Der er i alt 86 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Luki
Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Fre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere
Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …
Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …
Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs
Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)
Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …
Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …
Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …
Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …
Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.
T-Midnat S-Centrum School V-Lidt regn og koldt O-Skolen, nogle gange, trapper, lokaler, udendørs baner og ramper P-Ava+et par sorte korte shorts, sorte balleriana sko med hæl på
Akane gik rundt inden på skolen hun havde aldrig været her før, men efter hendes første blik af det kunne hun godt lig det. Hun havde rødt kort hår, to lange hårtotter der hang løst ned over hendes skuldre(aa) på fødderne sad der et par sorte ballerina sko med hæl på. Rundt om halsen havde hun en halskæde og en stram en der var rød, udenover havde hun en rød jakke, kappe slags, og tilsidst et par sorte korte shorts. Hun frøs ikke selvom regnen styrtede ned, eller jo hun frøs måske lidt men prøvede at holde kulden ud. Hun var jo indenfor men selvom hun var det, så kom der meget regn ind fra vinduerne. Akane sukkede dybt og kedede sig meget så hun gik rundt på skolen for at se sig omkring. Gad vide hvad der mon var bag de lukkede dører, skulle hun se efter? måske? måske ikke?. Hun valgte at sætte sig ned på trappen udenfor skolens bibliotek.
drei Varulv
Antal indlæg : 191 Join date : 11/07/11
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 5:00 pm
en person klædt i ikke andet ind sort tøj og sorte solbriller han var liste hen til et vindu og kigget ud i de mørke klasse værelser med noget der mindet om klør skar han en lille cirkel i ruden og tog glaset ud og stak hans hånd ind og tog låsen fra og hoppet ledt ind han tog nu hans hue af og briller det var drei der brudt ind på skolen*hvor ligger ratordens kontor mon?*drei stod midt ude på den lange gang og så sig op og ned af den lange gang med satte så kurs op af gangen
Akane
Antal indlæg : 23 Join date : 20/07/11
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 5:03 pm
Akane sad stadig på trappen foran biblioteket men efter at have siddet deri lidt tid rejste hun sig op, kiggede rundt og sukkede endnu ikke nogen at få øje på.Men hun hørte lyden af noget der blev ridset på en glasrude. Hun tænkte lidt men nåede ikke at gøre det så meget før hun allerede var sat i løb efter hendes instinkt som førte hende hen til den lange gang. Hun så en person men valgte ikke at gøre noget hun kiggede så ind ad den åbne dør til et lokale hvor der manglede noget af ruden"Hey! er du en tyv"sagde hun med høj stemme mens hun vendte blikket på ham igen.
drei Varulv
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 6:40 pm
drei stanses hårdt op og så sig tilbage og så en pige så og kigge på ham han skyndte sig hen og holdte hende for munden thy! viskede han i hende øre og forsatte"[i]har er nok overvåget og lydsensøger "han slap hende for munden og kigget sig om er du en af zann's personer?" spøgte han så og så op og ned af den nyankommen
Akane
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 9:06 pm
Akane sagde ikke længere noget for det kunne hun ikke da denne dreng havde munden overfor hendes mund"hmm"sagde hun bare og da han spurgte om hun var en af zann s personer rystede hun på hovedet. Hun kom fri fra hans mund og kiggede på ham"undskyld jeg hedder Akane Silverslade"sagde hun og rækte en hånd frem mod ham. Hun smillede stort til ham "hvad laver du så her udover at bryde ind"sagde hun stille og i en slags morende tone.
drei Varulv
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 9:11 pm
drei gav hende hånden"drei silverhood og skal har nogen oplysninger om zann's slot"drei ville helt ikke har hun viste for meget om ham så han holdte nogen ting tilbage det var nok os bedst for hans egen skyld men os for hende han gik ned af gangen og så så hovet kontoret og kigget så in om den var overvåget men det var den ikke heldig vist han gik ind og tændte hans lommelygte og begyndte så at rode i skuffer og hyller
Akane
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 9:15 pm
Akane fulgte efter ham"shhh ikke sig for meget for jeg leder efter det samme"sagde hun stille og med et bredt smil på læben. Hun gik hen til kontoret, som var der hvor Drei var på vej hen til"jeg er god til at liste rundt og ved at vi ikke bliver opdaget, men som sagt så er jeg ude efter det samme som dig oplysning om zanns slot"sagde hun. Hun stod foran kontoret og åbnede skufferne dem alle"vi skal bare lede i skufferne og overalt herinde de burde være her et eller andet sted"sagde hun med blikekt rundt omkring. "Hyggeligt at møde dig hmm dit efternavn ldyer bekendt det minder meget om mit, du hedder silverhood og jeg hedde Silverslade"sagde hun stille
drei Varulv
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 9:24 pm
"det samme?"drei så lidt underligt på hende han klappet en skuffe i og kom op at stå"jeg kan lugte af du selv er en af hans slagte hans ende øjne bliv som en ulvs øje den blev helt lyseblå og linget rigtig meget en krystal
han gav et suk og ryste på hovedet han sparkede med et en papir kun og lændete sig op af kontorboret med krusete arme han så avet ud i ansigt"pis var så sikker på de forbandet planer var her!"viskede han for sig selv
Akane
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 9:28 pm
Akane kiggede på ham og sukkede lidt hun satte sig op på disken hvor skufferne hørte til"tja min far har kendt Zann engang eller ja han har set ham før og opnuset lidt om ham "sagde hun stille "men jeg arbejder ikke for ham vil bare have han skal ned fra tronen han er en ond konge"sagde hun og knyttede hænderne sammen. Hun smillede bredt lidt"så derfor gør jeg dig ikke noget men nu over til dig hvorfor vil du have de papirer"spurgte hun nysgerrigt med hvoedet lidt på skrå."Jeg tror jeg har set dig før det må jeg da dit efternavn det lyder så bekendt og det minder så meget om mit"sagde hun stille
drei Varulv
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 9:37 pm
drei vente sig om og lænede sig med hans håndflader på boret "du har sikkert hør om mig fra en dusørgjæger"kom han stille frem med han var lidt ophidset hans øjne blev som ulve øjne fra at være grønne var de ny klare lyseblå i raserig jordet han alt ned fra disken papir kulepinde navneblok alt røg ned han tog et dybt indånding og fokuseret
"de må for helvdet være har!"kom det så fra ham ikke roligt med mere i et afslappet stemme ind før
Akane
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 9:41 pm
Akane kiggede på Drei der så ud til at være vred eller ja som sagt ophidset"hey Drei rolig vi skal nok finde dem jeg er ligeså træt af at ikke kunne finde dem som dig men hvis vi ikke holde koncentrationen så finder vi dem aldrig"sagde hun Så nikkede hun"ja det kan godt være jeg har hørt dit navn derfra"sagde hun stille og kiggede ned i skuffen"hvis jeg kender zann ret så har han sikkert gemt dem et sted hvor ingen kan finde dem, måske bag en mur eller sådan noget"sagde hun og trak på skulderen kort.
drei Varulv
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 9:46 pm
"eller har han brande dem for alt sådan som os skal finde dem"kom det fra ham mens han så på en kort over jorden sådan som de bruger til undervisning i klasserne han satte sig på kontorstolen der stod foran disken med fødderne oppe på boret "det første gang i mange år jeg kommer ud af skoven også for ingen ting og nåh ja rart at måde dig Akane rart for en gang skyld ikke at blive skudt efter"sagde han med et lidt ironisk akssang
Akane
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 9:49 pm
Akane grinte lidt af det han sagde"haha er der da nogen der skyder efter dig"spurgte hun"altså jeg er ikke en dusøræjæger men en mutant"sagde hun smillende som om hun ligefrem var glad og stolt voer det hun var."Hmm ja måske måske ved han at der er nogen der vil elde efter de papire og derfor har han gemt dem, men jeg tror de er et sted herinde på skolen eller i dette rum"sagde hun. Hun sad stadig på bordet men vendte sig hen mod Dre"i lige måde drei det er også hyggeligt at møde dig"sagde hun"du er et væsen er du ikke"spurgte hun nysgerrigt.
drei Varulv
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 9:56 pm
"et væsen tjo kan man godt sige"han hævdet det ende øjenbryn "du ser da rimelig normal ud " han gav et suk" jeg er legendariske varulven og zann ved det men ved bare ikke hvor jeg boede indtil i går" han så på hende og rykkede lidt mere tilbage i stolen han tog en kulepind op og klikke med den som man nu gør vis man keder sig som han nu gør
Akane
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 10:02 pm
Akane kiggede på ham med et lille hævet øjenbryn"hmm en legandarisk varulv så er du da meget stærk er du ikke"spurgte hun undren men venligt. Da han sagde det med normal kiggede hun ned i bordet"det er jeg ikke langt fra"sagde hun og rejste sig op fra bordet"jeg har ting jeg kan gøre fx kan jeg gå igennem ting sådan her"sagde hun og gik ind i bordet så hun stod i midten af det. Hun stod nu inde i bordet"jeg blev født men her evne men har en anden en jeg er kendt for"sagde hun stille. Hun gik ud fra bordet igen så hun stod op ad muren tæt ved bordet.
drei Varulv
Emne: Sv: Right here-Drei Fre Jul 22, 2011 10:09 pm
"hey det ikke mig der er så højrøvet at jeg kalder mig det det er sådan som folk og dusøgerjæger der ikke har været smarte nok"sagde han med en lidt sur stemme han kiggede ned på hans hænder"har miste alt og det er jeg ved igen han knyede hans hænder og så på hende med et alvorligt blik der kun give en zombi kuldegysninger
Akane
Emne: Sv: Right here-Drei Lør Jul 23, 2011 8:22 pm
Akane så hans blik og sukkede lidt"jeg ved du er sur og selv lidt sur over at vi ikke kan finde det vi søger men ingen grund til at være sur for vi skal nok finde det"sagde hun og lød meget sikker. Hun stod nu foran skufferne og åbnede dem alle sammen"måske er de gemt væk, og måske er de ikke"sagde hun stille og tænkende.""hvorfor har du mistet alt"spurgte hun
drei Varulv
Emne: Sv: Right here-Drei Lør Jul 23, 2011 9:18 pm
han gik i gang igen med at kigge i skufferne han smid den ende konvolut efter den anden ud på gulvet over efter han gik ud af døren han kigget op og ned af gangen"stadig ikke en lavene sjæl"lettede han og og gik ned mod skolens cafe *man jeg er sulten har de mon noget at spise i stedet?*tænkete han og var næsten nede ved døren
Akane
Emne: Sv: Right here-Drei Man Aug 01, 2011 3:10 pm
Akane kiggede på ham"de har sikkert et elelr andet at spise og vi burde få noget at spise før zann opdager os"sagde hun tænkende"eller ja ved vi er her tror du ikk"spurgte hun Hun sad på bordet men hoppede ned derfra"zann er en ond hersker og jeg ved at jeg ikke kan klarer ham alene"sagde hun stille
drei Varulv
Emne: Sv: Right here-Drei Søn Aug 07, 2011 2:48 am
"det behøver du ikke sige 2 gange" kom det fra drei der stod og så ind i et åben køleskab "de har aldrig noget godt i de skoler"snakket han stille til sig selv og to så en tomat ud og satte sig overfor hende med fødderne oppe på boret
//undskyld jeg først svare nu har ikke selv en pc^^//