Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvilken Verden Overlever du i?

IndeksIndeks  PortalPortal  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» en tanke til en god ven ^^
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeFre nov 23, 2012 6:49 pm by Azariel

» my music plz look
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeLør nov 17, 2012 3:15 pm by Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeTirs nov 06, 2012 9:09 am by Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeOns okt 10, 2012 9:25 pm by Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeLør aug 25, 2012 11:25 am by Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeMan jul 16, 2012 3:06 pm by Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeSøn jul 15, 2012 2:19 am by Azariel

» some one pleas I need..
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeTors maj 31, 2012 10:33 pm by Yue kaang

» Kig alle brugere!
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeOns maj 30, 2012 9:51 pm by Crystal

» Walking Around-Azriel
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeSøn maj 20, 2012 12:39 am by Azriel

Top posters
Zann
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_vote_lcapThe Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_voting_barThe Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_vote_rcap 
haylin
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_vote_lcapThe Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_voting_barThe Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_vote_rcap 
drei
Yue kaang
Crystal
Azriel
Amber
Lelouch
Vittorio
Logan
Statistics
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg in 205 subjects
Kig alle brugere!
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeFre jul 29, 2011 3:20 pm by Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …

Comments: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeTirs jan 17, 2012 6:58 pm by Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!

Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …

Comments: 4
Undskyld allesammen!
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeMan okt 10, 2011 11:58 pm by Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs

Nye racer + Forslag
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeTors jul 14, 2011 7:31 pm by Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …

Comments: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeOns jul 20, 2011 6:17 pm by Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …

Comments: 0
Science fiction on Darkworlds!
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeMan jul 18, 2011 10:17 pm by Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …

Comments: 10
Nyt look! kig alle brugere
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeMan jul 18, 2011 5:24 pm by Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …

Comments: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeFre jul 15, 2011 5:35 pm by Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …

Stederne! kig venligst
The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeTors jul 14, 2011 6:14 pm by Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …

Comments: 6

The Dark Central park (Rayne)

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Rayne

Rayne

Antal indlæg : 35

The Dark Central park (Rayne) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: The Dark Central park (Rayne)   The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeMan apr 30, 2012 10:50 pm

De to mænd stirrede på denne mystiske Lucif uden at sige noget, den ene greb fat i Rayne s håndlæd så hårdt han kunne og skulle lige til at sætte tænderne ned i hendes håndlæd, men det ville hun ikke tillade."Du kan godt glemme den tanke om det...Deler ikke ud ad mit blod til svin som jer"sagde hun og satte sin ene hånd foran hans øjne hvorefter hun kiggede koncenteret ind mod hendes håndoverflade. Langsomt blev der koldt indenunder hendes håndflade. Hun trak hånden til dig, og kiggede på manden der nu havde frost i ansigtet, og havde fået skadet hans øjne så han var i blind tilstand."Jeg forventer ikke at gøre jer noget desuden gav min mester jer et valg"sagde hun og sendte Lucif et bredt smil. Den anden mand stod på jorden og stirrede mellem Lucif, og Rayne han greb fat i den mand Rayne havde gjort blind og gik hen mod udkanten af parken"Du ender på eksperiment bordet snart bare vent dig!"snerrede han, og vandrede ud med sin blinde makker. Rayne kiggede ned på hendes mave hvor manden hun havde gjort blind, havde stukket en dolk ind i maven på hende, mens hun var igang med at gøre ham blind, dumt af hende ikke at opdage at han ville prøve på noget. Hun kiggede ned på hendes sorte kjole hvor der dryppede rødt blod ud fra. Hun holdte en hånd over det for at prøve at heale det, for hun kunne ikke altid regne med hendes egne healings kræft. Hånden over hullet prøvede hun at få væk der kom kun lidt frost derpå andet skete der ikke."Jeg er tit ret dum tænk at jeg slet ikke havde holdt øje med hans lusket trick"sagde hun med en blid stemme, og kiggede op på Lucif, hun hørte hans ord og tænkte lidt.

"Natten er virkelig smuk, jeg kan godt lig den den viser så meget klarhed"sagde hun med et smil, hvorefter hendes blik endte op på himlen og lidt rundt på natten. Rayne bemærkede cuben der blev forvandlet til en rose det var virkelig smukt. Hun sendte Lucif et blidt smil, hvorefter hun prøvede at få healet hullet, ja han ville sikkert vente på hun fik gjort det, hun hadede at vise sig fra sin svage vinkel og side. Hun gik så langsomt hen over rose cuben og stilte sig der, med blikket på Lucif"Ligesom os Lucif, du har skønhed både inde i dig selv og udenpå, men selv dig har torne"sagde hun med en blid stemme.
så bemærkede hun skakbrækkerne der lignede dem, det gjorde hun varm indeni, tænk at Lucif ville gøre det, det viste vel bare at han havde et hjerte og ike var så kold.
Så skulle hun tænke igen over det han spurgte hende om.

Hun betragtede brikkerne og felterne det var som et spil hun skulle træffe et valg, et svært et. Hun holdte hånden over hullet mens hun tænkte"Min far er den eneste familie medlem jeg har tilbage.. "mumlede hun stille med blikket på hendes egen skabrik.
"Men jeg ønsker et stærkt bånd sammen med dig Lucif"sagde hun stille med blikket på hans brik. Det var svært, hun var en anelse bange for at vælge forkert, men i sidste ende var der hvist ikke noget rigtigt og forkert svar."Lucif jeg er så forvirret"sagde hun stille
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf

Antal indlæg : 59

IndlægEmne: Re: The Dark Central park (Rayne)   The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeTirs maj 08, 2012 9:49 am

lucif kiggede roligt på manden som var på vej væk, han lod en finger vælte en af skyggerne's brikker så den faldt til jorden, og da den ramte jorden lyd et skrig uden for den inder beskyttende hule havde lavet, hvor at et råb fra den anden lyd ''Dette skal du bøde for'' og der skubbede lucif brikken med den anden skyggeligne væsen ud over brættet og ramte jorden, hvor et skrig lyd fra manden som råbte ''jeg kan ikke tillade dem at såre min lærling, og derpå også såre den del som skal være under Liberate Tutame Ex Inferis, selv om min gudinde ikke acceptere nåde vil jeg dog gøre det kort'' han lod blikket ned mod jorden, som var ret til frosset, og lod blikket på hende ''at lade sine parader nede er en fejl som vi skal rette på, du skal være forberedt på en hver situation og husk, forsvar er det beste angreb'' han kiggede roligt på siden, ''og hvis din modstander prøver at lade sig i forsvar har han altid en blind vinkel, og dermed tag personen ikke blot front og bag fra, men både oppe fra, og under ham, dette er de 2 mest ubeviste fronter at angribe en person, og dette kan være til god fordel, som nu, at jeg har lavet parken her til min base, og mit kunst værk, og lade denne park være et eksemple på den rose som jeg sidder på, og brættet er for at se hvor min modstander er'' da han snakkede begyndte et par flere brikke at dukke op, mens lucif lod blikket på brættet ''som de kan se har vi fået gæster'' han lod hånden over brættet og hulet som Rayne kunne komme ind af lukkede ''tid til at teste deres evner, ikke i angreb,men forsvar til at forsvare dit eget liv''
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Re: The Dark Central park (Rayne)   The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeTirs maj 15, 2012 4:57 pm

Rayne kiggede selv på manden som var på vej væk derfra.Da Lucif råbte blev hun helt varm og glad indeni over det for så vidste hun at han ikke ville tillade at hun blev såret, så han havde alligevel et godt hjerte. Blikket rettede sig på Lucif hvorefter hun lagde hovedet på skrå.”Jeg beklager meget Lucif jeg ved at der kan komme fare og slag når som helst”sagde hun med en stille stemme, og blikket vendt ned mod jorden. Hun nikkede så lidt selvom tankerne kræsede rundt om diverse småting, og teknikker”Men forsvar kan også blive brudt”sagde hun og kiggede på Lucif lidt. Efter Lucif’s ord nikkede hun for han havde ret”de har ret men selvom man forsvarer sig kan modstanderen stadig sætte angreb ind”sagde hun og sendte Lucif et lille bredt smil. Hun tænkte meget over orderne og tænkte lidt om det nogensinde ville lykkes hende at gøre det. Det han sagde om brættet viste hun godt, og satte sig så ned på en af de flyvende isblokke mens hun lod hænderne hvile lidt på hendes kinder med et tænkende udtryk”der er uendelig mange ting man skal huske Lucif, for dig er det så let men for mig…”nåede hun at sige før hun holdte en kort pause, og kiggede rundt”Meget sværer”fortsatte hun. Rayne betragtede brættet lidt hvorefter, hendes blik rettede sig rundt omkring, hun var enig, og hvad ellers kunne hun gøre det var nu det galt. Hun skulle nok klare den håbede hun, og man kunne aldrig vide om modstanderne var stærke eller svage. Rayne havde tanker om hvordan hun kunne forsvarer sig, og var klar. Hun rejste sig op fra isblokken, og lod hænderne hænge ned ad siden på hende.”Jeg vil gøre mit bedste”sagde hun med en blid stemme og et lille smil på læben. Om det ville ende godt eller dårligt kom an på hendes træk, og handling.
Wolf

Wolf

Antal indlæg : 59

IndlægEmne: Re: The Dark Central park (Rayne)   The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeSøn jul 15, 2012 2:08 am

lucif smilede roligt og lod blikket på hende ''der er intet at være bekymret for, da jeg ved at din far sikkert ville havde sendt flere end blot få stks som skulle bringe denne besked, så jeg håber du er klar til en lille leg'' han lod blikket tilbage på brættet og kunne se at flere og flere kom, mens han lagde hånden over det og fra jorden omkring dem dukkede små minatyre dukker af is op mens deres våben var omslået af en skarp krystaliseret sværd med skoldet som lignet et torn skjold fra det gamle romer tid, mens hans roligt lukkede øjne ''nå, slut med at snik snakke, og tid til handling, disse væsner har såret min lærling og dermed trådt jeg af freden som jeg nyder kort mellem andre af min egen race, men lad os komme igang, er du klar?'' hans svar blev kort og hurtigt mens den første skygge væsen nærmede sig og faldt under klingen fra Lucif's ene dukke og flere og flere stormede mens lucif nu lagde sin hånd i kraft og hånden fra jordens ellers så smukke og vidunderlige isglaseret jord dukkede en masiv is krystalisret hånd splintrede i atomer og små mens spidse pikke fløj nu til alle sider og ramte ind mod skjoldet som lucif før havde lagt om dem til deres eget beskyttelse, mens dukkerne stod fast og klar til at forsvare dem.
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Re: The Dark Central park (Rayne)   The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitimeOns okt 10, 2012 9:25 pm

Rayne smilte til Lucif, og tænkte lidt mens hun gjorde det. gad vide hvis hun ikke var stærk nok
hvad nu hvis Lucif ville have en der var virkelig var stærk, nej det burde hun slet ikke tænke på,Lucif stolede på hende, han viste det måske ikke. Hun drejede rundt, kiggede på Lucif"Hvad hvis jeg bliver slemt såret Lucif, hvad ville de gøre hvis de skader sin lærling"sagde hun med en blid stemme.Og dog så var stemmen også lidt nysgerrig."Min far kan finde på så meget, jeg skal klare den, gir ikke op, nu er jeg så tæt på at du kan se jeg godt kan"sagde hun selvstændigt, med en knyttende hånd. Hendes blik var rettet på Lucif, og på brikkerne, enlig ar hendes blik sådan lidt rundt omkring.Rayne nikkede til Lucif, hun var klar på det der skulle komme, det skulle hun være.Ellers havde hun ikk ret meget tid til at gøre det."Jeg er klar"svarede hun med et lille kækt smil på læberne. Der var enlig mange tanker der gik igennem hendes hoved, og der var mange tanker hun kke helt vidste hvad hun skulle tro.
Rayne mærkede kulden trænge på ved hendes håndflader, og hun var fuld klaar på at rykke ind og angribe dem"Lucif jeg skal nok klare den, bare hold øje ved skjoldet"sagde hun og gav ham et lille klap på skulderen.
Det var måske ikke det helt bedste tidspunkt at smile på, men Lucif skulle ikke se andet edn at hun viste ham lidt styrke.

Sponsored content

IndlægEmne: Re: The Dark Central park (Rayne)   The Dark Central park (Rayne) - Page 2 I_icon_minitime

The Dark Central park (Rayne)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Centrum :: Centrum Park-
Gå til: