Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvilken Verden Overlever du i?

ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_vote_lcapHave you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_voting_barHave you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_vote_rcap 
haylin
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_vote_lcapHave you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_voting_barHave you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_vote_rcap 
drei
Yue kaang
Crystal
Azriel
Amber
Lelouch
Vittorio
Logan
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …

Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!

Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …

Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs

Nye racer + Forslag
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …

Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …

Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …

Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …

Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …

Stederne! kig venligst
Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …

Kommentarer: 6

Have you heard about the evil vampire? :: Zann::

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Logan

Logan

Antal indlæg : 73

Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: Empty
IndlægEmne: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 5:05 pm

S: Darkonia, eller tæt på
T: Lidt over midnat
O: ingen mennesker eller andre væsner,træer buske, ellers tomt
V: ok meget regn
P: Rød læder rustning ( http://www.alleycatscratch.com/exhibit/AMPD_FIDM/2004/LastSam/100_4999_SE_fi04.jpg )

Logan kom gående op mod Darkonia.
Eller rettere han kom gående ved et tilfælde op mod Darkonia, han havde godt hørt historier om hvad der var ved Darkonia, men så farlig lød det heller ikke igen.
Logan havde jo været ved Darkovia Forest og der skulle jo være varulve, men Logan så da ikke nogle? Så historierne om stederne var måske blevet lidt pyntet gennem årene, hvem ved?
På Logans ryg, stak der et flag op. ( http://4.bp.blogspot.com/_Q2C8Azhg4Vs/TMXIh50UcwI/AAAAAAAAAEM/QjRhHHMit0U/s1600/sashimono1.jpg ) med et tegn ( http://ezblog.sakura.ne.jp/hp/wp-content/uploads/Free_Japanese_Kanji_Tattoo_soul_s.jpg ) trykket på flaget, dette tegn betød samurai, og Logan bar det med stolthed og ære, dette falg var gået i arv igennem Logans familie.
På sig havde Logan sin røde og sorte læder rustning på, denne rustning var blevet arvet igennem hans familie, så Logan følte stor ære og stolthed med at gå med den på. På hovedet havde Logan en hjelm der passede til hans rustning, ligesom rustningen var den også blevet arvet i hans familie.
I sit bælte som sad rundt om maven, havde Logan sine sværd ( http://bugei.com/images_products/samurai-katana-599big.jpg ) det var en af de enestre samurai genstande Logan ikke havde arvet fra sin familie, da en hver samurai skal kunne forsvare sig selv og sin ære.
Logan stoppede da han kunne se slottet, det så ok gusten ud, måske havde folk ret? Måske var denne Zann en mega bad ass med et kæmpe slot, eller også var han bare en ynkelig mand der skreg efter opmærksomhed, og brugte sin magt som hjælp til at opnå den opmærksomhed, hvem ved? Det kunne man jo kun finde ud af ved at møde ham.
Men der var en ting som Logan altid har haft problemer med, og det var folk der troede de var bedre end ham, og kunne meget mere.... Da Logan fik sin træning til samurai, fik han byttet flere mestre ud end de andre, indtil der ikke var flere og han var nødt til at blive trænet af sin far. Så Logan havde vel altid haft problemer med autoriteter.
Logan stoppede da der var 50 meter til slottet, han så rundt.
"Virkelig godt bevogtet" mumlede Logan, et var selvfølgelig sarkastisk ment, for det så ret øde ud.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann

Antal indlæg : 321

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 6:13 pm

Zann sad midt i sin aftensmad og spiste roligt. Det var sent han spiste men han gad ikke spise normalt som andre. Han syntes det var bedre at spise i mørket fra den sunkne sol og de klirende lyde når regnen ramte ruden. Pludselig mærkede han noget. Han smilede "gæster" hviskede han og rejste sig op og skubbede maden ind midt på bordet. Det var en stor fed bøf som ikke var stegt som han spiste. Han var ikke som andre vampyrer som blev syge af at spise menneskemad. Han kunne spise rådt kød som han ville uden bivirkninger. Han smilede ondt og gik hen mod døren ud af hans spisesal og tog hans overfrakke med. Han tog den ud over det flotte jakkesæt som nærmest skreg magt og penge. Han ville ikke gå ned i gården han vidste den ubudne gæst ikke var inde på slottet endnu. Så han gik hen til den store højport og stilte sig på en af gargoilerne. Med perfekt ballance så han ikke ville falde ned. Han grinte højt og ondt af den ubudne gæsts kompliment. Så højt at selv nede i byen kunne de høre han grinte før han svang sin hånd mod den ubudne gæst. Og mure af skarpe isflager kom frem rettet lige op rundt om ham så høje at selv ikke engang en vampyr kunne hoppe over dem og de var for glatte til at kunne løbe op af dem ( http://www.photoshopsupport.com/photoshop-blog/07/08/ib/ice-1.jpg ) Da han havde lavet sit lille bur så han intet valg havde end at gå længere ind i slottet hoppede han ned lige foran porten og landede perfekt så han næsten ikke sagde en lyd mens hans jakke plafrede op og lagde sig blidt på jorden som et tæppe "Jeg er Zann Bloodie Zazui Kenda og hvad laver du her på min jord ved mit slot" spurgte han hårdt og skabte et sværd af stærk hårdt is i hånden lige så stærkt som et normalt sværd men dobbelt så skarpt.
Logan

Logan

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 6:42 pm

Lige idet at de høje isflager kom op, trak Logan sit katana'en (den lange af de to sværd), og så rundt.
"Langt navn" mumlede Logan og så på han, Logan spændte ikke en muskel i ansigtet, hvilket fik ham til at se ud som om han var totalt afslappet, ligeså gjorde han da Zann lavede sit sværd af is.
"Smart trick...... Din jord? Sidste gang jeg tjekkede var jorden ingen, men alles," sagde Logan og spændte grebet om sit sværd.
"Hvis du virkelige gerne vil vide hvad jeg lavede, kom jeg tilfældigt forbi dit slot og så undrede jeg mig bare over at der ikke var nogle vagter, jeg mener du er jo konge ik?" sagde Logan, hvis man hørte godt efter hvad Logan sagde og ville sige, var der ikke noget 'Deres højhed' eller 'Deres Majesæt' for den sags skyld
"Jeg giver dig 5 sekunder til at fjerne det her isbur, så kan jeg love dig for at du vil fortryde den dag du blev født, og den dag du var dum nok til at krydse klinger med en samurai" sagde Logan og så på ham.
Logan blik for slet ikke at sige hans ansigt var ændre sig fra en afslappet mine til et intenst og fokuseret blik.
"5...........4...............3.................2..........1" sagde Logan og så på ham.
"Jeg håber virkelig du har vagter for dem har du brug for når det her bur smelter" sadge Logan og så på ham, Logan overvejede stærkt at begynde at hugge løs på isen, i håb om at ise ville gå i stykker, men så på den anden side, hvis isen var lige så hård som den så ud, så ville det gå mest ud over Logans sværd og ikke isen.
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 10:53 pm

Zann hørte hvad han sagde og kunne ikke lade være med at grine over den latterlige måde han talte mod ham om som om Zann ja ZANN ville tage sig af en trussel fra et skide menneske med et sværd der gik ikke lang tid før Zann havde fået nok allerde ved tallet 3 gik Zann langsomt mod ham "ser du lille ven jeg har magten til at kunne fryse alt slags is og væsker og ved du hvad kroppen består af?" spurgte han roligt og gik bare langsomt imod ham "90% væske" Han grinte og svang sin hånd mod samuraien og fryste hans ben indenvendigt så det ville blive meget smertefuldt "og ved du hvad der sker vis man fryser vand? Det udvider sig" Isen i hans ben udvidede sig en smule mens det langsomt fryste så hans ben var ved at springe "jeg kunne osse gå mod dine lunger ligesom jeg gør mod fulderrikker når de er dumme nok til at mene jeg er deres ven" sagde han og smilede "men jeg beundre dit gå-på mod hvad siger du til at blive min allierede mod kampen mod rebellerne? Det giver gratis forsøjelse magt og så behøver jeg ikke at slå dig ihjel" sagde han og svang sin hånd mod ham igen og isen i hans ben tødte op og begyndte at bevæge sig i hans ben så smerten forsvandt "tænk over det med de kræfter jeg kan gi dig og dine allerede gode evner du vil blive næsten ustoppelig den eneste der vil kunne stoppe dig er ja mig" sagde han og smilede ondt "jeg ser på dig og jeg kan se du ydmyg og selvsikker vand elementet vil kunne passe til dig" han smilede ondt og satte sig ned samtidig med en trone af is kom op fra jorden som han endte med at sidde på et bord kom frem foran ham og en stol kom frem bag Logan som kørte hen under ham så han endte med at sidde på den og kørte helt hen til bordet på den anden side af Zann "tænk over det magten til at kunne oversvømme huse byer lande ja verdensdele bare ved et knips" sagde han smilende det var ikke sandt man kunne det der skulle meget mere til men det var for at friste ham. Magten var stor men ikke stor nok til at smadre verdensdele og slet ikke som begynder som begynder kunne han være heldig at smadre et insekt "hvad siger du? Ser du jeg er med i en orden kaldt for de fem vampyrer eller som navnet egentlig er Les cinq vampires" sagde han med en fransk bevægelse med hånden og en fransk accent "eller du kunne styre luft fordi du rolig" han smilede roligt og så på ham fortsat "hvad siger du til det?" spurgte han roligt
Logan

Logan

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 11:39 pm

Da Zann gjorde hans ben til is, gjorde det så ondt at han først og fremmest faldt sammen, og for et andet tabte hans sit sværd da det gjorde så ondt at det næsten filmerede for hans øjne.
"God dammit, f*ck," sagde Logan i men han lå og vred sig i smerte.
Da Zann tødte hans ben op, fik Logan formået da rejse sig op, kun også lige ved hjælp af hans sværd som stok.
Før Logan nåede at sige noget, kom en stol ind under ham og førte ham hen til et is bord.
*Jeg må da indrømme at de lyder rart så interessant, det må jeg da sige evig magt* tænkte Logan.

(Nu kommer der lige en dialog mellem Logan og hans to 'sider'.. Grøn skrift =samurai Logan. Rød skrift= Magt syge Logan, og det ses fra Logans syns punkt. dvs Zann vil kun se en momlog Smile )

Pludselig dukkede der to små udgaver af Logan frem på hans skuldre ( en på hver skulder) den ene var klædt som ham i en traditionel samurai rustning, og den anden var klædt i jakkesæt og solbriller.
"Tænk over det Logan-Dreng, magt, med magt kommer der penge og med penge kommer der endnu mere magt... Og slet ikke at snakke om kællinger, du ve' damer Logan-Drengen" sagde den lille jakke klædte Logan mens den gik frem og tilbage på hans skulder.
"Det skal du ikke gøre Logans-san, husk hvad Samurai betyder 'At tjene' det er det du skal gøre, det er din skæbne, husk var far sagde inden du tog afsted 'Der er ingen større ære end at tjene' husk på det! Og for det anet, så er der ingen ære i at blive dræbt også få sine kræfter, lyder ikke så ære fuldt fra min vinkel." sagde den lille samurai som sad ved et lille te bord og spiste nudler.
Pludselig dukkede den jakke klædte Logan op ved siden af den lille samurai Logan, den trak en pistol og pegede mod samurai Logan.
"Logan du er jo en fornuftigt mand, som forstår at tage beslutninger, men husk en ting makker, en mand kan selv vælge sin skæbne, og for slet ikke at ændre den som det passer ham, magt kontra ydmyghed... Magt vinder altid" sagde den lille jakke klædte Logan før den trykkede på aftrækkeren og dræbte samurai Logan.

Logan så op på Zann, hans beslutning var blevet taget.
"D....Det lyder meget interessant, det må jeg da sige, men sig mig Zann, hvis jeg skal få de her kræfter, skal jeg så først bides?" sagde Logan og pegede på sin hals.
Bides lød ikke så godt fra Logans synspunkt.
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 10:16 am

Zann var helt rolig og så på ham med et blik som var en del til at beslutte sig det var et meget overtalende smil og meget overtalende øjne så man ham i øjnene ville man have svært ved at sige nej. Efter lidt tid rettede han blikket mod skyerne og tænkte sig om før han smilende igen og så rundt om sig og smilede "der er osse kontrollen over jorden som er tegn på magt og kontrollen over ild som er tegn på styrke" sagde han med et smil mens han fortsat så op "med jorden kan du gøre det samme som mig prøv at se dig omkring mine ismure smelter ikke så længe jeg er i nærheden af dem og de er umulige at komme ud af selv for en vampyr" han svang sin hånd mod den frie plads bagved ham hvorefter en ismur kom til op foran slottet og han rejste sig og lavede nogle svage blide bevægelser som trænede han men det var i virkeligheden tegn til det frosne hus som det hed før der langsomt voksede sig tag fra væggene og kort efter var det lukket hele vejen rundt om dem det begyndte at blive koldere fordi varmen ikke kunne komme ind og han smilede roligt før han lukede øjnene og lavede flere blide bevægelser før han klappede sine hænder sammen og tog dem fra hinanden langsomt hvorefter taget osse tog sig sammen når der intet tag var under dem knipsede han hvorefter taget blev til vand og fløj ned rundt om dem uden at ramme dem før han gik hen og satte sig i tronen "selvfølgelig har vi osse grader og rank der findes 100 ranker og jeg er kun ismester det er rank 90 ranken 100 findes der kun en i hele historien som har nået og han var stærk nok til at kunne kontrollere de andre i ordenen fordi vis man når rank 100 får man ikke kun sin egen kræft men alle fem kræfter" sagde han med et smil "men husk jeg har brugt halvanden årtusind på at nå rank 90" sagde han smilende han lyttede til den nervøse stemme om at han skulle bides "ja ser du de er den problematiske del for det skal du faktisk og efter det vil du få en næsten uovervindelig trang til blod" sagde han roligt "du må være stærk og overvinde den trang hurtigst muligt vis du skal have lov til at få et af elementerne men du skal ikke undervurdere den jeg har været vampyr 1500 år og jeg er først lige overvundet min men på den anden side jeg blev osse bidt af maître guerrier som var ham i den 100 rank" sagde han roligt og smilede
Logan

Logan

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 5:50 pm

Logan så på ham med et hævet øjenbryn.
"Så det du siger er faktisk at det er ikke 100% at jeg kan få de her kræfter? Elementerne skal give mig lov først? Så vil jeg hellere dø i kamp end at blive til vampyr og det ikke er 100% at jeg kan betvinge luften" sagde Logan og vendte sig rundt, men opdagede at der var mure alle veje rundt om ham.
"Ser du mit kære med væsen, jeg opgiver ikke bare mit live og for slet ikke at tale om sin sjæl på grundlaget af gætteri, hvad hvis jeg er så uheldig at jeg ikke bliver accepteret af luften? Så tror jeg ikke at jeg er så ære fuld længere" sagde Logan og satte sit katana tilbage i skeden (hylsteret).

Pludselig dukkede den lille Logan op igen på hans skulderen.
"Hov hov! Logan- Drengen, tænk lige over hvad du har gang i, sige nej til evigt liv? Tænk lige på at du kan blive kaldt Logan 'den sidste samurai' tænk lige på hvor meget magt det ville give at alle vil lære om samuraiernes verden" sagde Den lille Logan og gik rundt på hans skulder.

"Logan den sidste samurai det lyder faktisk ret godt" sagde Logan og så på sin skulder som om han snakkede med end er var ved siden af ham.
"Hvad er chance for at jeg ikke bliver accepteret? " sagde Logan og vendte rundt på hælene.
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 9:16 pm

Zann var blid og rolig mens han bare så på Logan som begyndte at gå han trak på skulderen og rejste sig roligt op "jeg tror du skal genoverveje det" sagde han roligt med et roligt smil. "åh den er meget lille ser du Logan jeg blev bidt af verdens aller stærkeste vampyr så min trang til blod var selvfølgelig meget stærk jeg er ikke stærk nok endnu så vis jeg bider dig vil du ikke få så stor trang og du vil kunne overvinde den på en uge vis du er stærk" sagde han smilende og så på ham roligt "og så vil du faktisk blive accepteret ind i stammen ser du alle elementerne er ikke berretiget til en bestemt person de vælger selv ud fra hvad der bliver sat til rådighed og hvilken en som vinder" sagde han roligt med et smil "når først et element har valgt en bliver det dit våben det vil ikke tillade du bruger andre våben men den tillader dig at skabe våben ud af dit element" sagde han og skabte en katana af is i sin hånd "overvej det du ser ubevæbnet ud men i virkeligheden har du alle verdens våben med" Katanaen blev til en pistol og han skød med iskugler mod bordet som fløj direkte igennem det hvorefter det smeltede til vand
Logan

Logan

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 9:47 pm

Logan så på ham et et hævet øjenbryn.
"Desværre makker, et er ikke noget for mig, kan jeg ikke beholde mine sværd, så kan jeg ikke, hvis jeg ikke kan opretholde min egne traditioner, så kan jeg ikke det her" sagde Logan og gik hen til væggen igen.
Hvad Logan mente var, at han ville ikke kunne opgive sine sværd for at kunne blive magtfuld, det var det eneste Logan ikke ville kunne, også selvom han fik alt den magt i verden, ville han først og fremmest ikke kunne fjerne sine våben, og for det andet hvis man fjernede Logan sværd ville man også fjerne, hans traditioner og det er bare en af de ting du ikke kan fjerne en samurai, måske hans ære, men ikke hans traditioner.
"Du får 10 sekunder til at fjerne det er is fra mig så jeg kan komme fri, ellers må jeg vel bare dræbe dig og håbe at det får de her murer til at smelte" sagde Logan og lagde en hånd på sit katana, han mente hvad han sagde, hvis Zann ikke fjernede murerne ville Logan hugge ham i to lige store stykker.

//sorry det blev kort, jeg har ikke specielt meget krea lige nu :p //
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeMan Jul 25, 2011 10:33 am

Zann så på hende lidt overrasket "truer du mig?" spurgte han roligt før en isstolpe kom frem under ham og hævede ham 10 meter op i luften hvorefter de 20 meter høje mure smeltede ikke helt men de øverste 10 meter hvorefter den næsten iskolde vand fløj som sunamier mod ham men fryste til is igen lige foran ham og trak sig tilbage til at blive en del af murene igen før isstolpen gled ned på jorden igen hvorefter Zann stod hvor han havde stået lige før med et smil "det er hvad der sker vis du dræber mig ikke fordi du kan normale våben kan ikke skade mig" sagde han roligt og så på hende fortsat "Stolthed eller er det Ære det ved dit sværd" sagde han tænkende "det kan tyde på vand energien og jord" han satte sig ned i luften men så snart han prøvede at sætte sig kom hans isstol frem under ham så han endte med at sætte sig på den "Hmm interresant det kan tyde på at jeg tager fejl" han smilede det var ikke sket i 1500 år " han så på ham "jeg har genovervejet det kom med" sagde han roligt og rejste sig op og gik mod slottets porte hvorefter isen som dækkede den åbnede sig
Logan

Logan

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeMan Jul 25, 2011 5:48 pm

Logan grinte og så på Zann.
"Ser du åhh store vampyr, jeg truer ikke folk, jeg advare dem med hvad der vil ske, jeg er ikke lige som så mange andre tyraner" sagde Logan, man kunne tydeligt høre at Zann var ved at gå ham på nerverne.
Logan så på tsunamien med et hævet øjenbryn.
"Sikke nogle tricks du kan, jeg ville sagtens kunne dræbe dig, det eneste jeg skal kunne gøre er at skære dit hoved af og stikke det på en pæl, og bomb et stykke død vampyr hersker." Sagde Logan.
Logan rejste sig op fra stolen og fulgte efter Zann.
"Sig mig hvordan tager du fejl, og hvad tager du fejl af? Hvis du med tager fejl mener at du ahr taget fejl af mig så ja... For jeg kan nemt dræbe dig og in lille vampyr kæreste på 30 sekunder" sagde Logan og rystede på hovedet, hvis der var en ting Zann ikke gjorde så var det at gøre Logan bange.
Logan kunne ikke være bange for noget som han knap nok respekterede, men det vill LOgan finde ud om han gjorde, hvis han respekterede Zann ville han ikke dræbe ham.
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeTirs Jul 26, 2011 3:49 pm

Zann stoppede op da han nævnte Crystal dog ikke direkte Crystal men ved at kalde hende en lille vampyr men det rørte ham ikke han snakkede om hvordan hun ville slå ham ihjel? Det var der folk som var stærkere end Logan som havde prøvet og vis han virkelig var død af det var han nok død et par 20-30 gange "velbekommen prøv vis du vil men min krop er lavet af is skære du mit hoved af i den her kulde så vil der bare komme et nyt" sagde han roligt og så kort på ham "så vil du bare være nummmer 31 som prøver det" sagde han roligt og gik videre hen til den store traport som åbnede da han nærmede sig han stilte sig midt i porten og så tilbage på Logan for at se om han kom med "og hvad angår Crystal? Lad os bare sige jeg måske elsker hende men det ikke en svaghed at miste hende jeg kan ikke føle sorg" sagde han roligt og så bare på Logan "nej jeg tager fejl om du må beholde dit våben det som du mener over dit sværd er ære og stolthed og du vil gerne have magt det vil sige jord elementet ære og magt" sagde han roligt og begyndte at gå mod nogle trapper til højre for porten som han langsomt begyndte at gå ned af
Logan

Logan

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 7:30 pm

Logan rystede på hovedet.
"Alle væsner kan føle sorg, smerte og kærlighed" sagde Logan og fnøs derefter, Zann lød så selv sikker og virkelig selvfed.
"Nummer 31....." mumlede Logan lavt og lagde en hånd på sit sværd ikke fordi han ville prøve, men bare for en sikkerheds skyld.
"Hvordan får jeg så disse imponerende kræfter?" sagde Logan og så på ham, han vidste godt han var nødt til at blive bidt, men hvad skulle der så ske bagefter?

//Undskyld længden, lidt krea svigt ^^//
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 9:00 pm

//Iorden har osse selv lidt

Zann så svagt på ham "der er forskellen alle væsner" sagde han kort "jeg er ikke et væsen mere jeg er en død skygge" sagde han roligt og så fortsat på ham "det går an på hvilket element der vælger dig" sagde han roligt og så på hende "ild skal du tage en halskæde på jord skal du tage en ring på luft skal du tage et armbånd på og vand skal du tage en ankelkæde på" sagde han roligt mens han så på hende "vær glad for det det smertefrit og den suger sig ind i din krop smertefrit når det er is skal du først dø fryses ned til minus 100 grader og så skal du åbnes op og få sat en krystal fast til hjertet tro mig det er smertefuldt" sagde han roligt
Logan

Logan

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 11:30 pm

Logan så på ham med et hævet øjenbryn.
"Hvor kan jeg finde disse genstande? Og fryses ned? Lyder ikke så slemt, vis jeg er nedkølet vil min hjerne gå ned, ergo vil jeg ikke være tilstede, ergo hvis jeg ikke er tilstede kan jeg ikke mærke smerte" sagde Logan og afsluttede det med et halvt grin, ikke fordi det var sjovt, men fordi det faktisk var sandt.
"Og skal jeg så bides eller skal jeg ikke?" sagde Logan og kiggede på ham.
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeMan Okt 03, 2011 11:50 am

Han grinte "det er nemmelig det isen bedøver ikke du er froset så du kan intet gøre mod det det eneste du kan mærke er smerten og så skal du lige dø først jo men hov vi mangler en ting" han forsvandt og kom frem bag ham "du skal forvandles" sagde han roligt "vil du gerne ha jeg forvandler dig eller skal min kære Crystal gøre det" spurgte han roligt
Logan

Logan

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeOns Okt 05, 2011 7:33 pm

Endnu engang dukkede disse to små skabninger op på Logans skuldre igen.
"Logan-drengen, så ondt kan det heller ikke gøre, overvejdet lige.... En lille smule smerte og bum så har du mere magt end du kan forestille dig!" sagde den lille jakkesæt klædte Logan.

"Det lyder jo meget fristende" sagde Logan og kiggede ned på sin skulder som om han snakkede med en anden.
"Det lyder alt sammen meget fristende, hvor stor en smerte vil jeg føle? Men lad os gøre kort proces bid mig" sagde Logan og bed sammen for at klare den opkommende smerte.

/Sorry længden Razz//
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeOns Okt 05, 2011 8:01 pm

Han smilede roligt "kun lidt vis du tager det som en mand hvilket du nok gør du er trods alt en overdådig og værdig Samurai jeg kender dem de går ikke under for smerte" sagde han roligt og bed ham roligt og satte giften ind og slap ham roligt mens han ventede på giften ændrede ham det var en hurtig gift så det ville ikke tage mere end et par minutter
Logan

Logan

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeOns Okt 05, 2011 9:38 pm

//jeg tænkte på det der emne med varulven, kan vi ikke sige der er gået lidt tid siden det her emne? For så har Logan sine vind evner- ting Smile //
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeOns Okt 05, 2011 9:40 pm

//Det var osse det jeg havde tænkt mig hvor han osse er under Zann's broderskab så han kan hjælpe:D
Logan

Logan

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitimeOns Okt 05, 2011 9:41 pm

//Great Very Happy//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Have you heard about the evil vampire? :: Zann::   Have you heard about the evil vampire? :: Zann:: I_icon_minitime

Have you heard about the evil vampire? :: Zann::
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en nu ven //Zann//
» blodhævn(Zann)
» langt hjemme fra...Zann
» Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]
» {V}Vampire

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum