Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_rcap 
haylin
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_rcap 
drei
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_rcap 
Yue kaang
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_rcap 
Crystal
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_rcap 
Azriel
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_rcap 
Amber
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_rcap 
Lelouch
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_rcap 
Vittorio
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_rcap 
Logan
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_lcapThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_voting_barThe Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 The Smell of blood-Lelouch

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 12:48 am

Lelouch kiggede på ham"tak fordi du vil hjælpe mig"sagde han med et svag smil, han havde det stadigvæk dårligt"du skulle vel ikke havde noget tørt tøj jeg kan låne til få det meget bedre end det her våde kolde tøj som bare vil gøre det værre"sagde han og sukkede lidt, han var ked af at han var sådan en byrde for Vittorio
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 12:56 am

Vittorio kiggede på Lelouch og nikkede han fandt en tør t-shirt frem for hans ene inderlomme der var i hans jakke"jo har en t-shirt"sagde han med et smil. Han rækte den frem til ham "den er ikke våd og har hvist også et par bukser der ikke er våde"sagde han og kiggede i den anden inder lomme i hans jakke, okay nu så det ud til at han bare havde alt. Han kiggede på ham"og hey du er ikke en byrde for mig, så længe du bliver rask så går det nok"sagde han og aede ham over håret.
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:02 am

Lelouch så lidt på ham"hvordan kan det være du har det på dig?"spurgte han. Han så på Vittorio"jeg er ikke noget dyr Vittorio"sagde han med hentydning til han aede ham over håret, han tog imod tøjet og fik sig rejst op og gik om bag et træ og begynde at få sit våde tøj af få det tørre tøj på. han satte også sit hår op igen. kom frem igen i t-shirten og buskerne"jeg føler mig som en idiot"sagde han, han havde bare ladt sit våde tøj ligge på jorden bagved træet, han falde lidt sammen
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:10 am

Vittorio kiggede på ham og rystede på hovedet"du ligner ikke en idiot faktisk klær det dig"sagde han og satte sig op med benen strakt ligeud"det ved jeg gjorde det for at nusse dit hår lidt"sagde han ærligt med et bredt smil. Han lænte sig lidt bagud med hænderne ombagved hans hoved"Hvad ville du have gjort hvis du havde dræbt mig i stedenfor at være så.."stoppede han og kiggede hen på ham"venlig mod mig"sagde han med et tænkende ansigtudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:17 am

han støttede sig lidt op af træet"jeg ville være gået videre"sagde han, han falde ned på jorden, han var meget svimmel, det var ikke sikkert Vittorio ville blive nu forsikkerhed. Han fik sig rejst op igen, han skynde sig om bag et træ hvor han kastede op, men han havde ikke meget at kaste op da han ikke havde spist i noget tid. han havde revet sin ene arm mod en gren så det bløde lidt, men han havde det for dårligt til at ligge mærke til det
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:21 am

Han kiggede på Lelouch og blev igen bekymret for ham"du burde ligge dig ned Lelouch"sagde han med en mild stemme"så var det godt du ikke ville have drabt mig for hvis du havde gået til angreb tror jeg at jeg ville have gjort det samme"sagde han. Han fik straks lugten af blod og gispede kort han vendte hovedet den anden vej men kunne ikke lade vær, han tog blidt fat i Lelouch arm og begyndte at slikke blodet væk"du burde passe bedre på, for du er i selskab med en vampyr"sagde han stille og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:28 am

Lelouch falde indtil Vittorio, han var besvimet ikke på grund af Vittorio, men på grund af han havde det så dårligt, han lå bare indtil Vittorio uden selv at tænke over det, hans ansigt så slet ikke koldt og hårdt ud som det ellers gjorde, mere roligt og blidt, underligt nok, det lignede ham slet ikke. Han rystede lidt på grund af han havde det så dårligt
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:34 am

Vittorio kiggede ham og smillede lidt ved det, han holdte om ham med den ene arm så han var tryg og mest for at ikke skulle fryse mere, nu var han jo selv kold men det at Lelouch lå ved ham gjorde at han blev en smule mere varm, hvorfor? fordi at når han var i nærheden af andre mere sådan tæt så blev han altid varm på en underlig måde. Han kiggede på Lelouch han så så fredelig ud når han sov, han nussede hans hår lidt"jeg skal nok våge over dig Lelocuh"sagde han stille og på en blid måde.
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:38 am

Lelouch lå bare ind til ham, han havde lidt fat i Vittorio's trøje, det var som om han ikke ville havde Vittorio til at gå fra sig lige med det samme, han trak vejret stille og roligt, men det lød en lille smule hæst, han havde nok brug for en varm seng og et varmt bad og så noget mad, så han kunne samle nogle kræfter så han kunne komme sig hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:41 am

Vittorio kiggede på Lelouch og mærkede at han havde fat i hans trøje det var på en virkelig underlig måde ret sødt, men det ville han ikke sige højt. Han kiggede på ham og smillede lidt han nussede ham på hovedet lidt mens han lå der ved siden af ham helt tæt på ham. Vittorio tænkte enlig selv lidt over det, der var gået lang tid siden han sidst havde fået noget at spise.
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:46 am

Lelouch mave begynde at knurre lidt som var et tegn på at han var sulten, hans greb i Vittorio's trøje blev svagere som om han mistede kræfter, det gjorde han også, efter som han ikke havde fået noget at spise i et godt stykke tid, ville det kun gøre ham svagere og hvis han så sammen tiddig var syg, det gjorde bare det hele værre for ham, men han havde prøvet at skjule det for Vittorio
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:50 am

Vittorio kiggede på Lelouch og kunne godt høre hans mave knurre så han rejste sig op og kiggede ned på ham han bukkede kort ned og kyssede ham på panden"kommer tilbage"sagde han med en ro i stemmen. Han vidste enlig ikke hvorfor han lige gjorde det
gav ham et kys på panden måske for at gøre ham tryg eller fordi han bare fik lyst. Han slog vingerne ud og fløj afsted indtil byen efter noget at spise og for en sikkherheds skyld nogle tæpper og puder til Lelouch. Han kom tilbage efter lidt med noget mad og drikke og nogle puder og tæpper"Lelouch vågn op jeg har mad og drikke til dig, og nogle tæpper og puder."sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:55 am

Lelouch lå bare på jorden indtil Vittorio kom tilbage og sagde han skulle vågne op, han vågnede lidt og kiggede op på Vittorio. han satte sig lidt op og vende sig imod ham"jeg lå lige så godt"sagde han halv træt og halv sovende, han kiggede på Vittorio med dovne øjne, men han havde det stadigvæk dårligt. Han var endelig meget glad for Vittorio var der og ville passe på ham
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 1:57 am

Vittorio smillede bredt og nikkede"jeg undskylder meget"sagde han og kiggede på ham. Han holdte ham tæt ind til sig, og rækte maden frem til ham"håber du kan lig det der er lidt af hvert"sagde han med et glad smil"vil gøre alt for at du bliver rask"sagde han og tog et tæppe rundt om ham"sådan der det burde hjælpe på varmen"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 2:01 am

han tog imod maden og spiste det stille og fik hurtigt varmen på grund af tæppet"tak Vittorio"sagde han med lidt mad i munden, han prøvede at holde maden i sig og det gik også meget godt, han spiste bare mere og drak og noget til så det ikke var så tørt at få ned, han slappede lidt mere af da han var mæt og havde det bedre end før, han holde tæppet godt om sig
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 2:04 am

Vittorio smillede til ham"det skal du ikke tænke på det var så ldit er glad for at kunne hjælpe"sagde han smillende. Han kiggede på de andre tæpper og puder"hvor meget tog jeg lige med"sagde han helt overasket og vendte så blikket hen på Lelouch"Nogen gange er det godt at være en vampyr for de sover næsten aldrig så jeg vil altid kunne våge over dig"sagde han smillende

//Logger nu vil sove xD så skrives ved imorgen//
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 2:08 am

han tog en pude og lagede sig ned"det er godt"sagde han og falde i søvn, han sov i lang tid, men det var til at se at han fik det bedre, han begynde at få farven tilbage i ansigtet igen, men der var stadigvæk tid til at han var helt rask igen, men der var nok heller ikke særlig lang tid til, men han havde lukket Vittorio ind. Vittorio var den person som var kommet tættest på ham indtil nu


//okay^^ men du mener vel senere i dag^^ haha Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 8:26 am

Vittorio smillede lidt det var rigtig godt at Lelouch havde det bedre. Han var rigtig glad for at han var blevet lukket ind i hans liv, og han vidste godt selv at han selv havde lukket Lelouch ind i hans eget liv. Han kiggede lidt ud på søen og hen på Lelouch igen han så så rolig, og helt nuttet næsten når han sov, men det ville han ikke indrømme. Han tog selv lidt mad og noget at drikke.

//Ja det mente jeg ^^ haha xD //
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 9:30 am

han vågende noget tid efter. Han åbnede øjne lidt og rørte lidt mere på sig, han vende sig om på ryggen og kiggede lidt op på himmelen*der er mørkt igen*tænkte han lidt, han sukkede lidt, han havde næsten helt glemt at Vittorio var ved ham, men det kom han da i tanke om, han satte sig op og kiggede rundt efter ham
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 9:39 am

Vittorio kiggede hen på Lelouch og sad nu foran ham"jeg ser du er vågnet, sov du godt"spurgte han og lagde en hånd ovenpå hans pande"du sov så tungt og sødt at jeg ikke ville vække dig"sagde han med et smil hen over læberne. Måske havde Lelouch glemt at han var ved ham.
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 9:43 am

"jeg har sovet fint og jeg har det lidt bedre"sagde han, han lod bare som om han ikke havde hørt det sidste han sagde til ham"er der mere mad tilbage?"spurgte han, han var blevet lidt sulten igen, men han manglede også et bad og det skulle ikke være i søen da det var mega koldt og det havde gjort ham syg til at starte med
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 9:47 am

Vittorio kiggede på ham"det er jeg glad for du har"sagde han og kiggede ned på det ene tæppe hvor der var fyldt emd mad, og drikke"der er en masse"sagde han og tog lidt at drikke"du ser ud til at mangle et eller andet"sagde han, og holdte øje med Lelouch s ansigts udtryk."måske et bad"spurgte han undren.
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 9:53 am

han tog lidt at spise, da han havde spist det, tog han noget ud af sit hår det alger XD der var alger i hans hår så ja han havde brug for et bad"kan du se"sagde han, han smed algerne ud i vandet igen, han spiste og drak noget mere. Der var jo langt hjem for at få et bad og han var ikke helt kommet sig endnu og det var ikke godt at gå så langt og så hans våde tøj som var meget tungt og ville gøre det tøj han havde på vådt også
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 9:57 am

Vittorio der holdte blikket på Lelouch fik en strålende idé han sendte ham et charmerende smil(igen fordi han kan xD) og tænkte lidt"Hmm jeg kan nok godt flyve ind til byen hvis det er, min afdøde far kender en der har sin egen butik derinde, med bad og det hele"sagde han efterfulgt af et bredt smil"vi kan tage derind, det er også lang tid siden jeg har været i byen"sagde han og kløede sig en smule i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Lelouch

Lelouch


Antal indlæg : 97
Join date : 06/07/11

The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 10:02 am

"det ville være rart at få det her ud af mit hår"sagde han og kiggede hen på Vittorio, Lelouch syntes endelig at Vittorio var meget sød, men det sagde han ikke højt til nogle overhovedet og ville nok heller ikke sige det. Han rejste sig op, men var lidt usikker på benene, han fandt dog balancen igen og hentede sit våde tøj, han hang det på nogle grene så det skulle tørre lidt mere
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





The Smell of blood-Lelouch - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: The Smell of blood-Lelouch   The Smell of blood-Lelouch - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
The Smell of blood-Lelouch
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» What a night (Lelouch)
» Camp Half-Blood!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Centrum :: Centrum Lakes-
Gå til: