Der er i alt 86 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Luki
Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Fre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere
Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …
Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …
Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs
Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)
Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …
Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …
Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …
Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …
Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.
S: Darkonia T: Lidt over midnat O: en flok af zann's vagter der bevogter hans port til selt slottet V: øser meget regn P: hans sølv grå varulveform BANNG BANNG lød det fra frondtporten en flok af vagter forsøgte af blokke døren men alt forgæves og med et flyg der vagter og porte dørre op til alle sider og ud fra mørket kom gårne med meget fart på en kempestor varulv dens tænder glitere i måndelyset og det samme med pælsen 3 vagter med spyde løb mod den ganske få meder fra den slog ulven ud med hans store klør ned lage mænde en vagt som var kommet sig over slaget fra porten hadet taget sit spyd og løb op til drei bagfra og var lige ved at give ham døds støde da en skovulv kom løbene fra siden af ham og hoppet op og bid ham i stroben drei forsatte mod hovdetporten og stod nu overfor dørn ind til zann's slot han tog hans hænder og på hver håndtag og derved ræv dørne til siden i en stor kraft han stod nu og så ind i slotte og gik ind
hans vilde øjne der kunne dræbe en hel landsby bare ved at kigge på dem så sig om "ZANN JEG VED DU ER HAR DIN KUJON!"låbte han af hans lungers fuldekraft hans stemme var dyb og strammene igen så han sig om og kunne kun følde hans tilstedeværlses
Pludselig bag ham lukkede portene og låste sig selv. Det blev mørkt og koldt derinde og is begyndte at kravle op af væggene. Zann var kommet "hvem vover at trodse Zann Darkness worlds ubesejrelige konge" sagde han irriteret og kom langsomt gående ned af trapperne "en varulv" han grinte "EN VARULV råbte han mens han grinte før han tog fat i luften hvorefter der kom et sværd af is i hans hånd "tør du virkelig? Tror du virkelig en varulv kan besejre en af verdenens stærkeste vampyrer? Gå Varulv eller jeg slår dig ihjel" sagde han før en mur af is kom frem foran ham og han stilte sig op på den hvorefter ismennesker kom frem fra muren og skød pile efter varulven mens døren bag ham åbnede sig så han kunne gå ud
Haylin hørte nogle råbe neden under da hun lå på sit værelse og gik ud og mærkede hvor koldt der var og vidste zann var sur, hun prang ned til ham og lanede ved siden af ham, ''herre er der noget jeg kan gøre for dig'' spurte hun stille og s´på ham.
drei stod og kiggede rundt om sig *1..2..3..4..*talte han for sig selv for hver af de iskriger der kom ud fra mørket han stod helt alende midt i den store sal i det ende spot der var lys han kiggede på zann og hans øjne blev mere værde"jeg har været jagte af dysørgjæger vampyre..selv dødsridder på dræver"sagde han og gik hen mod zann "utalige af mænskeliv er gået tabt på grund desperrate forsøg på at flå mig "han stod nu lige over for ham ca dobble så høj zann gik ham til maven drei kun mærke kulden fra zann "indte godthed kan jeg mærke fra dig du blodt en vase uden vand"
Han grinte lidt før han voksede op i samme højde som ham ved hjælp af sin is og stod nu foran ham i samme højde "forskellen er unge kriger at du ikke kan slå mig ihjel der findes kun få måder og slå mig ihjel på og at flå hovedet af mig hjælper ikke jeg er is jeg er lavet af is jeg er skabt af is is kan smadres men der kan altid komme nyt" sagde han roligt før iskrigerne kom frem og sigtede på ham med pile samt hans eksterne vagter kom 20-30 styks selv Zann selv ville have svært ved at få alle sammen ned specielt vis han stod foran sig selv "jeg har dræbt varulve der var stærkere end dig du er kun en ung knægt gå med dig det er din sidste chance" sagde han roligt og koldt "Haylin bliv tilbage det her bliver ikke kønt" sagde han roligt
haylin smilede stille og så på ham, ''javel herre'' sagde hun stille og satte sig ned og så på zann som var igang med at tæve ham det ville blive fedt at se hun glædet sig og grinede lidt og smilede bare af en eller anden grund hun var glad for at se den her kamp.
drei blev stånede uden at rør sig i stedete sagde han med en hæs stemme med lidt brummen "det lyder som om vi så en rigtig langt nat foran os"os øjne der før var nogenlunde var blivet normale blev nu rarsene vilde og hans krops musklser voksede op til det 10 dobble hans tunge åndedrag hans klog tykkder og skaber og med et hoppede han op i lyften og landede ca 6 medre fra ham han kløg bordet sig dybt ned i gulvedet og børsterne på hans ryg var rejste han var klag til at dø vis det var det det førte til det var nu eller aldrig!
Zann grinte svagt før han lukkede øjnene og blev sin normale højde igen før isbueskytterne forsvandt og hans vagter gik ud til siden før han samlede hænderne "Ice strike" sagde han før issøjler fløj op rundt om ham hele vejen op til væggen som et slags bur mens et isspyd kom frem ovenover ham og skød afsted direkte imod ham medmindre han fandt en måde at komme ud af hans isbur ville spydet ramme ham så det handlede om at tænke hurtigt
Haylin så spændt på ham og smilede stille og så sig om hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. hun havde fået ordre på at blive tilbage men hun ville gerne med,
//kreasvigt//
Logan
Antal indlæg : 73 Join date : 05/07/11
Emne: Sv: blodhævn(Zann) Ons Okt 05, 2011 7:28 pm
//Må man seriøst ikke joine??!?!?!? :DD?//
drei Varulv
Antal indlæg : 191 Join date : 11/07/11
Emne: Sv: blodhævn(Zann) Ons Okt 05, 2011 9:33 pm
i et split sek spurtet drei af sted mod zann og hoppet op mellem 2 af issøjlerne og borete hans kløg ned i hver af søjlerne og og ræv dem i småstykker små is splinter faret igemmen luften som grenandt splinter og smadtet vinduer og få potrater "dine julelege giver dig ingen fordele nu!" hans adrenalin kick kun mærkes som en kæmpe kraft feldt om ham hans ånde er dyb og tyng "ALLE DE LIV DU HAR TAGET DET SKAL IKKE GÅ USTRAFFET!" i dag han sagde det løb han på alle 4 mod zann
drei Varulv
Antal indlæg : 191 Join date : 11/07/11
Emne: Sv: blodhævn(Zann) Ons Okt 05, 2011 9:33 pm
// for mig gerne:)//
Zann Vampyr
Antal indlæg : 321 Join date : 13/03/11
Emne: Sv: blodhævn(Zann) Ons Okt 05, 2011 9:37 pm
Zann kunne ikke lade være med at grine svagt før han svang sin hånd rundt hårdt og fik issplinterne til at stoppe og fare imod ham som bier når nogle irriterede deres dronning mens han forseglede sig selv inde i en iskugle som kørte ned i jorden så han var helt væk fra syne mens isstykkerne fløj direkte imod ham
//Ja Logan kom du bare med og hjælp din broderskabshersker vis du tror du kan;)
haylin Vampyr
Antal indlæg : 249 Join date : 16/03/11
Emne: Sv: blodhævn(Zann) Ons Okt 05, 2011 9:42 pm
//og for mig også gerne//
Hun smilede for sig selv og stod og så på zann kæmpe for at lære om hans finter hun var glad og smilede, endelig fik hun set ham stille og grinede lidt da varulven troede han kunne klare zann hun smilede stille og rørte sin kind som om der var et eller andet der havde ramt hende.
Logan
Emne: Sv: blodhævn(Zann) Ons Okt 05, 2011 9:42 pm
// Hvad bliver rækkefølgen så? //
Zann Vampyr
Antal indlæg : 321 Join date : 13/03/11
Emne: Sv: blodhævn(Zann) Ons Okt 05, 2011 9:59 pm
//Drei Zann Haylin Logan:D
haylin Vampyr
Antal indlæg : 249 Join date : 16/03/11
Emne: Sv: blodhævn(Zann) Ons Okt 05, 2011 10:06 pm
jep //
Logan
Emne: Sv: blodhævn(Zann) Ons Okt 05, 2011 10:14 pm
En let brise kom over kampen. Brisen begynde at tage fat og udvikle sig som om at det skulle til at trække op. 2 sekunder efter stoppede det helt, det blev totalt vindstille og er midt i kampen stod Logan. På Logans ryg, stak der et flag op. ( http://4.bp.blogspot.com/_Q2C8Azhg4Vs/TMXIh50UcwI/AAAAAAAAAEM/QjRhHHMit0U/s1600/sashimono1.jpg ) med et tegn ( http://ezblog.sakura.ne.jp/hp/wp-content/uploads/Free_Japanese_Kanji_Tattoo_soul_s.jpg ) trykket på flaget, dette tegn betød samurai, og Logan bar det med stolthed og ære, dette falg var gået i arv igennem Logans familie. På sig havde Logan sin røde og sorte læder rustning på, denne rustning var blevet arvet igennem hans familie, så Logan følte stor ære og stolthed med at gå med den på. På hovedet havde Logan en hjelm der passede til hans rustning, ligesom rustningen var den også blevet arvet i hans familie. I sit bælte som sad rundt om maven, havde Logan sine sværd ( http://bugei.com/images_products/samurai-katana-599big.jpg ) det var en af de enestre samurai genstande Logan ikke havde arvet fra sin familie, da en hver samurai skal kunne forsvare sig selv og sin ære. Hvis man så direkte på ham kunne man se et lettere smil. "Zann min Broder! Længe siden hvor mange år er gået siden sidst? 7-10 år?" sagde Logan og gik hen mod Darkonia totalt uhæmmet af deres kampe. "Hvem er din nye ven" mumlede Logan og pegede på Drei. "Og hvem er det her så?" mumlede Logan og lod en finger glide over Haylins kind. Logan stod nu ved siden af Haylin og så på de to kæmpe. Der var cirka gået 10 år siden Logan havde mødt Zann og var blevet forvandlet fra samurai til vindvampyr.
drei der nu stod og kiggede ud over salen og i et sek vendte han sig om mod kulden og slog med raserig på den "hvad har du gjort af hende!"hans normale hadet igen kafter der kun måle sig med hans varulveform fra han rodte med en hånd under hans bælte og ræv en søvkors med baberskape spisser fram og begyndte at hakke hul i iskulden "din satan kom frem og kæmp som en mand!"røbte han mens han hampede løs så splinter af isen fløg rundt og drei's overkrop bliv slemt ramt af de fleste han bløte lidt over det hele men han forsatte det raserig blev være og være og hans varulve kræfter tog langsomt til
Efter lidt tid kom han frem bag Drei med et sværd i hånden og med rolige lydløse skridt og hans krop som is ville det gøre ren held vis Drei opdagede ham han kunne ikke lugtes og lige nu kunne han ikke høres de 2 vigtigste ting en varulv kan da han nåede om bag ved Drei hævede han sit sværd og stak det direkte imod Drei direkte ved hjertet ved ryggen hvorefter vis han ramte kampen ville slutte ingen ville umuligt kunne klare et stik i hjertet specielt ikke en varulv det eneste som kunne klare det var det som ikke længere var menneskelige Vampyrer dæmoner skygger og noget andet en varulv havde et hjerte og vis han først ramte det var det slut for alle. Intet kunne smadre hans issværd det var skarpt nok til at skære igennem diamant som var det en saks og et meget tyndt papir så let var det så selv vis denne varulv var tykpelset ville sværdet flyve direkte igennem det
Haylin så på dem og smilede stille og mærkede den ny ankommende rør hendes kind og fik hurtigt taget fat i hans hånd. ''don´t even try'' sagde hun og flyttede sig og så på sin herre kkæmpe hun vidste hun nok skulle klare den og hun tænkte på zann og koyoki og hvor splittet mellem dem selv om koyoki var den hun elskede virkede det som om zann var en man bare kunne snakke med om alt.,
Logan tog fat i hendes hånd. "Ved du hvem jeg er?" sagde Logan og rystede på hovedet af hende. "Hidsig I like it" mumlede Logan og klappede hende på kinden, før han gik hen mod Zann. Så dum som varulven var havde den tydelig hvis ikke optaget Zann og var med sikkerhed på vejtil at møde sin skaber hvis nogen ikke gjorde noget. "Zann, der er ingen ære i at dræbe staklen mens den har ryggen til..... Det ville garanti sørge for at både han og du vil svæve i et tomt univers når I engang dør" sagde Logan og gik hen mod Zann, nok var Logan blevet vampyr men han holdt stadig fast i visse samurai tradition, fx at alle skulle have en ærefuld død. En metallisk lyd kunne høres, Logan havde nu trukket sit katana. "Zann lad mig i den mindste lige havde lidt sjov med den er hund" sagde Logan og pegede på Drei med sit sværd.
drei stoppet op og med et øje fanget han logan med sit blik der kun choke en vild elefandt han vendte med frondt mod den ny ankommen "du er en man af ære og dog stødte du denne iskolde person der har kostet 100 vis ikke 1000'er af uskyldige vil børn som har mistede deres elskede forælder og omvendt!"råbte han mod ham mens han pegede med hans ende hånd mod zann drei's ånde tyndt fuldt af had hans hjerte var godt men bare tanken om de liv der er taget af ham kun han ikke se igemmen finger med han kastede hans kniv sølvkors til siden og ramte væken så den sad fast