Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
Love walking-Drei(privat) I_vote_lcapLove walking-Drei(privat) I_voting_barLove walking-Drei(privat) I_vote_rcap 
haylin
Love walking-Drei(privat) I_vote_lcapLove walking-Drei(privat) I_voting_barLove walking-Drei(privat) I_vote_rcap 
drei
Love walking-Drei(privat) I_vote_lcapLove walking-Drei(privat) I_voting_barLove walking-Drei(privat) I_vote_rcap 
Yue kaang
Love walking-Drei(privat) I_vote_lcapLove walking-Drei(privat) I_voting_barLove walking-Drei(privat) I_vote_rcap 
Crystal
Love walking-Drei(privat) I_vote_lcapLove walking-Drei(privat) I_voting_barLove walking-Drei(privat) I_vote_rcap 
Azriel
Love walking-Drei(privat) I_vote_lcapLove walking-Drei(privat) I_voting_barLove walking-Drei(privat) I_vote_rcap 
Amber
Love walking-Drei(privat) I_vote_lcapLove walking-Drei(privat) I_voting_barLove walking-Drei(privat) I_vote_rcap 
Lelouch
Love walking-Drei(privat) I_vote_lcapLove walking-Drei(privat) I_voting_barLove walking-Drei(privat) I_vote_rcap 
Vittorio
Love walking-Drei(privat) I_vote_lcapLove walking-Drei(privat) I_voting_barLove walking-Drei(privat) I_vote_rcap 
Logan
Love walking-Drei(privat) I_vote_lcapLove walking-Drei(privat) I_voting_barLove walking-Drei(privat) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 Love walking-Drei(privat)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Jul 23, 2011 1:36 am

Tid:Ved aften tid ca 22.00
Sted:Centrum park
Vejr:Lidt regn
Omgivelser:Nogle borde, stole, et springvand, træer, og hvad der ellers måtte være i en åark
Påklædning:En lilla silke kjole på, lilla ankel høje hæle sko på.

_____________________________________________________________________________________-

Amber sad på kanten af springvandet og kiggede ned i vandet hun kedede sig lidt, og frøs meget. Hun holdte
rundt om sig selv for at få varmen. Amber mærkede kulden og lå nu ned på kanten af springvandet hun havde håbet
at se Drei her men indtil videre kunne hun ikke se ham. Hun lå næsten som tornerose ned på springvandets kant.
Hendes blide ansigt var vendt mod himlen og hun havde lukket øjne, hun havde en hånd ved hjertet og den anden ned ad siden
på hende. Ja hun lignede ldit tornerose på den måde hun lå på. Hun kunne næsten ikke få varmen der var så koldt regnen styrtede
ned og hun ville ønske hun havde taget en jakke med.

Gad vide om Drei ville komme herhen det håbede hun meget.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Jul 23, 2011 1:41 am

to hænder dægge hende øjne"ged hvem"viskede en person i hendes ende øre
drei bar en sort dunjakke og hans lange hår var sat tilbage lange store jens han normal aldrig gik i "du kan få lidt hjælp"drillede han og kysset hende på siden af halsen
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Jul 23, 2011 1:43 am

Amber åbnede hendes øjne og så det var Drei hun skyndte sig at omfavne ham glad"Dreiii!"sagde hun glad. Hun var så glad for at se ham det føltes dejligt. Hun kyssede ham blidt på munden og holdte blikket på hans øjne. Og stoppede kysset kort"godt du kom åbn din jakke"sagde hun smillende og rystede lidt på kroppen"jeg er så glad for du kom"sagde hun smillende
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Jul 23, 2011 1:54 am

han kysse igen og stoppe så og så lidt alvorligt på hende"dejligt at se dig os men kun det ikke har været et sted hvor folk ikke skulle genkende mig"han satte sig ved siden af hende og hadet skulderne lidt trykket lidt op til hovedet"men ud over det er det dejligt af se dig igen har savnet dig"sagde han kort og så hende i øjne
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Jul 23, 2011 1:57 am

Amber kiggede lidt ned"ups undskyld det er rigtigt folk skulle ikke se min fantastiske kæreste"sagde hun lidt drilsk og kyssede ham blidt på munden. Hun holdte det lidt og stoppede så"Drei jeg ahr virkelig savnet dig jeg fryser så meget så det var godt du kom herhen til mig"smillede hun glad.

Hun vidste det godt måske skulle hun have fundet et andet sted hvor der ikke var
nogen der genkendte ham, men parken ved aften tid og hvor himlen er fuld med stjerner det var så smukt og romantisk. Hun ville så gerne dele det med ham"du er så varm drei"sagde hun med lidt røde kinder og puttede sig ind til ham mens hun kort kiggede ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Jul 23, 2011 2:02 am

han åbnede hans jakke og fik hende til at side på ham også lukkede han den igen
med hende i den"åh haha"grinte han drilsk"du har da ikke miste din gode humor i de dage vi ikke ha set hinanden og lagde hans hovede ved hendes skulder
for ikke at ha vækkede opmærksomhed var han taget alene til byen uden nogen ulve om sig
en føniks sad dog og holdte øje på kirkeneds tårn
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Jul 23, 2011 2:06 am

Amber kiggede på Drei og grinte lidt selv"hihi nej det kan du tro"sagde hun og varmede sig hun kunne enlig godt lig at være inde under Drei s jakke det føltes dejligt."Åårh varme det har savnet"sagde hun med et bredt blidt smil. Hun kiggede så ind i Drei s øjne og bagefter ldit rundt hun kunne føle et eller andet selvom hun ikke var en vampyr

eller en dæmon så følte hun noget, som om nogen holdte øje med dem."Hmm underligt føler nogen holder øje med os Drei"sagde hun og lagde sit hoved ind til hans bryst, Nu var hun lykkelig igen og glad at se drei igen var det bedste der havde sket for hende hele dagen.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Jul 23, 2011 12:33 pm

drei viste med en finger hvor hans føniks var "går aldrig uden mine venner"sagde han lidt lavt
og så sig om der var godt ikke noget i Centrum park udover blottere og andre mærkelige personer"han så lidt alvorlig ud et øjeblik med smilte så og holdte om hende og gav hende et lille klam
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Jul 23, 2011 6:56 pm

Amber kiggede op på Drei med et undren blik var han okay skulle hun spørger ham om det, nej Drei var sikkert okay. Amber holdte om ham han var så dejlig varm at holde om og hun kunne rigtig godt lig det."er det din fønix der sidder der"spurgte hun undren hvis han havde en fønix eller måske et andet dyr.

Hun smillede blidt og nussede Drei's hår hendes lilla øjne var rettet på hans smukke grønne øjne"hvor har jeg savnet dig Drei jeg var helt alene herude og tænkte på dig, på hvornår du kom"sagde hun blidt og kærligt.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeLør Jul 23, 2011 7:04 pm

han nikkede til det hun spøgte om"ja altså alle i min skov er mine venner"svaret han"og ham der er en af dem"forsatte
han så på hans ur på håndledet*så meget?*tænkte han og kiggede tilbage mod den vej skoven var
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 12:24 am

Amber kiggede på Drei"vi kan godt gå et andet sted hen hvis du har lyst"sagde hun smillende til ham. Hun tog hans hænder i hendes mens hun så ham ind i øjnene"men det er godt med venner det betyder at du har nogen der vil beskytte dig og holder af dig"sagde hun kærigt. Hun strøg en lille hårtot væk fra Drei s ansigt

"Jeg vil gøre alt for du er lykkelig drei, ligemeget hvad , så længe vi er sammen kan vi klare alt "sagde hun efterfulgt af et blidt smil.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 12:33 am

"du har som alting rart"svaret han og gav et kys på kinden
og raste sig om og så om der var nogen steder der så ud til at være åben
"øhm ved du om der er åben nogen steder?"
kan kendte ikke byen så godt som han kendte skoven
han lynede hans jakke op og putte hans hænder i lommerne
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 12:39 am

Amber tænkte lidt mens hun gik lidt fremad"hmm der ligger hvist et hotel i nærheden eller nogle hytter ude i skovene"sagde hun tænkende. Hun holdte hendes hænder rundt om sig mest på grund ad kulden.Hun var så glad for drei hun ville slet ikke miste ham. Hun mærkede kysset og gengældte det"Drei vi er sammen er vi ikk"spurgte hun undren med hovedet lidt på skrå.

"Men jeg tror vi kan gå derhen, men kender du et sted"spurgte hun med en kærlig stemme.
Hendes lilla øjne var rettet rundt omkring og regnen styrtede stadig ned.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 12:45 am

"det alt for sent at tag til mig der er over 1 time gang så et hotel er okai"
smilte han og blinkede til hende "jo er vi ikke det?
han gabte lidt og kun se der var lys gammen gaden de skulle igen for at finde det hotel hun talte om
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 12:48 am

Amber nikkede til ham med et lille smil på læben"jo det er vi jeg ville bare være sikker"sagde hun. Amber kiggede på ham og lidt rundt, der var mørkt med nogle gadelys der var tændte. Hun kiggede så hen mod et hjørne der førte ud til vejen, hvor der også lå et hotel.

"Okay lad os komme afsted så bliver vi heller ikke mere våde end vi er"sagde hun med hensyn til regnen hun var næsten helt gennemblødt.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 12:56 am

drei gik med hende til gemmen gaden og efter lidt tid stod de åbenbart inde i hoteldet og ventede på at få nølen udleveret
drei tog sin sorte jakke af han bar en brun skjorte og en sort t-shirt
inden under og først indenfor kun man se han bar en hvid bandana rundt om hovedet(som vist på min avatar^^)
"tak"sagde han da han fik nøglen*hmm 208 så skal vi vist op*tænkte han og gik hen til elevatoren
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 1:00 am

Amber kiggede på ham og fik øje på hans bandana"hvad er der sket drei"spurgte hun til det
og kiggede på ham hun rørte lidt ved det"hmm har du slået dig"gættede hun lidt nysgerrigt med et lille smil. Amber kiggede på nummeret deres værelse havde de skulle langt op. Hun stod inde i elevatoren ved siden af Drei hun kunne slet ikke lade vær med at rødme lidt.

"Hvorfor skal du også lige se så godt ud"sagde hun rødmende og kiggede lidt ned for at drei ikke skulle se det.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 1:06 am

"nej har har bare ingen hue"svaret han drillende og gav hende en lille klem på hende balle
de var nu noget op til der hvor de skulle værre og stod nu bare midt inde i stuen"tjaa de har da tv"drei gik hen til vinduet"og en go udsigt over byen"
hvor han så efter gik over til Amber og holdte om hende hænder"men det her udsigt slå dem alle"smilte han og kysset hende blidt på læben
// waow flaskbackXD!//
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 1:10 am

Amber rødmede igen og holdte kysset mens hun blev helt glad indeni. Det var dejligt at stå her foran tv'et(Very Happy) og kysse med hendes dejlige kæreste.
Hun nåede slet ikke grine da drei sagde det med han ikke havde en hue men bandana.
Hun holdte kysset og havde mærket at drei tog hendes på hendes ene balle men
det føltes godt, hun lod ham bare gøre det.

Hendes frække, dejlige, søde, vidunderlige ja hun kunne blvie ved, drei var fantastisk den kæreste hun længe havde ventet på og savnet.

//Wooo ja flashback:D! vent hvorfor flashback xD?//
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 1:16 am

han så der var en seng og lod sig falde i den og tændte så for tv'et bare for at drille lidt tog mens han lå der tog han sin bandana af for nu blev det sku lige lovlig for varmt
han klappet på sengen foran ham for an vis hun skulle ligge i ske med ham

//flashback fordi jeg selv har prøvet det jeg lige skæv altså med min da værene kæreste vi skulle holde nytår i købehaven også gjorte jeg det samme og sagde det samme tænkte først over det da jeg hadet skævet det XD//
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 1:20 am

Amber rødmede lidt men hoppede så straks op i sengen ved siden af ham"aah ligger dejligt"sagde hun smillende og puttedeind til ham"selvom når du bare ligger i sengen er du lækker"sagde hun rødmende. Hun kiggede på tv'et"vi kunne altid se en film eller hygge os sammen med popcorn eller noget"sagde hun tænkende

"Eller noget du har lyst til drei"sagde hun med et stort smil på læben hvorefter at hun nussede hans hår lidt.

//hahaha XD ja okay hehe så kan jeg godt forstå det var flashback Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 1:29 am

"har du da en film på dig og popcorn" grinte han lidt og lagde hans ende arm om hende og klemte hende lidt ind til sig så de lå helt tæt op af hinanden
der var godt nok ikke meget at se det meste af dem var prøvekanaler hvor man lige fik 1 min også skulle man betale for at beholde den kanal
han lagde den ned og vendte Amber om på rykken og sig selv oven på hende mens han strækte hendes hænder ud til hver deres side blidt og så hende dybt ind i øjne"hvad skal vi os med det tv nåh vi kan hygge os på en mere hyggelig måde og begyndte at kysse hende blidt på halsen og op mod hendes mund

//haha ja tænkte på har du set i det link det en af mig hvor jeg danser på et camchat side på nettet^^ ville rigtig gerne høre hvad du sys om det^^//
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 9:52 pm

Amber mærkede kysset og nød det meget hun kunne ikke lade vær med at smile af det, og lagde hovedet på skrå.Hun slap ikke kysset men holdte det, i lidt tid. Hun var puttet helt tæt ind til ham og nød det meget det var nu at hun ville ønske tiden kunne gå i stå så hun kunne gleme alt andet bare tænke på nuetm og det der var lgenu og her.
Hun grinte lidt af det Drei sagde"ja det har du ret i hvad skal vi også med et tv når vi har hinanden"sagde hun med lidt røde kinder det var tyeligt at e at hun
rødmede en lille smule. Bare det at få et smil og blik fra Drei kunne få hende til at rødme.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 11:19 pm

han strøg en hårtot væk fra hendes ansigt og lå bare og nusset hendes kind mens han kiggede mere dybt i hendes dejlige øjne
døren bankede og drei kiggede lidt hen mod døren"hvem mon det er på den tid af natten?"
drei gik op fra sengen og hen mod døren for at åben
det var åbenbart ham som gav nøglen han ville fortælle at der var morgenmad med i prisen
"mange tak"kom det bare fra drei og han lukkede døren igen og vente sig mod Amber og kløede sig i håret
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitimeSøn Jul 24, 2011 11:28 pm

Amber kiggede på Drei med et stort blidt smil på læberne. Hun nussede hans hår blidt og kærligt og bagefter kiggede hun ind i hans øjne. Hun kiggede efter ham da han gik hen til døren hvor manden der havde givet ham nøglen. Amber så så morgenmaden og smillede stort så fik de mad det var altid dejligt.

Hun kunne slet ikke lade vær med at smile til Drei det var så perfekt det hele og så dejligt.Hun så på Drei der kløede sig i håret men sagde ikke noget. Smillede kun blidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Love walking-Drei(privat) Empty
IndlægEmne: Sv: Love walking-Drei(privat)   Love walking-Drei(privat) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Love walking-Drei(privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Walking Around-Azriel
» Walking around the park-haylin
» Right here-Drei
» Nyt bekendskab-Drei
» Den nye pige....Drei

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Centrum :: Centrum Park-
Gå til: