Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvilken Verden Overlever du i?

ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
Walking Around-Azriel I_vote_lcapWalking Around-Azriel I_voting_barWalking Around-Azriel I_vote_rcap 
haylin
Walking Around-Azriel I_vote_lcapWalking Around-Azriel I_voting_barWalking Around-Azriel I_vote_rcap 
drei
Yue kaang
Crystal
Azriel
Amber
Lelouch
Vittorio
Logan
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …

Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!

Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …

Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs

Nye racer + Forslag
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …

Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …

Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …

Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …

Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …

Stederne! kig venligst
Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …

Kommentarer: 6

Walking Around-Azriel

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Rayne

Rayne

Antal indlæg : 35

Walking Around-Azriel Empty
IndlægEmne: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeSøn Feb 12, 2012 8:00 pm

Tid:Omkring aften tid
Sted:Centrum Lakes
Vejr:Lidt koldt, og blæsende
Omgivelser:En masse træer, søen, en træbro, nogle borde og få dyr
Påklædning:En sort knælang kjole, en hvid vinterjakke med pelskrave, sorte ankel stiletter

Der var rigtig koldt ved søen,hvor der stod en person nede. Hun var smuk, det var tydeligt at se
hun havde en knælang kjole på, sorte stiletter, en hvid vinterjakke på med pelskrave
. Pigen hed Rayne og hun var gået til ned til søerne mest for at slippe væk fra alle de jægere der var efter hende
ærligtalt gad hun dem ikke mere, ville helst bare slippe væk og være alene, og dog så savnede hun selskab.
Rayne kiggede på søen, hun valgte at sætte sig ned ved kanten mens hun betragtede søen, og dens vand. Det var så smukt når
man kunne se månen spejle sig i vandet, og især når der var månelys så glimtede vandet helt. Hun strøg en tot hår ombagved
hendes ene øre mens hun stadig så på søen"Gad vide hvordan det ville være at svømme deri , bare i måneskinet en aften det
kunne være så smukt og dejligt"sagde hun stille mens hun tænkte over det.

"Kom frem tøs vi ved du er her!!"lød en råben og det kom fra jægerne Rayne gispede kort og kiggede rundt, hun vidste
godt de jægere ikke gav op de ville fange hende og følge efter hende til det sidste. Hun rettede sig op, og stod nu og kiggede rundt
der var kun hende hernede udover de få dyr der rendte rundt.*hvad gør jeg nu*tænkte hun for sig selv mens hendes blik
flakkede rundt fra den ene side til den anden. Hun mærkede et prik på hendes skulder og kiggede over skulderen hun blev lettet da det bare var en fugl der havde prikket hende.Pfff lettet troede lige det var en af jægerne"sagde hun stille- Skulle hun gå lidt rundt? eller klatre op i træerne eller svømme i søen , nej hun vidste ikke hvad hun skulle gøre, bare der var kommet nogen herned.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel

Antal indlæg : 112

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeSøn Feb 12, 2012 8:59 pm

Azriel gik en aften tur for at se på dyrene og for månen da han ser en smuk ung kvinde i fin kjole, han hade aldrig set sådan et syn før ny. men han ville hver uhøflig efter som hun så en lille smule skræmt ud. så han gik hen og kælede med de dyr der var, mens han smilede venlig til den smukke pige. og vinked blidt til hende, det var som om hans øjne stråled og lys og kærlighed, da han var færdig med og snakke med dyrene gik han hen på broen og så op mod himlen mens der kom et smil frem på hans læber, han så nærmest glad ud bare for at stå i nærheden af hende. han kigged stille hen mod hende han kunne nærmest føle hvor bange hun var fra de stemmer der kom og kaldte på hende, han gik nærmer mod hende og hvisked stille til hende "hvad du bange for frue" han kunne føle en let brise der kom og mærked uroen ved søerne og træerne det var som om at hendes frygt fra et eller andet han viste ikke helt hvad der var på vej mod dem men følte nærmest at han ville forsvar hende: han kigged lidt rundt mens han vented hendes svar.
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeLør Feb 18, 2012 4:25 pm

Rayne stod bare der helt stille men da hun hørte en stemme der lød venlig, vendte
hun rundt, og der fik hun øje på en person"Åh godaften"sagde hun med et bredt smil på læben. Hun kiggede på søen mens hun hørte de få stemmer igen hun holdte rundt om sig selv mens hun prøvede at komme væk fra de tanker hun havde. Rayne valgte at stå foran ha mens hun rækte en hånd frem mod ham"Rayne"præsenterede hun sig med et venligt smil på læben.Derefter holdte hun blikket rettet lidt rundt på de mange forskellige omgivelser der var omkring søen.

Hun ville ikke have de jæger skulle finde hende, så derfor prøvede hun på at finde en vej ud, og væk men alligevel gad hun godt blive her, for der var så dejligt, og fredeligt plus at denne mystiske nyankommne person var kommet."Jeg er bange for de få jæger der er efter mig"sagde hun stille og kiggede lidt rundt.
Azriel

Azriel

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeSøn Feb 19, 2012 10:12 pm

da hun hade sagt noget til ham hvor han så denne smukke kvinde præsenter sig selv velgte han naturlig hvis at hver høflig og hilse igen "Azriel" sagde han og ragte hånden frem mens han trykked hendes hånd, da kom et venligt smil op på hans læber.

da han hade hørt at hun sagde der var nogen efter hende, slog han lidt øjnene op han troede først hun lavede sjov men han kunne se i hendes øjne at hun ikke lavede sjov. han kigged lidt rundt, *gad hvide om jeg skulle inviter hende med over i min skov* tænkte han mens han kigged efter dem der var efter hende. "hvis det er så kan du gemme dig i min skov" sagde han med et venligt smil. han håbed at hun ville følges og gemme sig lidt i hans skov, og at han var stærk nok til at beskytte denne unge smukke kvinde der virkede ret venlig. han hade nemlig aldrig set så smuk og venlig kvinde før det varmed næsten hans hjerte og snakke med hende.
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 4:52 pm

Rayne kiggede på ham med et undren blik gad vide hvad han mon lavede her ved søen. Han var meget venlig, og så selv flot ud. Hun sendte ham et venligt smil og kiggede rundt da hun hørte de stemmer som blev ved med at sige at de ville fange hende"Jeg flygtede hertil eller ja væk fra de jægere de vil fange mig fordi jeg er et væsen"sagde hun lidt stlle, og fik strøget en tot hår ombagved det ene øre."Men Azriel det er dejligt at møde dig"sagde hun venligt, og høfligt. Hun kiggede rundt på de forskellige omgivelser hvorefter hun lyttede til Azriel om det han sagde"Virkelig? må jeg det"spurgte hun næsten helt overasket til ham.

Det glæddede hende, for så ville de jægere få det sværere med at fange og finde hende."Jeg kan ikke lig jægere de vil kun fange væsner for prisens skyld, men mig fanger de aldrig eller ja det håber jeg ikke de gør"sagde hun med et bredt smil på læben. Hendes blik faldt på ham lidt"Hvilket væsen er de Azriel"spurgte hun elegant og med en høflighed der var yndefuld. Self var Rayne meget høflig og elegant det havde hun altid været-Dog var det kun en ting hun kunne også godt være grusom og ond men det var sjældent.
Azriel

Azriel

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTirs Feb 21, 2012 5:09 pm

Azriel smilede venligt til hende mens hun snakkede færdig, "når okay det forstår jeg så ikke at nogen vil fange sådan en smuk pige" sagde han med et undrende blik. han forstod ikke at nogen ville fange hende for penge, "hvilket væsen jeg er hmm de ville vel nok kalde det for en Engel vil jeg tro" sagde han da hun spurgte hvilket væsen han var. "hvad for et væsen er du så siden nogen vil fange dig" sagde han lige bagefter fordi der var ikke mange væsner der bliver jaget på grund af de anderledes, det undred ham lidt at hun var sådan et væsen og at nogen ville jage sådan en venlig kvinde.

*gad hvide hvad det er for nogen fyre* tænkte han mens han kigget på Rayne med et venligt smil. man kunne nemt se han nydt at snakke med hende, han øjne glødet næsten af glæde for at snakke med sådan en smuk pige og en da på denne her dejlige aften.
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeOns Feb 22, 2012 11:57 pm

Rayne kiggede på ham"tak fordi du syntes jeg er det, det betyder meget"sagde hun med et bredt smil.Hun rystede så lidt på hovedet"jeg forstår det heller ikke det er underligt"sagde hun med hovedet på skrå. "Jeg ved ikke hvorfor de vil fange mig måske nok fordi der er en stor pris for det, men alligevel"sagde hun og sukkede lidt trist. Hun kiggede på ham og lidt på søen"en engel så kan du flyve ikk"spurgte hun nysgerrigt, engle plejede at have smukke vinger, det havde hun hørt. Rayne strøg en tot hår ombagved det ene øre og kiggede lidt rundt efter mændene der var efter hende, der var ikke spor af dem endnu, så lidt fri var hun da."Is Djævel"svarede hun med et smil mens hun kiggede hen på ham.

Gad vide om han kendte til den race, is djævel, han havde sikkert hørt om djævle men måske ikke om id djævle. Rayne kiggede lidt på vandet i søen det var så glitrene og smukt. Rayne nød også meget at snakke med Azriel det var meget hyggeligt, og hun havde jo brug for selskab så det var altid godt.
Azriel

Azriel

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTors Feb 23, 2012 9:33 am

Azriel blev ved med at smile venligt "en is djævel har jeg sgu aldrig hørt om hvad det for nogen væsner" spurgte han med et nysgerrigt blik mens han smilede, han kigget lidt på søen mens der kom et fredeligt udtryk på hans ansigt. man kunne nemt se han nydt at hver her, "jo jeg har vinger sagde han men jeg bruger dem ikke så tit" sagde han mens han vente hovdet mod hende. han lyttet meget til hvad der kom imod dem, han håbede lidt at hun lavede sjov med der var nogen efter hende for han forstod ikke hvorfor nogen ville jage denne smukke kvinde.

"hvorfor spørg du enlig om jeg har vinger" sagde han´, han troede hun godt viste at alle engle hade vinger, vinden var ved tage til kunne Azriel mærke som om nu tætter de der jager kom destro mere vind og kulde kommer der. men det grinte han nærmest af for han var enlig ligeglad om der var nogen efter hende og hvad det var, han regnet bare med det var mennesker der kun tænkte på sig selv men han ville beskytte denne unge smukke kvinde. for der var noget over hende der fik ham til at tænke på noget han viste ikke hvad men det var også lige meget.
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTors Feb 23, 2012 11:39 pm

Rayne kiggede på ham med et bredt smil på læben hun kunne faktisk godt lgi at snakke med Azriel han var virkelig venlig, og han havde et sødt smil. Det vidste hun allerede ved blot at kigge på ham.Hun lyttede efter det han sagde og tænkte ldit over orderne"Is djævler er og kan være meget farlige de var mest kendt for at have kold hud, og blå blodårer "sagde hun og kiggede hen på ham.Efter lidt tid kiggede hun så ned på hendes egne blodårer"ja selv jeg har blå blodårer"sagde hun og sendte ham et venlgit smil. Hun kiggede tænkende ud på søen mens hun tænkte lidt ja hvorfor spurgte hun dog om det"ved det ikke det er bare nok fordi at nogen har ikke vinger, så jeg ville lige spørger"sagde hun og kiggede hen på ham.

Hun valgte så at kigge på søen igen , og hørte mændene der var efter hende igen, de stod lidt bagved dem, hun vendte rundt og kiggede på dem"Åh nej jeg håbede lidt de ikke ille finde mig"sagde hun og sukkede lidt. Hun haddede virkelig jægere de ville bare kun have deres pris så i følge dem kunne resten være ligemeget. Rayne stod bare der og kiggede på jægerne.
Azriel

Azriel

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeFre Feb 24, 2012 9:39 am

Azriel blev ved med at kigge på og hende også søen, man kunne se at nydt skønheden ved søen og denne smukke kvinde. indtil de der jager dukkede op han kigget lidt på dem også kigget væk igen, han lavede et lille suk "sikke en bunke sværklinge" sagde han mens han var ved at grine.

han begyndte at gløde en lille smule "hvad vil i" sagde han til jagerne mens han gik foran Rayne for at beskytte hende, det var som om at han kunne mærke at hun ikke kunne lig dem men det kunne man næsten ikke se. vinden var ved at tage til han smilede en lille smule mens hans øjne så næsten ud som om der var flammer i dem.

han nød at snakke med hende derfor ville han have det skulle forsætte bare en lille smule endnu og det skulle de ikke ødelægge, *sikke en bunke klovne* tænkte han men det kom en lille flamme i hans venstre hånd.
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 7:57 pm

Rayne slap et grin da han sagde det og nikkede"ja de kan ikke ret meget det er jeg
sikker på"sagde hun og kiggede så lidt hen på Azriel der så meget smillende og glad ud.
Måske nød han også aftenen og stjernerne generalt måske bare alt ved denne aften-Det var nu også meget hyggeligt. Hun kiggede foran sig da Azriel ville beskytte hende men hun rykkede tættere på hans øre"bare rolig der sker mig ikke noget"sagde hun for at berolige ham.

"Vi vil have pigen!!"sagde de med høj stemme hen mod Azriel og Rayne. Hun stod bare og kiggede frem for Azriel så hun kunne se mændene, ikke tale om at hun ville gå med dem, hun ville bare dø og det ville hun slet ikke have. Hendes blik faldt på Azriels ryg mens hun tænkte, han stod jo foran hende og hvis de ville angribe så gik det bare udover ham og det kunne hun ikke tillade, slet ikke ford han prøvede at beskytte hende."Jeg skal ingen steder!"svarede hun højt tilbage.
Azriel

Azriel

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeSøn Feb 26, 2012 10:35 pm

Azriel grinte afdem "så komog se om i kan få hende" sagde han med et hånligt smil mens man kunne mærke tempraturen omkring dem steg, "trad tilbage" sagde han til Rayne.

hans hænder begyndte at brænde voldsomt, mens man kunne se han nød at gøre grin med dem "så vis mig hvad i kan sølle mennesker" sagde han og så ud som om at han vil dræbe dem selv om det ikke kom ham noget ved. han følte bare at han skulle beskytte denne kvinde også kunne han se hvor stærk han var
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeSøn Mar 04, 2012 6:53 pm

Rayne kiggede på Azriel mens hun lyttede til det han sagde, selvom hun sagtens kunne passe på sig selv, så syntes hun det var modigt af ham at sige de ord, og beskytte hende.Mændene kiggede på ham og begyndte at løbe hen imod ham med deres knive i hænderne. "Javel ja hvis du ikke vil give os hende så tager vi hende!"sagde de, selvom Rayne aldrig ville lade det ske,og hun vidse at Azriel heller ikke ville lade det ske.

"Tag den dit uhyr af en ting!"råbte de begge o og slog deres knive mod hans arm, ellerja de forsøgte de vidste ikke om han ville blive ramt eller om de ville ramme ved siden af.
Rayne kiggede bare på dem, og ville helst ikke have der skete Azriel noget på grund ad hende.
Azriel

Azriel

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeMan Mar 05, 2012 4:42 pm

Azriel smilte bare af dem da de løb hen mod ham med deres små våben *endelig noget træning* tænkte han mens jorden begyndte at ryste under jagernes føder, mens hans hånd begyndte at komme flammer i han så de slog mod han arm hvor han bare flyttede sig med et hop efter som han var en engel brugte han bare sin evne til at flyve lidt hvor han vinger kom frem hvor han svævede væk hvor han holdt fast i Rayne så hun ikke blev ramt af den kæmpe flamme som kom imod dem om det ville ramme hviste han ikke men håbede på det for så kunne han bare finde nogen der er stærker så han får mere træning i stedet for at slårs med nogen sølle mennesker der ville ønske de ikke hade krydset hans vej. "dø med jer svæklinge" sagde han med et smil der så ud som om han nydt at slå dem ihjel og se dem brænde mens den flamme der var på vej mod dem som 1000 vilde heste.

"håber du klar den" sagde han til hende med en venlig stemme mens de var i luften
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTirs Mar 06, 2012 11:04 pm

Rayne stod stille på jorden, men mærkede så at den begyndte at ryste hun kiggedé ned"hvad sker der.."sagde hun bare stille og prøvede at regne ud hvad Azriel havde tænkt sig at gøre. Jægerne derimod kiggede på hinanden inden de langsomt begyndte at brænde, det var enlig deres egen skyld. Pludselig kunne Rayne mærke at hendes fødder ikke rørte jorden længere hun kiggede op, og så på Azriel lidt, med et venligt smil"Jeg klarer mig, er trodsalt en djævel, og vi djævle kan klarer meget"sagde hun med en venlig stemme.
Hendes blik faldt ned på jægerne, hun kiggede på dem lidt det så ud til at de ville forsvinde, men for en sikkerheds skyld valgte Rayne at give slip på Azriel så hun faldt ned mod jorden, det gjorde ikke det store for hun havde selv vinger. Hun landte på fødderne og kiggede op på Azriel.

"Der er intet at bekymre de er...!"nåede hun at råbe før en af jægernes flammende gnistende hånd tog fat rundt om hendes ene ben. Hun kiggede ned på ham"Tro ikke du kan dræbe mig så let"sagde hun bare stille, og fik sparket ham bagud, hen ad jorden.
Azriel

Azriel

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeOns Mar 07, 2012 3:27 pm

Azriel var stadig i lufte og grinte af de tåbelige mennesker der trode de kunne noget, han hade ikke lagt mærke til Rayne der var på vej mod jorden. "dumme mennesker hvis nu hvad i kan" sagde han mens ham morde sig over de brændte.

så kiggede han på Rayne der næsten lige hade sparket en af menneskerne *hmm hun er ikke dårlig men heller ikke særlig god* tænkte han lidt for sig selv mens han var på vej mod jorden igen, hvor hans hænder holdt op med at gløde og de flarmer der var på jorden slukkede han lidt efter lidt. der kom en lille brise hvor han gik imod Rayne "håber du klar den sagde han med et venlig smil som om der indet var sket
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 11:06 pm

Rayne kiggede på ham med et smil "bare rolig skal nok klare den"sagde hun og kiggede med et hurtigt blik hen på menneskene der brændte meget fint men den ene af de to mennesker gad ikke dø nu, så han var klar med kæder og pistoler. Rayne stod og kiggede på Azriel lidt, før det gik op for hende at hun havde lidt mange tanker at holde styr på. Hun vidste godt hun måske ikke var den stærkeste djævel, men hun var godt nok heller ikke den svageste djævel, hun kunne mange ting, spørgsmålet var stolede hun på sig selv nok til at gøre det.

Hun så manden stod klar med kæderne og svingede den hurtigere og hurtigere rundt, det var næsten lige før, at hun fik den i hovedet, eller rundt om halsen. "Skal jeg ikke bare dræbe jer nu så slipper vi for alt planlægningen"sagde han bare koldt, og med et stort smil. Han var enlig stadig ude efter Rayne, men hun gad ikke gøre som han ville, eller sagde.
Azriel

Azriel

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeFre Mar 23, 2012 8:16 am

Azriel så at den ene mand var ikke død "er du bare træt af livet" sagde han med et koldt blik i øjnene lige inden den ville ramme Rayne i hovdet grab han kæden med den ene hånd og koldt fast så godt han nu kunne.
Azriel var ved at blive godt træt af dem de gad bare ikke at dø og det irrteret ham voldsomt

Azriel tænkte lidt over hvordan han skulle dræbe dem, ind gjorder kæden varm nok til at manden bare ville give slip, så Azriel ikke skulle holde den mere for det var trætende
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeOns Mar 28, 2012 11:07 pm

Rayne kiggede på manden der slet ikke var død endnu"hvad sker der"sagde hun bare og kunne slet ikke forstå det, hun hørte godt hvad Azriel sagde og de ord gik ind i hendes hoved, måske gad han ikke leve han ville åbenbart leve. Rayne kiggede hen på Azriel der havde nået at tage fat i kæden før den ville ramme hende, det glædede hende."Tak Azriel hvad siger du til vi gør en ende på det her"sagde hun og sendte ham et lille bredt smil.

"Ha! i kan prøve jeg vil ikke dø!"råbte manden der stod helt forsvarsløs eftersom Azriel jo havde taget fat i kæden. Rayne lod blikket falde på ham og var hurtig bagved ham mens hun tig fat rundt om hans hals"du ved ikke hvad du laver, så hvorfor giver du ikke op"sagde hun stille og kiggede lidt i smug hen på Azriel.Manden havde givet slip på kæden efter at han havde mærket den blev varm.
Azriel

Azriel

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:10 am

Azriel kunne ikke lade være med at vise at han nød at slårs det kunne man også nemt se, det her var det han nydt mest, at se et menneske lide han overvejde lidt hvad han skulle gøre
"hvorfor dræber du ham ikke, kan du ikke lid at slå forsvars løse mennesker ihjel" sagde han mens han var helt væk man kunne se han tørstede efter at slå mennesket ihjel men han ville også se hvad hun kunne så han lod være. han tog bare kæden og viklede den ind i hans hånd
han kigget bare på Rayne mens han ventede på hun ville gøre han var klar hvis hun bare gav slip med at slunge kæden ind i hovdet på ham
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeOns Apr 25, 2012 6:33 pm

Rayne lod kulden komme ind til knoene, og hun behøvede ikke tænke på de lange negle
for de var blå og fråsent alligevel. Hun satte tænderne ned mandens rådne hals, hvorefter hun lappede hans blod i sig. Hun gad ike vente længere manden havde lidelser og dem ville hun gøre af med, så han ikke led mere. Nu var der hvist ikke flere mænd i nærheden ellers skulle de nok klarer det. Hun så kæden og kiggede på Azriel"Tak fordi jeg havde din hjælp Azriel"sagde hun med et smil på læben. Langsomt forsvandt den blå kulør væk fra knoene. Og hendes blik flakkede rundt."Min far kan godt lig at sende folk rundt for at holde øje med mig, spørg mig ikke hvorfor"sagde hun og tænkte lidt over det. Ja hvorfor gjorde hendes far dette han var mystisk."Du kan godt lig at slås har jeg ret"spurgte hun med en venlig stemme.
Azriel

Azriel

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeLør Apr 28, 2012 11:12 pm

"det var så lidt" sagde han bare med et smil han betragtede hende lige så stille
"jo det rigtigt jeg elsker at slårs der er indet beder end det" sagde han mens han bare nød at tale om det det var som om at han blusede op når man talte om det
"hva så med dig elsker du at slårs" sagde han næsten lige bagefter
han ventede lidt på om hvad hun skulle svar han samlede kæden lidt sammen man kunne se at han ville beholde den han kigget lidt på dem som om han ledte efter andre ting de hadet som han kunne tag
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 11:22 am

Rayne kiggede på ham lidt og fandt et smil frem på læben"Sommetider er det det bedste jeg ved, og andre gange er det det værste jeg ved"sagde hun og kiggede rundt. Hun hen mod kanten af søen og betragtede den lidt"Men man har tit chancen for at vise hvor stærk man er i kamp"sagde hun med et bredt smil. Derefter kiggede hun på Azriel"fik jeg spurgt dig om hvor de kommer fra, eller havde jeg glemt det"sagde hun og lagde en finger
under hendes hage bare for at se lidt tænkende ud. Rayne kunne tit høre nogle små raslende lyde men der kom sikkert flere jægere ud efter hende, eller også var det måske bare hans far eller hans små venner eller måske bare noget andet hun ikke kunne gætte sig frem til.

Rayne placerede en hånd på vandet i søen og koncenterede sig om et bestemt punkt i vandet. Langsomt blev det blåligt, vand fråsent til lysblåt krystalliseret is."Frisk på en skøjtetur"sagde hun med et lille drilsk smil på læben. Hun elskede at skøfte rundt på is hun selv havde frembragt. Hun fjernede en tot hår væk fra ansigtet hvorefter hendes blik fastholdte sig på Azriel"Men Azriel jeg nyder skam dit selskab"sagde hun med en blid stemme.
Azriel

Azriel

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 2:56 pm

Azriel smilte lidt til hende "nej det har du ikke" sagde han mens hen kigget op mod himlen som om der var noget der oppe som han ikke kunne lig, han kigget på hende mens hun bare fryste vandet "nej tak jeg er ikke så glad for at stå oven over en sø med is på mååske en anden gang" sagde han med et bekymret blik mens han bare stirede på isen han gik et skridt væk fra det mens han bare smilte til hende
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 4:40 pm

Rayne tænkte lidt og kiggede på ham"åh det undskylder jeg virkelig meget for Azriel"sagde hun og kiggede lidt på ham, før hun kiggede ned, hvordan kunne hun mon glemme det. Tanker ja hun havde sikkert alt for mange tanker om lidt af hvert.
Hun fulgte hans blik mod himlen og smilte lidt"den er smuk ikk, jeg har tit drømt om at sidde på månen og beundre natten derfra, og bare se og føle hvordan det måtte være"sagde hun med en venlig stemme. Hun skøjtede lidt rundt, men valgte at træde væk fra isen og hen ved siden af ham. "du ser ud til at hade nogen, dit blik afslørede det lidt, er der nogen de ikke kan lig'"spurgte hun med en nysgerrig stemme, dog var hendes stemme høflig.

Rayne smilte tilbage til Azriel, mens hun betragtede træerne lidt der var også få dyr der gemte sig væk fra noget, hun ikke helt vidste hvad var.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Walking Around-Azriel   Walking Around-Azriel I_icon_minitime

Walking Around-Azriel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Walking around the park-haylin
» Love walking-Drei(privat)