Der er i alt 86 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Luki
Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Fre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere
Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …
Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …
Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs
Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)
Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …
Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …
Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …
Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …
Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.
S: Legepladsen ved skolen. T: Cirka 23:00. V: Lettere overskyet, dog enkelte huller op til himlen.
En ung, sorthåret dreng sad på en af de få gynger, på skolens legeplads. han sad og vippede stille frem, og tilbage. Hans blik var fjernt, og næsten helt blanke. Hans sorte hår fultge roligt den takt, han gyngede.. Der var nu så fredligt her. Han havde en hvid, ikke gennemsigtig T-shirt, og et par mørke bukser på. Han lod blidt han tunge fugte hans læber, det var efter hånden lidt tiden siden han havde spist, var det ikke? han ignorrede den lille lyst til at rejse sig, og forsvind eud i mørket for at finde et offer, for i hans øjne kunne man lige så godt vente.. Det så muligvis en anelse uhyggeligt ud, at en dreng, der lignede en de rvar sidst i folkeskolen, sad på en legeplads ved skolen så sent om aftenen. Han betragtede roligt de små striber af månens lys der faldt gennem skyerne.
Selene gik stille rundt ved skolen. Hun faldte næsten i et med mørket eftersom hun bar sort tøj og hendes sorte hår. Hendes øjne kunne dog anes, da de var røde. Hun gik stille i sine egne tanker, mens hun legede med den lange tynde halskæde hun havde på. Hun kiggede ned i jorden som hun gik, hun registrerede intet omkring hende. Pludseligt som hun kom gående blev jorden under hende blød og hun var lige ved at falde, hun så hurtigt at det var fordi hun havde nået en kant med sand på den anden side. Hun sagde intet og var lynhurtig til at undgå faldet. Hun så op og indså at hun pludselig var kommet helt ned til skolens legeplads. Foran hende stod en høj træpæl som var en del af legepladsens rutsjebane, hun sparkede til den som om det var dens skyld hun ikke havde set kanten til sandet. Da hun havde sparket til træpælen slappede hun dog fuldstændig af og hørte en lyd som gentog sig. hun kunne ikke finde ud af hvad det var så hun gemte sig i skyggen af rutsjebanen og kiggede sig omkring. Hun kiggede i retning af gyngerne og så en fyr som sad på gyngen, han så ud til at gynge stille frem og tilbage, hun var egentlig overrasket over at hun ikke havde opdaget ham, for han havde en hvid T-shit på. Hvordan kunne hun ikke have set det? hun skød tanken fra sig og undersøgte ham nærmere. hun kunne lugte det var en anden vampyr, men hun vidste jo ikke hvem han var. hun besluttede sig for at gå hen til ham, så hun tog nogle forsigtige næsten lydløse skridt imod ham.
Han lod roligt blikket glide hen over jorden, og op på himlen. Han kunne skimtse de små huller i skyerne, hvor månens lys fik kæmpet sig ned, og så faldt på jorden. Hans røde øjne var så dybe, og dog klare. Hans sorte hår gik lige ned over det ene øje. Han smilede svagt, da en ny lugt fangede hans næse. En vampyr? Muligvis. Han lukkede roligt øjnene, og vippede roligt videre på gyngen, frem, og tilbage i den samme bløde rytme. "Jeg må sige, jeg havde ikke regnet med at få selvskab herude, på den her tid af aftenen." Sagde han med en rolig klang i stemmen, dog en lettere fjern undertone. Han flyttede dog ikke blikket fra himlen. Trods mørket, kunne han lige skimte den lille skilning der var mellem månelys, skyer og himmel. Han satte så roligt fødderne i jorden, hvor efter gyngen roligt stoppede, efter en gang mere frem og tilbage. Han holdt dog blikket op mod himlen.
Selene stoppede op da den mystiske fyr på gyngen snakkede til hende, hun kiggede på hans øjne og lod hendes blik følge hvor de synes at kigge. Hun kiggede på himlen, den var nu meget smuk. Han stoppede med at gynge, men sad fortsat på gyngen, hun gik en smule tættere, men kun få skridt, hun svarede så med en rolig stemme "Det havde jeg heller ikke" hun kiggede sig let omkring "men nu havde jeg heller ikke planer om at ende på legeplasen" hun kiggede på gyngen ved siden af ham, og spurgte venligt "må jeg sidde?"
Han så lidt frem, men drejede så hovedet mod hende da hun spurgte ham om noget. Han lod et venligt, men stadig lettere fjernt smil glide over hans ansigt og lukkede glad hans øjne i hans smil. "Selvfølgelig." Hans stemme matchede hans smil. Han åbnede så øjnene igen, og rettede blikket ned i jorden, hvor han nu stille begyndte at grave lidt i jorden med en fod. Egnelig tegnede han, men heletiden det samme sted, og med en så tyk streg at det var umuligt at se hvad.. Noget helt andet var, at det var en form for bogstaver han lavede.. tilfældige ord der lige faldt ham ind. Han kørte roligt et hånd ned af den ene snor på gyngen, og strøg så en lille smule af hans pandehår væk fra øjnene. Han lagde så igen hånden om snoren, og rettede blikket op mod himlen igen.
Hun smilede venligt men ikke meget og satte sig forsigtigt ned på gyngen, hun lod hendes ene hånd falde om snoren, mens den anden fortsat legede med den halskæde hun havde om halsen. Det var en lang kæde med en smuk guld medaljon i enden. Indeni var der noget som betød uendeligt meget for Selene, men hun fortalte aldrig nogen hvad det var. Hun kiggede da hun lod mærke til at han sad og lavede noget med hans fod. det lignede egentlig mest af alt bare en streg eller en linje af ingenting. hun kiggede så lidt mistroisk på ham "Hvad laver du?"
Han satte roligt begge fødder i jorden da hun spurgte ham. Han lod roligt blikket glide over på hende. Selvfølgelig ville hun spørge.. Hvordan skulle han svare uden det kom til at lyde totalt bisart? "Tidsfordriv." Sagde han og kløede sig let i nakken, med et lettere kejtet, dog roligt, og fjernt smil på læberne. Egnelig havde han jo skrevet tegn oven i hinanden.. Tegn for hans ejet navn, faktisk. 'True party friend'. en del af hans navn han aldrig havde forstået var 'party' delen, men alligevel var det den del af hans navn der lød pænest, i hans øre ihvertfald. 'Ren' var så kort og simpelt, det lå godt i munden.. Hvad mere kunne man kræve af noget så simpelt som et navn? Han lod blikket hvile på hendes ansigt..
Selene kiggede interesseret på Ham, hun nikkede forstående da han sagde det var tidsfordriv. Det var noget hun havde gjort alt for ofte, så hun vidste godt hvordan det føles. hun fortsatte med at lege med hendes halskæde, hun kiggede på det han havde lavet på jorden og kiggede så op på ham igen, hun blev en smule overrasket da hun så han rent faktisk kiggede på hende, indtil nu havde han bare siddet der, og lige kigget op en gang imellem. Hendes ansigtsudtryk ændrede sig dog hurtigt til et blidt ansigtsudtryk efter hun så hans øjne. De var meget smukke. Hun havde aldrig set sådan nogle øjne før. Det var som om de var dybe og havde set meget, men de var stadig nye, med et skær af et eller andet hun ikke kunne finde ud af hvad var. hun stoppede med at lege med halskæden og kiggede bare på ham med et blidt ansigtsudtryk.
Han betragtede roligt hendes ansigt, som udtrykket blev mere blidt.. Han lagde hovedet let på skrå, men rettede det så op igen. "Må jeg spørge om, hvor længe du har været her i området?" Den fjerne klang lå stadig i hans stemme, og dog lød han nysgerrig. Han bemærkede at hendes blik lå på hans ansigt.. Måske hans øjne? Han rettede blikket frem igen, og begyndte igen stille, og roligt at vippe frem, og tilbage. Dog ikke noget vildt, da han stadig gerne ville snakke med pigen, hvis navn han endnu ikke havde tænkt sig at spørge om. Hans sorte pandehår faldt nu ned foran hans øjne igen, dog kunne han stadig sagtens se. Han lod tankerne glide over pigens udeseende. Helt sikkert lidt ældre end ham, men hun så stadig godt ud. Han var meget ung, til at bo væk fra hans forældre, men han havde jo sine grunde.
Selene smilede sødt med en undertone af venlighed til ham, og svarede "Jeg er ret ny heromkring, hvad med dig? hvor lang tid har du været her i området?" Selene betragtede ham, som han begyndte at gynge igen, hans hår faldte ned foran hans øjne så hun ikke kunne se dem og hun kiggede ned i jorden. Hun sad nu og tænkte over hvor gammel han kunne være.. siden hun ikke havde set ham stå endnu var det svært at se men måske mellem 15-17, deromkring. Han var nok yngre end hende men ikke meget, og han havde lidt mysterie over sig. Det kunne hun normalt godt lide, men han så også ret godt ud. den del hun nu havde set af ham.
Han lod blikket køre hen over hvad der nu lige var foran ham, og lyttede opmærrksomt til hvad hun sagde. "Næsten lige kommet." Sagde han roligt, uden tone skift. Han smilede lidt, og gjorde så et lille kast med hovedet, så hans hår ikke dækkede hans øjne nær så meget. Han skævede så over mod hende. "Undskyld mig.. Men ville du have noget imod hvis jeg forsøgte at gætte din alder?" Han sendte hende et lille, halvt undskyldende, men ellers roligt og uskyldigt smil. Han var meget den uskyldige type. Innocent, og blid, dog kæk og drenget alligevel. Han kørte roligt sin hånd væk fra rebet, og gennem hans hår. Han havde en vane me altid at pille ved sit ejet hår. Han snoede roligt en lille tot om sin pegefinger.
Selene små grinte og kiggede på ham, hun slap halskæden og lod begge hendes hænder holde om rebet om på gyngerne, hun vendte sig lidt imod ham med et kækt smil på læben "nej, gør du bare det" Selene synes det var et random spørgsmål hvilket gjorde det en smule sjovt, samtidig syntes hun egentlig det var meget interessant
Han smilede da han fik lov, og med et mindre, dog mildt grin stoppede han igen med at gynge frem og tilbage. han rettede igen blikket mod hende, for lige at betragte hende en ekstra gang inden sit gæt. "Et skud i tågen, men 17-18 år?" Han smilede sit rolige, dog milde smil og lagde hovedet let på skrå, mens han ventede på at høre om han havde fået ret eller ej. Det var sådan nogle små random ting der gjorde ham til hvem han var. Selv var han som sagt ret ung, men stadig, det kunne vel ikke skade at prøve sig frem ved andre?
Selene grinte og gav ham et blik som om hun var imponeret, "Jeg er 18, teknisk set, så godt gået" Selene smilte til ham og spurgte ham så "må jeg så gætte din alder?" hun hævede hendes ene øjenbryn da hun kiggede over på ham for at se på ham når han svarede.
Han lukkede glad øjnene i et smil. "Yush! Havde ret!" Han lod et lille grin slippe ud, men åbnede så igen sine øjne og så på hende. "Selvfølgelig." Sagde han med en kæk, dog mild klang i stemmen. Det var noget der kunne blive spændende. Nogle mente han lignede en på 18, nogle en på 14... Det svingede meget alt fra person til person. Han så så lettere spændt på hende, og ventede ellers.
Selene Vampyr
Antal indlæg : 60 Join date : 30/06/11
Emne: Sv: Silent night - //Selene// Søn Jul 03, 2011 12:48 pm
Selene grinte da han udbrød "Yush! Havde ret!", hun synes det var cute og sjovt. Selene tænkte sig godt om da hun skulle gætte hans alder "hmm... 16?" Selene kiggede spændt på ham for at se om hun havde ret eller ej, det havde hun højst sandsynlig ikke for hun var forfærdelig til at gætte aldre men det var nu sjovt alligevel