Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
Walking around the park-haylin  I_vote_lcapWalking around the park-haylin  I_voting_barWalking around the park-haylin  I_vote_rcap 
haylin
Walking around the park-haylin  I_vote_lcapWalking around the park-haylin  I_voting_barWalking around the park-haylin  I_vote_rcap 
drei
Walking around the park-haylin  I_vote_lcapWalking around the park-haylin  I_voting_barWalking around the park-haylin  I_vote_rcap 
Yue kaang
Walking around the park-haylin  I_vote_lcapWalking around the park-haylin  I_voting_barWalking around the park-haylin  I_vote_rcap 
Crystal
Walking around the park-haylin  I_vote_lcapWalking around the park-haylin  I_voting_barWalking around the park-haylin  I_vote_rcap 
Azriel
Walking around the park-haylin  I_vote_lcapWalking around the park-haylin  I_voting_barWalking around the park-haylin  I_vote_rcap 
Amber
Walking around the park-haylin  I_vote_lcapWalking around the park-haylin  I_voting_barWalking around the park-haylin  I_vote_rcap 
Lelouch
Walking around the park-haylin  I_vote_lcapWalking around the park-haylin  I_voting_barWalking around the park-haylin  I_vote_rcap 
Vittorio
Walking around the park-haylin  I_vote_lcapWalking around the park-haylin  I_voting_barWalking around the park-haylin  I_vote_rcap 
Logan
Walking around the park-haylin  I_vote_lcapWalking around the park-haylin  I_voting_barWalking around the park-haylin  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 Walking around the park-haylin

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Walking around the park-haylin  Empty
IndlægEmne: Walking around the park-haylin    Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 5:21 pm

Tid:Aften 23.00 ca
Vejr:Koldt, blæsende, vindstillet
Sted:Centrum Park
Omgivelser:Træer, springvand, få børn der leger, dyr der render rundt, borde + stole der står
rundt omkrng.
Påklædning:Ava+ et par sorte ballerina sko


_________________________________________________________

Crystal kom gående igennem nogle buske, og træer hen til parken hun hørte nogle børn
der snakkede, hvisede, og hviskede lidt. Hendes lange lysebrunne hår hang løst ned over skulderne.
Hun kiggede lidt rundt og nåede hen til parken hun gik hen til det tætteste springvand og satte sig ned på kanten af det mens hun havde et lille smil på læben. Crystal havde aldrig været ved parken men stedet var allerede meget fint, lidt mørkt og afslappet. Hun mærkede et lille prik på hendes ben, og hun kiggede straks ned"Åh hej med dig lille ven"sagde hun smillende til den lille
pige der stod og betragtede hende med store bange øjne."Nejnej jeg gør dig kke noget du skal ikke være bange
for mig"sagde hun og smillede lidt større. Hun sad nu på kanten og studerede rundt i omgivelserne.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

Walking around the park-haylin  Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around the park-haylin    Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 5:44 pm

haylin kom gånde og så den unge kvinde sidde ved springvandet hun gik stille der hen af med et smilhun satte sig ved springvandet. ''goddag'' sagde hun stille med et smil på sine læber og kiggede på hende med et smil på sine læber hun tænkte på en masse ting hun viste ikke hvad hun skulle sige eller gøre.
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Walking around the park-haylin  Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around the park-haylin    Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 5:49 pm

Crystal sad høfligt og kiggede på hende hun smillede en lille smule tilbage til hende"Goddag"sagde hun og klappede på pladsen ved siden af sig"tag enlig plads"sagde hun venligt, og kiggede rundt ved parken, der var så meget glæde lidt at hun slet ikke kunne lade vær med at smile."Jeg kan særlig godt lig parker de er så afslappende, fyldt med liv, og ro"sagde hun go vendte blikket hen på pigen der var kommet.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

Walking around the park-haylin  Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around the park-haylin    Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 5:58 pm

haylin smilte roligt og satte sig ned. ''tak for det'' sagde hun smilende. hun så sig om og viste ikke hvad hun skulle gøre hun sad stille og kiggede rundt med et smil på sine læber, ''jah det er de, også an man møde nye mennesker det er altid rart'' sagde hun stille og kiggede på ham. med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Walking around the park-haylin  Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around the park-haylin    Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 6:04 pm

Crystal nikkede til hende mens hun samlede en lyserød rose op fra kanten af springvandet hun sad ved. Hun lod øjnene skimme rosen og rækte så en hånd frem imod hende"Crystal rose blood Valentine Darkovia prinsessen"præsenterede hun sig høfligt mens hun holdte blikket på hende"Nye mennesker er meget spændende hver har deres personlighed, og egenskaber"sagde hun og fik et lille smil over læberne. Hun så på den lille pige der stadig kiggede på dem, Crystal kiggede på pigen uden at smile men på hendes læber var der et skjult smil.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

Walking around the park-haylin  Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around the park-haylin    Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeTirs Mar 29, 2011 9:40 pm

Haylin kiggede på hende med et smil på sine læber, ''Haylin Yang'' sagde hun stille med et smil på sine læber og kiggede sig om hun viste ikke hvad hun skulle gøre eller lave. ''rart at møde dig'' sagde hun stille med et smil på sine på sine yndige vampyr læber hun grinede lidt af sin tanke. haylin havde aldrig sit hår oppe det hang altid nede ogsåe selv om hun havde det mest grimme hår.
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Walking around the park-haylin  Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around the park-haylin    Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeOns Mar 30, 2011 12:25 am

Crystal kiggede på hende mens hun kiggede lidt ned i vnadet i springvandet"Hvad laver de her ved parken"spurgte hun nysgerrigt med et lille skjult smil på læben."Det er mig en fornøjelse at møde dem Haylin"sagde hun med høflig stemme. Crystaløs blik var rettet på hende mens hun studerede hendes udseende. HUn havde ikke troet at møde en ved parken men det gjorde hende glad at hun gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

Walking around the park-haylin  Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around the park-haylin    Walking around the park-haylin  I_icon_minitimeOns Jun 22, 2011 11:36 pm

hun gentog Crystal's navn i sit hovede, hun kom i tanke om det var sku da Zann's kæreste. ''er du ikke kærester med kongen af sellt hill'' sprurte hun hende nervøst hvis hun var skulle haylin væk, fordi zann havde jo fortalt at de begge ville kunne udnytte hende og det skulle bare ikke ske nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Walking around the park-haylin  Empty
IndlægEmne: Sv: Walking around the park-haylin    Walking around the park-haylin  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Walking around the park-haylin
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Walking Around-Azriel
» Love walking-Drei(privat)
» The Dark Central park (Rayne)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Centrum :: Centrum Park-
Gå til: