Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
en nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 12 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_rcap 
haylin
en nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 12 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_rcap 
drei
en nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 12 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_rcap 
Yue kaang
en nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 12 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_rcap 
Crystal
en nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 12 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_rcap 
Azriel
en nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 12 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_rcap 
Amber
en nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 12 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_rcap 
Lelouch
en nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 12 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_rcap 
Vittorio
en nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 12 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_rcap 
Logan
en nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 12 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 12 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 en nu ven //Zann//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste
ForfatterBesked
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 7:51 pm

Han nikkede roligt hvorefter han roligt tog det på men havde lidt besvær med et slips det begyndte at irritere ham så det begyndte at blive koldere derinde så man hurtigt kunne mærke han blev irriteret mens han bare fortsat prøvede at få det slips til at virke
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 7:54 pm

Haylin tog hans hænder og så på ham. ''nu skal jeg herre'' sagde hun og begyndte at ordne hans slips og strammede det lidt ind. ''er det for stramt herre'' spurte hun sitlle og så på ham og smilede. og bag efter rettede hun på hans krave. ''undskyld'' sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 8:04 pm

Zann smilede roligt "det fint Haylin" sagde han roligt med et smil "men du er klar over vis jeg skal med det kommer ikke til at være en date som romantisk den kommer mere til at ligne en Ameracin pie date du ved blowjob under bordet sex på badeværelset" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 8:11 pm

hun grinede lidt. ''ja herre det ved jeg, jeg er og bliver jo kun din slave'' sagde hun stille og rørte hans kind blidt og kunne ikke lade hver med at grine lidt over hans komentar, hun gik afsted og ventede på ham. hun ville på en måde ønske zann ville se det på en lidt anden måde en sex at han bare ville være romantisk.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 8:39 pm

Han smilede roligt før han roligt gik ned sammen med hende og gik lige ved siden af hende "men udover de småting kan det godt blive romantisk vis det er det du ønsker" sagde han og lavede en bue med sin hånd som hun kunne ligge armen igennem hvorefter han roligt gik ned hvorefter en af hans vagter kom kørende med en isblå limousine som stoppede foran dem nede i gården på slottet
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 8:43 pm

hun lagde armen på den bue han havde lavet med armen og smilede. hun så på ham. ''herre jeg er her jo kun for at tjæne dine ønsker ikke mine egne så hvorfor siger du det?'' spurte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 9:10 pm

Han smilede roligt "jeg vil være lidt sød ved dig idag" sagde han roligt med et smil hvorefter han satte sig ind i limousinen og hev hende roligt med derind "du har været så sød ved mig de sidste par dage jeg synes bare du skulle ha en god dag" sagde han roligt "eller en nogenlunde dag" sagde han roligt med et smil
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 9:16 pm

hun så ned på sine hænder og sukkede, hun kiggede ud af vinduet og så de mennesker der gik rundt omkring i byen og ønskede hun ikke havde mødt zann lige for tiden, hun så på ham også ned igen. ''tak zann.... men jeg tænkte på om du havde andre slaver.... og..... om de var smukker endnu mig hvis har nogle'' sagde hun stille og så på sin arm ar efter alle de ting hun havde været ude for inden hun blev vampyr og zanns slave.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 9:22 pm

Han så på hende roligt "ja det har jeg en slave mere og ja hun er smukkere end dig men du er mere speciel jeg kan ikke sætte en finger på hvad men det er du" sagde han roligt hvorefter han satte sig ved siden af hende og lagde en hånd på hendes lår "jeg ved seriøst ikke hvorfor" hviskede han og aede hendes lår mens han så på hende roligt med et smil "måske kan du hjælpe om hvad" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 9:26 pm

Haylin så ned. ''er jeg så grim'' spurte hun og så på sin kjole.... hun sukkede. ''jeg ved det ikke zann det noget du må vide det dig der føler det'' sagde hun og så på ham, for det var jo noget han selv måtte finde ud af hun var ikke en gudinde det kunne finde ud af alt hun så på ham og tog hans hånd væk fra hendes lår og holdte ham i hånden.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 9:29 pm

Han smilede roligt "Haylin du er smuk du misforstår mig du er smuk men den anden slave er en supermodel lignende en du er virkelig smuk" sagde han og så på deres hænder lidt før han så op på hendes øjne lidt før han blidt lod sin anden hånd glide op på hendes nakke og kyssede hende kærligt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 9:34 pm

hun så på ham og kyssede igen men stoppede det. ''nej zann det forkert du har en forlovede eller sådan noget og jeg har en kæreste det ikke rigtig at du så kysser mig kærligt'' sagde hun svagt. hun sad og holdte om sig selv, hun ville faktisk gerne være sammen med zann men nej hun elskede koyoki...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 9:51 pm

Han smilede roligt "det ligemeget" hviskede han blidt og kyssede hende roligt igen mens han holdte hendes hånd mens hans anden hånd kørte om hendes nakke roligt og holdte hende så hun intet andet valg havde end at kysse ham mens han nød det og nussede hendes hånd roligt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeTors Okt 06, 2011 9:59 pm

hun så på ham og blev tvunget til at kysse igen. men det var bare så forkert og alligevelle så godt. hun lod sig kysse igen. og holdte også om hans nakke og lænede sig ind til ham da kysset er færdigt. ''za.... herre er du ved at blive forelsket i mig eller??'' spurte hun stille...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 8:57 am

Han smilede roligt mens han så på hende "vis jeg var tror du så jeg ville sige det" spurgte han roligt med et smil mens han så hende i øjnene "så måtte du jo finde ud af det på en måde" sagde han roligt med et smil mens han kyssede hende igen blidt og stoppede kysset kort efter og så hende bare i øjnene med et ubestemmeligt smil (Et smil man ikke kan se om er ondt eller sødt eller kærligt et smil som skjuler følelsen bag det)
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 10:19 am

hun så på ham, ''du har en kæreste så kan du ikke have noget med mig'' sagde hun stille og vendte sig væk og ville endelig græde men ville ikke vise det, hun så mod vinduet og sukkede da hun så på ham og rørte hans kind blidt uden at se på ham og sukkede af det.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 8:54 pm

Han så på hende lidt før han så slap hende og satte sig hen i den anden ende af limousinen hvor han så så ud af vinduet "Crystal er væk og vis hun ikk snart kommer igen dropper jeg hende" hviskede han svagt mens han så på de mange ting som susede forbi udenfor vinduet
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 10:19 pm

hun så på ham. ''elsker du hende overhovede mere du bliver ved med at sige hvis hun ikke snart kommer tilbage dropper jeg hende det lyder som om du ikke vil ha hende tilbage'' sagde hun og sukkede hun så ned men dog rykkede hun sig hen til ham og bed sig svagt i underlæben og kyssede ham igen
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeFre Okt 07, 2011 10:32 pm

Han så på hende roligt "det ved jeg ikke det er så længe siden" sagde han roligt før han pludselig blev kysset hun havde faktisk gået hen og kysset ende han smilede roligt og kyssede hende tilbage nydende og lagde en arm om hende roligt og nussede hendes ryg blidt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeSøn Okt 09, 2011 9:34 pm

haylin vidste ikke om hun stadig havde følser for koyoki der var noget det var som om zann fortryllede hende men hvorfor hende... hun var jo bare en pige ud af 100.000 piger i verden hvorfor så lige hende... ''herre er du ved at få følser for mig?'' spurte hun stille og smilede...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 10:30 am

Han så på hende og smilede "er det ikke ligemeget Haylin" hviskede han og aede hendes kind før han kyssede hende blidt igen og holdte det længe og aede hendes ryg mens hans hånd kørte ned og tog hende blidt på røven bare for sjov mens han kyssede hende videre
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:34 am

hun så på ham og så ned... ''det er det vel..'' sagde hun stille og kiggede væk hun var trist og ville på en måde gerne ha han ville sige om han var eller ej... *sig det dog din spade* tænkte hun for sig selv med et smil på sine læber også så ned på og villeintet sige...
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 3:42 pm

Han smilede ondt "jeg er ved at gå dig på nerverne fordi jeg ikke gider at sige det" sagde han smilende mens han så hende i øjnene "men tænk over det vis jeg sagde jeg var vild med dig så ville du jo blive sur du har din kæreste" sagde han smilende og kyssede hende på halsen og tog hende på røven svagt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 4:25 pm

Haylin så ned og sukkede hun legede med sin kjole... *jeg er ikke sur og jeg bliver ikke sur for.... jeg er vild med dig zann* tænkte hun.. for han måtte ikke vide det fordi så kunne han sikker håne hende med det hvis han ville... hun begyndte at holde sig lidt på afstand....
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 8:41 pm

Han så på hende lidt "men er du vild med mig" spurgte han roligt og lænede sig lidt frem og så på hende roligt nærmest dræbende for at kunne se vis hun løj "jeg lover dig vis jeg opdager du lyver bliver du straffet hårdt" sagde han roligt mens han ventede på hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nu ven //Zann// - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 12 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en nu ven //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 12 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste
 Lignende emner
-
» blodhævn(Zann)
» langt hjemme fra...Zann
» Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]
» Have you heard about the evil vampire? :: Zann::

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Byen Silent Hill-
Gå til: