vandet"hvorfor jeg er så venlig overfor dig det plejer jeg ikke at være men måske er det fordi jeg føler vi minder lidt om hinanden"sagde han stille og kiggede hen på Lelouch
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Lør Jul 09, 2011 11:31 pm
"jeg er endelig glad for jeg ikke gjorde det, du er den første der er venlig imod mig, de fleste vil løbe skrigende, det er endelig sjovt at se på den første gang, men ikke når det sker hver eneste gang"sagde han,han satte sig op igen og så ned i jorden, han lagede billedet væk igen. han rejste sig op, men falde over sine egen fødder XD og falde i vandet"hey!"sagde han og falde i, han kiggede op af vandet"hvorfor lige mig"sagde han for sig selv, han fik sig op på kanten
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Lør Jul 09, 2011 11:38 pm
Vittorio kiggede på ham og sendte ham et yderst flirtende smil(mest fordi han kan XD) og girnte lidt, det morede ham lidt, han havde ikke grinet i lang tid, havde mest holdt det inde.Men Lelouch fik ham til at smile hvilket nok kun var godt."ja det ved jeg altså ikke måske er du bare uheldig"sagde han og kunne ikke holde et grin inde, han rejste sig op og gik ned til ham, så rækte han en hånd frem da han nåede hen til ham"brug for en hjælp"spurgte han med et bredt smil.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Lør Jul 09, 2011 11:44 pm
han tog imod Vittorio's hånd"måske lige lidt"sagde han, han grinede også lidt selv, han fik sig hevet op ved hjælp af Vittorio"tak"sagde han, han sad på kanten, hans tøj var helt gennem blødt og det samme var hans hår, han tog båndet ud af sit hår og det viste at hans hår var lidt længere end det så ud til, han begynde at vride det for vand"nu bliver jeg sikkert forkølet"sagde han og sukkede
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Lør Jul 09, 2011 11:49 pm
Han nikkede"jep det tror jeg også, men se det på den lyse side"sagde han og tænkte lidt over det "eller nej der er hvist ikke nogen lys side"sagde han og kiggede ned, men op igen på Lelouch"jo du fik dig en dukkert"sagde han så og smillede lidt."Det skal du ikke tænkte på det var så lidt, glad for at kunne hjælpe, en klodset dreng ved navn Lelouch"sagde han og morede sig lidt ved det, han lænte sig lidt tilbage med blikket på ham.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Lør Jul 09, 2011 11:52 pm
han stoppede med at vride sit hår, han tog så fat i Vittorio"du træner da vist også til en dukkert"sagde han og rejste sig op, han løftede Vittorio op og hoppede i vandet med ham, håbede han da lidt på så havde han også noget meget sjovt at grine af, men han ville sikkert ende med at få det rigtigt dårligt
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Lør Jul 09, 2011 11:58 pm
Vittorio der nu var endt i vandet kom op til overfladen og spyttede vand ud ad munden som et springvand. Han kiggede hen på Lelouch"hader dig"sagde han sarkastisk og grinte ldit voer det, de to i vandet. Han lod sig flyde "hey vandet er enlig dejligt"sagde han og nød det, men så tænkte han lidt*dejligt vand det er da mega koldt hvad taler du om Vittorio sådan!*tænkte han det var lidt underligt at sige at vandet var dejligt når det var helt vildt koldt.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Søn Jul 10, 2011 12:04 am
han kom op til overfalden og så på Vittorio"du er en underlig fyr"sagde han og svømmede hen til kanten og kom der op, han rystede en del på grund af det meget kolde vand, han havde lidt af sit hår i hovedet, men mest af alt frøs han forfærdeligt meget, men han havde ikke noget til at holde sig varmt med eller noget, han så lidt på Vittorio og smilede lidt
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Søn Jul 10, 2011 12:06 am
Vittorio nikkede og kiggede så lidt ned i vandet"ved det det siger så mange"sagde han og smillede gengældt til ham. Han kiggede så ned i vandet og fik øje på nogle små fisk han sukkede"og hvornår er der så begyndt at komme fisk i den her sø!"sagde han og surmulede for sjov men svømmede så ind til bredden, han gik derefter hen til Lelouch"jeg ville ønske jeg kunne give dig min jakke så du kunne varme dig men den er våd"sagde han og satte sig ned ved Lelouch.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Søn Jul 10, 2011 12:11 am
"det går nok, jeg har det nok bare ikke så godt om noget tid"sagde han, han kunne godt mærke at en feber var begynde at komme frem, han lukkede øjne lidt, han var begyndt at blive syg. Han lagde sig ned på ryggen i sit våde tøj, han havde ikke andet tøj at skifte til end det han havde på, han havde stadigvæk lukket sine øjne, hans pande var begyndt at blive meget varm, han var også begyndt at svede i stedet for at fryse
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Søn Jul 10, 2011 12:19 am
Vittorio tog hans jakke af og kiggede bekymret på Lelouch, det var tydeligt at han blev bekymret han ville gøre alt for at han blev rask, han skulle så nødig blive syg. Han kendte ikke selv til det for han var jo en vampyr og de blev så sjældent syg. Han lagde hans hånd ovenpå Lelouch pande, det gode ved at han var det han var at hans hud var kold uasent hvad og han håbede det ville få hans feber til at falde."bare rolig Lelouch jeg går ingen steder du skal nok blive rask igen"sagde han stille med en hvis ro og blid stemme.
Lelouch
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Søn Jul 10, 2011 12:25 am
"der går nok noget tid Vittorio inden jeg bliver rask igen, der kan gå uger"sagde han stille og kiggede lidt op på Vittorio"men hvorfor vil du blive?"spurgte han, han ville gerne vide hvorfor han ville blive, Lelouch havde tit selv lagt med en forkølelse helt alene uden nogle lige som Vittorio, men han var glad for at Vittorio ville blive hos ham, han lukkede så øjne og falde stille i søvn og sov tungt til natten efter, hvor han havde det en lille smule bedre, men det var ikke meget, men nok til at han selv kunne sidde op
Vittorio
Emne: Sv: The Smell of blood-Lelouch Søn Jul 10, 2011 12:31 am
Vittorio sad hele natten ved Lelouch s side han vågede nærmest over ham, der skulle nødig ske ham noget"Det er underligt men jeg ved det ikke, måske fordi jeg er glad"sagde han og kløede sig i nakken lidt, men ldit efter lidt rejste han sig op, gik ned til søen og tog noget vand på hans ansigt, han havde ikke hans jakke på den lå ved siden af Lelouch så nu havde han kun den hvide t-shirt på, zebra/tiger ligende slips på. Han kiggede ned i vandet"hvad sker der med dig"sagde han stille og så sit eget spejlbilled i vandet, så sukkede han"måske har du bare været ensom Vittorio"sagde han til sig selv. Han gik så tilbage til Lelouch"går det lidt bedre"spurgte han med et smil på de kolde læber.