Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
en nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 13 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_rcap 
haylin
en nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 13 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_rcap 
drei
en nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 13 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_rcap 
Yue kaang
en nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 13 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_rcap 
Crystal
en nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 13 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_rcap 
Azriel
en nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 13 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_rcap 
Amber
en nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 13 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_rcap 
Lelouch
en nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 13 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_rcap 
Vittorio
en nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 13 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_rcap 
Logan
en nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 13 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 13 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 en nu ven //Zann//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 8:46 pm

hun sukkede og så ned... ''ja jeg er...''' hvsikede hun og så ned og tog benene op foran sit bryst af ren rædsel. hun holdte om sig selv og så ned i sine knæ hvad ville han ikke sige til hun var vild med ham... hun var jo kun en slave ikke en han ville have som kæreste...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 8:50 pm

Han rejste sig op i Limousinen og gik hen og satte sig ved siden af hende "lad os lave en aftale vis du overlever denne dag i restauranten uden at jeg siger noget du ved gør de forskellige ting som jeg fortalte dig derhjemme gør de ting uden jeg siger noget som helst så fortæller jeg mine følelser" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 9:04 pm

hun så på ham... ''men zann det jo ikke fair jeg kan jo ikke aflæse dig du er alt for mystisk til mig til jeg kan gennem skue dig'' sagde hun stille og så ned og ville have rødmede hvis hun ku men kan hun jo ikke fordi hun er vampyr. hun så ned på sin kjole...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 9:25 pm

Han smilede "bare gør de ting vi snakkede om blowjob under bordet sex på toilettet gør det når det er passende et godt råd blow når der er ventetid" sagde han smilende og kyssede hendes kind og tog på hendes røv for at fortvivle hende lidt og gøre hende mere nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 9:32 pm

hun bed sig i læben og kyssede ham på kinden... ''ja herre'' sagde hun stille og s sig om.. hun ville ikke have det væære end hun havde det i forvejen... hun har været sin kæreste urto og hun var vild med en anden hvad fanden er hun for en kæreste at have hun var en luder det var hvad hun var... ''jeg er en luder'' sagde hun og holdte for sit hovede...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 9:53 pm

Han så på hende lidt "normalt ville jeg sige nej det er du ikke men vis man ser på det på din vinkel så er du vel" sagde han roligt "der er vel intet for at beslutte hvem du holder mest af og droppe den anden" sagde han roligt med et smil "selvom du ikke kan droppe mig" sagde han smilende før taxien stoppede foran restauranten
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 10:08 pm

hun sukkede og så på ham... ''se selv men det din skyld jeg er det.... du har ændred mig'' sagde hun trist... men alligevel ville hun gerne have ham til at behandle hende beder... hun gik ud da den stoppede og gik der ind hvor de skulle hen åbenbart... hun så op på sine herre...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 12:42 pm

Han fulgte efter hende og tog hendes hånd blidt og førte hende indenfor og hen til et bord som der var det flotteste på hele restauranten de lod ham gøre som han ville han satte sig ved den ene ende af det lille firkantede pæne bord og ventede på hun satte sig på den anden side mens han smilede
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 2:02 pm

hun satte sig blidt ned ved det pæne bord og tænkte på hvorfor hun overhovede prøvede at få ham alt hvad hun ville være for ham var jo bare en slave og intet andet der var intet at gøre hun sukkede og så ned... ''her er smukt'' sagde huns tille og kiggede rundt...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 8:49 pm

Han smilede roligt og så rundt "ja det er der" sagde han hvorefter tjeneren kom med 2 menukort og gav dem til dem hvorefter han bukkede og gik igen hvorefter Zann åbnede menukortet og kiggede det igennem for at se hvad han ville ha. Der så ikke ud til at være noget spændene så han ville bestille det sædvanlige Rejecoctail til forret en stor T-bone steak til hovedret og det som hedder en deler til dessert.
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTirs Okt 11, 2011 8:52 pm

hun så på ham... ''det lyder fint for mig'' sagde hun stille og så på ham også ned igen hun sukkede og så så op igen hun sukkede og legede ned sut tøj igen også tænkte hun på zann og koyoki...

/svigt//
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeOns Okt 12, 2011 3:54 pm

Han så på hende roligt med et smil "hvad vil du have at spise" spurgte han roligt mens han så på hende tjeneren kom og lagde en flaske speciel vin ved siden af ham han tog den roligt og hældte en smule op og smagte på det en god rødvin blandet med lidt blod vidunderlig smagte det han hældte op til hende roligt og ventede på hendes svar om hvad hun ville have
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeOns Okt 12, 2011 4:43 pm

hun sukkede. ''bare et samme som dig herre'' sagde hun stille og tænkte hun for sig selv med et smil på sine læber... hun så op på ham og legede med sit hår hun smilede stille og så ned i bordet og sukkede hun vidste ikke havd hun skulle gøre...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeFre Okt 14, 2011 8:56 pm

Han smilede roligt og så på tjeneren og bestilte det han havde lyst til i dobbeltportioner så de kunne dele fra en tallerken bare for sjov før han rettede blikket mod hende smilende "hva er der noget galt" spurgte han roligt mens han så på hende "vi skal nok vente en del her" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeSøn Okt 16, 2011 9:06 pm

hun så på ham og sukkede... ''zann jeg ved ikke hvad jeg skal gøre du siger jo jeg selv skal ffinde ud af hvornår jeg skal give dig blowjob under bordet og ha sex med dig på wc'et'' hviskede hun og så væk og gik under bordet da han sagde det og nussede hans lem blidt... og åbnede den...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeOns Nov 02, 2011 9:36 pm

Han lukkede nydende øjnene med et smil "det der virker da helt fint" hviskede han roligt og aede hendes hår blidt under bordet mens han smilende nød hun gjorde det på hans lem og ventede til hun fortsatte videre og havde taget den helt frem og alt det
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTors Nov 03, 2011 7:56 pm

heylin blev ved og så på ham og tog de underbukser ned og suttede vider hun så op på ham og vidste ikke hvad hun ellers skulle gøre hun så på ham, hun tænkte på det var bare noget slaver gjorder...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTors Nov 03, 2011 8:08 pm

Han nød det meget og aede hende blidt under bordet med et smil mens han langsomt lukkede øjnene og bare nød det bare nød at hun faktisk gjorde det uden han havde sagt hun skulle egentlig så skulle hun jo ikke han havde sagt hun havde valget men hun gjorde det det var stort for ham syntes han
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeSøn Nov 06, 2011 8:10 pm

hun så på ham og slikkede på den og blev ved hun vidste ikke hvor meget han nød det og var urolig over hvad hans kæreste ville gø ved det... men det var jo ham der var hersker over det ikke hende. hun smilede ove tanken og blev ved med at gøre det og gjorder det vild og sikkede stille..
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeSøn Nov 06, 2011 9:47 pm

Han nød det gevaldigt og aede hendes hoved blidt og pressede hende længere ned over den og nød det meget "dygtig" hviskede han så kun hun kunne høre det "bliver du ved sådan her så kommer jeg snart og så er den del krydset af så der bare sexen og så skal du få mit ærlige svar" hviskede han blidt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeMan Nov 07, 2011 7:47 pm

hun nikkede og så op på ham og gjorder det hurtigt og hårder for at få ham til at komme i hendes mund hun tænkte ikke på noget andet end hun ville ha sit svar fra ham om han var vild med hende.. hun holdte ham på hans lår og suttede vider på den store ting han havde i bukserne...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTors Nov 17, 2011 3:31 pm

Han lukkede øjnene hårdt "årh fuck" hviskede han før han til sidst kom en hel masse og lænede sig så afslappet tilbage "slug det og pak den væk og så krydser vi den" hviskede han mens han tog en serviet ned til hende så hun kunne tørre sig vis hun ikke kunne holde det hele i munden
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTors Nov 17, 2011 5:20 pm

hun så på ham og tog imod servietten og snak det og parkede den væk.... hun satte sig op på sin pkads og tænkte på hvad hun skulle gøre eller lave nu hun manglede en ting så fik hun det afvide... hun så på ham og rødmede.... hun tænkte også på koyoki men vidste ikke hvad hun skulle gøer...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTors Nov 17, 2011 7:16 pm

Zann så på hende roligt "hvad tænker du på Haylin" spurgte han og tog hendes hånd som var på bordet med et roligt blik ja han var vild med hende men han ville ikke sige det ikke endnu det skulle være lidt mere hemmeligt dog vis hun gjorde den sidste ting så skulle han vel og det var så det hårde han plejede virkelig sjældent at vise følelser men han havde lovet hende det så måtte han osse gøre det... Vis hun fuldførte den sidste ting.
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitimeTors Nov 17, 2011 7:25 pm

hun så på ham og sukkede koyoki kom op i hendes tanker igen.... hun savnede ham faktisk men hun måtte ud og se ham det var så længe siden....

//kreasvigt//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nu ven //Zann// - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 13 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en nu ven //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 13 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» blodhævn(Zann)
» langt hjemme fra...Zann
» Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]
» Have you heard about the evil vampire? :: Zann::

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Byen Silent Hill-
Gå til: