Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvilken Verden Overlever du i?

ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_vote_rcap 
haylin
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_vote_rcap 
drei
Yue kaang
Crystal
Azriel
Amber
Lelouch
Vittorio
Logan
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …

Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!

Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …

Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs

Nye racer + Forslag
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …

Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …

Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …

Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …

Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …

Stederne! kig venligst
The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …

Kommentarer: 6

The Smell of blood-Lelouch

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Vittorio

Vittorio

Antal indlæg : 95

The Smell of blood-Lelouch - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 2:35 am

Vittorio kiggede på Lelouch og stoppede med at græde"undskyld men jeg hader mig selv kan ikke tilgive mig selv for ikke at kunne redde dig"sagde han og kiggede lidt ned i mudderet"så længe jeg er her med dig, så kan alting være ligemeget"sagde han med et smil og holdte fortsat om Lelouch.
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch

Antal indlæg : 97

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 2:37 am

"Vittorio det her var ikke din skyld, det var min egen, jeg skulle ikke være gået, men lige nu mangler jeg meget mit tøj eftersom det her er møg beskidt nu"sagde han, han lagede en hånd på Vittorio's kind, der var en hel masse mudder på hans hånd som Vittorio fik i hovedet, han kunne ikke rigtigt lade være med at grine"undskyld"sagde han
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 2:39 am

Vittorio kiggede på ham med et smil og grinte selv lidt, men så gjorde han noget han fik lyst til"Håber du er klar til et mudder kys"sagde han drilsk og flyttede sig lidt tættere på Lelouch uden han enlig vidste hvad Vittorio havde gang i. "jeg er glad for du er okay ved ikke hvad jeg skulle have gjort hvis du ikke var okay"sagde han
Lelouch

Lelouch

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 2:44 am

"hvad mener du med det Vittorio?"spurgte han med hensyn til et mudder kys, han så på at Vittorio havde flyttet sig tættere på sig"jeg vil altid være okay hvis du er i nærheden, det er lige blevet bevist"sagde han, han så lige ind i Vittorio's øjne. han lavede en streg med mudder hen over Vittorio's ansigt"sådan meget kønnere"sagde han med et smil
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 2:46 am

Vittorio lavede en sur mine for sjov"var det nu rigtigt det med at jeg skulle kysse dig din slemme dreng#"sagde han og skulede lidt for sjovt til Lelouch mens han kiggede på ham"ser jeg fin ud med mudder i ansigtet nå den var ny"sagde han og nikkede. "Nåmen lad os få det overstået"sagde han smillende og nikkede"du vil altid være i sikkerhed hos mig"sagde han og lagde hans læber blidt mod Lelouchs et kys.
Lelouch

Lelouch

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 2:52 am

han blev helt overrasket over kysset, men på en eller anden måde kunne han godt lide det, han flyttede sig lidt væk igen"jeg er ikke slem, det er dig der er det"sagde han. han satte sig op, ved at skubbet Vittorio op også på samme tid. Han smilede lidt, han slikkede sig lidt om munden"du smager af blod"sagde han
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 2:56 am

Vittorio toig en finger op til hans mund for at fjerne det"hov"sagde han og fjernede det så det var væk"undskylder for den smag"sagde han."hmm god kysser"sagde han så og blinkede til Lelouch hvoreter han lænte sig lidt tilbage men støttede til emd albuerne.

//undskyld kreeaen igen og for at jeg logger skrives ved^^//
Lelouch

Lelouch

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 2:59 am

han satte sig hen ved siden af Vittorio"nej det var ikke så ringe"sagde han og blinkede til Vittorio og smilede, det var så længe siden han havde været glad for en person, som han var for Vittorio, han ville ikke lade nogle skade Vittorio og Vittorio ville ikke lade nogle skade ham. De ville beskytte hinanden uanset hvad
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 3:52 pm

Vittorio smillede gengældt tilbage til Lelouch hvorefter at han nikkede. Han ville ikke meste Lelouch, han ville passe på ham ligemeget hvad. Vittorio kiggede på ham"helt enig selvom vi begge ser meget fine ud med mudder på os"sagde han og grinte lidt
Lelouch

Lelouch

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 8:12 pm

"ja Vittorio har du ikke hørt at det er den nye mode"sagde han og grinede lidt, han tog lidt mudder i hånden, det var svært at holde på, lidt som Vittorio, han var også lidt svær at holde på"vil du ikke godt love mig næste gang du skal spise slår du ikke nogle ihjel"sagde han, han kiggede bare på det mudder der falde ud af hans hånd, han lod så det sidste falde. nu skulle han jo i bad igen, han havde mudder i sit hår, men Vittorio havde ikke noget, han fik en lidt ond tanke, han tog en klat mudder og puttede den i håret på ham, han grinede lidt
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 5:24 pm

Vittorio kiggede lidt undren på Lelouch og grinte så lidt"du er underlig lidt, men tja har ikke ligefrem hørt at det er den nye mode men fedt nok tror jeg"sagde han og smillede bredt. Han lagde en hånd blidt på Lelouchs ene kind mens han tænkte lidt"Jo det lover jeg kun fordi det er dig"sagde han og kyssede Lelouch næse bare for at drille lidt. Han lagde sig så lidt bagover og mærkede at man fik noget i håret"Hva"sagde han så til det"pynter du mig nu"spurgte han med et bredt glad smil selvom han syntes det var lidt underligt.
Lelouch

Lelouch

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 5:53 pm

"ja det gør jeg for nu skal du også i bad"sagde han, han havde ikke gjort noget da Vittorio havde kysset hans næse. Lelouch selv var helt indsmurt i mudder næsen undtaget lidt foran, han havde virkelig brug for et bad og noget rent tøj. Han grinede lidt over at Vittorio havde mudder i håret for det passede slet ikke til ham"du burde virkelig overveje et bad Vittorio"sagde han. Han holde endelig meget af Vittorio, han ville bare ikke indrømme det selv, men det skulle nok komme på et tidspunkt
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:03 pm

Vittorio der kiggede på Lelouch spærrede sine øjne op ved det Lelouch sagde og nikkede så"skal jeg det hmm tja kunne nok godt bruge et bad"sagde han med et smil på læben.
Derefter kiggede han hen imod badeværelset"vil du i bad sammen eller hver for sig"spurgte han nysgerrigt med et blink med det venstre øje. Vittorio var gået ud fra værelset de var i, og gik forbi et væg spejl hvor han så fik taget et kig på sig selv men efter lidt tid opdagede han hurtigt at det kunne han ikke.*suk*sagde han inden i han havde intet spejlbiled det havde han tit glemt. Men han havde mærket at han fik noget mudder på sig, så han trængte
meget til et bad som Lelouch sagde til ham. Vittorio holdte også rigtig meget af Lelouch om han vile tage modet til sig og fortælle ham det vidste han ikke helt endnu.
Lelouch

Lelouch

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:07 pm

"tag du bare et bad først Vittorio"sagde han, han tog sin trøje af da den var ved at være ulækker af havde på med alt det mudder, han lagede den langt væk for den skulle hvert falde vaskes, men det skulle hans bukser også eller rettere det skulle Vittorios bukser, Lelouch havde kun lånt dem, han ville ikke sætte sig nogle steder så han stod bare op og ventede på at Vittorio skulle blive færdig med at være i bad, han havde endelig ikke noget imod at være i bar overkrop
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:12 pm

Han gik tilbage mod værelset og tog sin trøje af så han havde bar overkrop, en bleg hud, kold, slet ikke glitrene. Han smillede bredt og varmt til Lelouch så han kunne se Vittorio s overkrop med de mange muskler hvis han ville. Han trådte så hurtigt ind på badeværelset, og tog sig et koldt bad, han haddede varmen den var alt for stærk synes han selv. Så et koldt bad. Han kiggede kort ned ad sig selv nogle meget få skrammer men det var ikke noget nyt de var gamle.Så gik han hen til Lelouch igen"Din tur Lelouch"sagde han smillende og hang håndklædet rundt om hans hals.
Lelouch

Lelouch

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:17 pm

Lelouch havde nærmst stirrede på Vittorio da han bare tog sin trøje af for øjne af ham, men han havde taget det i sig igen"tak Vittorio"sagde han og tog håndklædet om sin hals og gik ind på bade værelset og tænde for vandet, han fik et hel chok over det var så koldt, han blev en lille smule på Vittorio over han ikke havde sagt at vandet var koldt, han skiftede det over til varmt, han havde taget alt sit tøj af, han fik vasket alt mudder væk, han slukkede for vandet, han tog underbukser på og så et håndklæde rundt om der også, da han ikke havde nogle bukser der var rene, han tørrede sit hår og lod det bare hænge løst, han gik så ud der fra igen
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:23 pm

Vittorio stod hurtigt foran Lelouch mens han snorrede en af hans mange totter rundt om sin ene finger"Glemte at sige at vandet er koldt som is undskyld"sagde han og kiggede fortat på lelouch "det klær dig med håret hængene løst"sagde han med et bredt blidt smil . Derefter kom han i tanke om noget han havde ingen tøj på kun underbukser på"hovsa"sagde han bare stille helt normalt uden at tænke over det.
Der gik lidt tid og han fik taget fat rundt om håndtaget til et klædeskab skønt at han havde så meget forskelligt tøj noget han brugte og noget han aldrig havde taget på før."og jeg som troede piger havde meget tøj"sagde han og sukkede lidt men kiggede så over skulderen til Lelouch"du er velkommen til at vælge noget der er frit valg på alle hylder, skuffer ovs"sagde han
Lelouch

Lelouch

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:28 pm

han gik hen og tog en pude og smed den efter Vittorio"ja det gjorde du havde du planer om at slå mig ihjel"sagde han sådan for sjov, han sukkede lidt"tak Vittorio måske skulle jeg havde mit hår på den måde frem over"sagde han og gik hen til ham"skal jeg være ærlig jeg tro du har mere tøj"sagde han bare for at drille ham lidt, han kiggede lidt på alt tøj han havde, men han fandt en t-shit og et par bukser der passede mega godt sammen, han tog det på og det sad og så godt på ham utroligt nok, han smed håndklædet ud på badeværelset, han satte sig så hen på sengen
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:35 pm

Han mærkede puden og kiggede frem for den"hey!"sagde han og grinte så en smule bagefter. Han kiggede hen i retningen af klædeskabet og nikkede"tror du har ret"sagde han og kløede sig i nakken lidt. "du må gerne få noget af det bruger næsten ikke halvdelen"sagde han med et smil et stot smil. Vittorio gik selv hen for at vælge noget han kunne tage på. Det blev en ligende hvi t-shirt med et print af en flagemus kanin,et par sorte bukser, sorte støvler. Han kiggede på Lelouch"Hmm men når det er sat op ser også godt ud"sagde han ærligt med et lille nik med hovedet.Ja han havde helt sikket mere tøj end piger og det haddede han, et lille ryst på hovedet så skulle det glemmes en mand kunne sagtens have meget tøj det stod han ved.
Lelouch

Lelouch

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:41 pm

han lagede sig bare på ryggen"sikke nogle hårde dage, først syg, over faldet, lidt syg og så rask og så overfald igen med tæsk"sagde han og tænkte på alt det der var sket, men han lavede en dumme fejl han kom til at tænke at han snart ville sige til Vittorio at han godt kunne lide ham, men han tænkte hans navn først og det ville han med sikker regere på, men det var jo ikke sikkert, han kiggede lidt over på ham for at se om han havde hørt det, hvis han havde var det jo ikke til at lave om på
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:51 pm

Vittorio kiggede på hans klædeskab"syntes det er underligt en vampyr der har så meget tøj føler mig som en tøs"sagde han og kunne ikke holde et grin tilbage. Han gik hen mod Lelouch"ja og jeg ville ønske jeg kunne have reddet dig førr de tæskede dig, hadder det"sagde han stille og kiggede lidt ned. Der gik lidt tid og han kiggede op på Lelouch der så ud tila at have noget han ville fortælle"er du oka"spurgte han bekymret og satte sig ned på sengen inde i værelset. Vittorio kunne godt lig at sige Lelouch s navn det var nemlig et flot navn, han vidste selv godt at han have noget at fortælle Lelouch men vidste ikke helt hvordan han skulle gøre det, så han holdte bare mund indtil videre. Han tænkte mest over det end at sige det. Måske ville han have det til at lyde helt perfekt men selv de få ting bliver ikke perfekte sådan ville det altid være.
Lelouch

Lelouch

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:55 pm

"jeg har det helt fint"sagde han og lå bare på ryggen så op på i loftet, han så en gang imellem hen på Vittorio. Vittorio havde da vist ikke hørt hans tanker, han var endelig en lille smule skuffet over det for han ville aldrig få mod nok til at sige det til ham personligt*Vittorio jeg kan godt lide dig*tænkte han med et lille håb om at han ville opfange det denne her gang, han havde ikke set på ham imens han havde tænkt det
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 11:58 pm

Vittorio kiggede på ham med store øjne enlig var han ikke så overasket for han havde følt det, han læste hans tanker, godt nok kunne han have gjort det tidligere men han vidste ikke om det var iorden med Lelouch. "Han smilede blidt og stilte sig foran Lelouh snorede en finger rundt om en a hans lange totter og kiggede ham ind i øjnene"Jeg kan også godt lide dig Lelouch"sagde han blidt med et stort smil"jeg havde bare ikke helt det store mod til at sige det"sagde han på en måde meget lettet over at Lelouch tænkte det så an hørte det, det så nemlig udd til at ingen ad dem turde sige det. Alt sådan noget med følelser var svært men når det var sagt så blev alt lettere.
Lelouch

Lelouch

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 12:03 am

han tog blidt fat omkring Vittorio og hev ham med ned da han lagde sig ned på sengen, han ville med sikkerhed havde Vittorio ovenpå sig som da de lå i mudderet bare denne her gang lå de på sengen. Lelouch gav Vittorio et lille forsigtigt kys på hans kolde læber, men det gjorde ikke ham noget de var kolde, han syntes endelig at det var dejligt, han fik en varm følelse i hele kroppen da han gav Vittorio det lille kys, han slap hans læber igen og kiggede på ham for at se hvad han nu ville gøre
Vittorio

Vittorio

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 4:55 pm

Vittorio kiggede op på Lelouch nu lå de begge to ned det var enlig meget hyggeligt. Han mærkede Lelouch s bløde læber og smillede bredt og dog så blev det til et
charmerende smil uden han enlig vidste det. Han kiggede ind i Lelouch s smukke øjne og kunne ikke lade vær med at døse helt hen ad, næsten som om han kom i trance . Han rystede kort på hovedet dt skulle ikke ske at han pludselig faldt i søvn"Men er vi så du ved.."sagde han stille"sammen sammen"spurgte han nysgerrigt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 5 I_icon_minitime

The Smell of blood-Lelouch
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» What a night (Lelouch)
» Camp Half-Blood!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Centrum :: Centrum Lakes-
Gå til: