Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_lcapByen endnu engang (Privat=Selene) I_voting_barByen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_rcap 
haylin
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_lcapByen endnu engang (Privat=Selene) I_voting_barByen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_rcap 
drei
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_lcapByen endnu engang (Privat=Selene) I_voting_barByen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_rcap 
Yue kaang
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_lcapByen endnu engang (Privat=Selene) I_voting_barByen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_rcap 
Crystal
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_lcapByen endnu engang (Privat=Selene) I_voting_barByen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_rcap 
Azriel
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_lcapByen endnu engang (Privat=Selene) I_voting_barByen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_rcap 
Amber
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_lcapByen endnu engang (Privat=Selene) I_voting_barByen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_rcap 
Lelouch
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_lcapByen endnu engang (Privat=Selene) I_voting_barByen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_rcap 
Vittorio
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_lcapByen endnu engang (Privat=Selene) I_voting_barByen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_rcap 
Logan
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_lcapByen endnu engang (Privat=Selene) I_voting_barByen endnu engang (Privat=Selene) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 Byen endnu engang (Privat=Selene)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 1:13 pm

S: Silent Hill
T: Lidt hen af aftenen med masser af skygger fordi Zann er i nærheden
V: Køligt og fugtigt tegn på Zann er kommet ud af sit slot
O: Ikke rigtig nogle andre end nogle vampyrer

Zann kom roligt hen af gaden gående med rolige og svage skridt kiggende på alle de forbandede væsner omkring ham ingen af dem var værdige nok til så meget som at se på ham ingen turde komme i hans vej og udfordre Silent Hill's hersker Zann Bloodie Zazui Kenda Hersker af den mørke verden en fuld mand kom hen til ham og klappede ham på skulderen og begyndte at råbe op og spørge ham om alt muligt dumt Zann slog på ham med et hårdt slag og manden faldt om og kunne ikke få luft han havde frosset hans lunger til så han kunne trække vejret hvorefter manden døde og Zann gik roligt videre
Tilbage til toppen Go down
Selene
Vampyr
Selene


Antal indlæg : 60
Join date : 30/06/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 2:58 pm

Selene gik forsigtigt rundt på gaderne i Silent Hill, hun gik og legede med sin halskæde og kiggede i jorden som hun altid gjorde, hun lå ikke mærke til de andre væsener omkring hende, da hun gik i sin egen verden. Pludselig var der støj længere op ad gaden, nogen stod op råbte op, hun kiggede op og gik en smule hurtigere. Da hun kom derop så hun en mand på jorden som tydeligvis ikke kunne trækker vejret. Hun kiggede op på ham som lod til at have forårsaget det, hun blev overrasket da hun så det var Silent Hill's hersker Zann Bloodie Zazui Kenda. Hun så en smule vredt på ham, men ændrede så straks hendes ansigtsudtryk til normalt dog en smule bedrøvet. Hun havde ikke tænkt sig og opføre sig på en måde som han uden tvivl ville se som en udfordring. Hun var ikke engang i nærheden af at kunne få så meget som et slag ind. Hun synes det var forkert at han havde dræbt en mand som tilsyneladende ikke havde gjort ham noget ondt. men hun kunne ikke lade være med samtidig at beundre ham. den måde han begik sig på, hans selvsikkerhed. Det var ret attraktivt, og hun var sikke på at alle kvinder synes det. Men det var mere end det, det var også den måde han var langt overlegen andre væsener. hun lod forsigtigt sit blik hvile på ham
Tilbage til toppen Go down
http://aveira.danskforum.net/
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeSøn Jul 03, 2011 9:36 am

Zann så sig kort omkring da hans blik kort fandt hende og hans blå øjne som var isblå blev hurtigt til nogle normale mørkeblå før han valgte at rette blikket ligeud igen og begynde at gå igen han havde ikke tænkt sig at lade nogle bestemme over ham men han dræbte ikke uskyldige kvinder han var gammeldags han skadede ikke kvinder medmindre de skadede ham. Han gik bare og så rundt indtil han så en fin travl restaurant som han valgte at gå hen imod så snart han nærmede sig så tjeneren bange ud der var tydeligt fyldt derinde fordi der var en kø på 10-12 par udenfor men alligevel skyndte tjeneren at rydde op på et bor ved et par som ikke var helt færdig og jagede paret ud hvorefter alle i køen flyttede sig og tjeneren førte ydmygt Zann ind ved et bord og gav ham et menukort "jeg skal bare have en martini" sagde han koldt til tjeneren og så på ham med hans mørkeblå øjne hvorefter tjeneren bukkede og skyndte sig ud i køkkenet og kort efter kom han med en martini. "Og hende som selskab" sagde han og pegede sig over skulderen hen på pigen som havde kigget på hende hvorefter tjeneren skyndte sig ud for at få hende derind
Tilbage til toppen Go down
Selene
Vampyr
Selene


Antal indlæg : 60
Join date : 30/06/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeSøn Jul 03, 2011 12:58 pm

Selene var en smule overrasket over at han bare valgte at gå videre, hun havde troet at han ville være ond mod hende, men det hun nu glad for at han ikke var. Selene gik hen til den døde man for at tjekke om det var 100% sikkert at der ikke var nogen puls. Det var der ikke. hun kiggede bedrøvet ned på ham og rejste sig. hun kiggede så i retning af herskeren. hun så at han gik ind på en restaurant og tænkte så ikke mere over det før en tjener kom halvvejs løbende ud og tog fat i hende, han sagde at herskeren ville have hende som selskab på restauranten han lige var gået ind i. Selene spærrede øjnene op og sagde nej og vendte sig så om for at gå, men hun kunne se hvor desperat tjeneren var og siden deres hersker lige havde drabt nogen så besluttede hun sig for at følge med for ikke at risikere at tjeneren også blev dræbt. Selene rev sig løs af hans greb og sagde hårdt "Jeg kan gå fint selv, tak!" hun fulgte så med tjeneren ind på restauranten hvorefter hun blev vist til herskerens bord, så nu stod hun der og prøvede at have et relativt tomt blik men hun var ikke så god til det.
Tilbage til toppen Go down
http://aveira.danskforum.net/
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeTirs Jul 05, 2011 6:43 pm

Zann så på hende roligt før han rejste sig og gik om bag hende og hev hendes stol roligt ud som en gentleman han havde dog manere selvom han normalt var ond og kold og bare ville skade alle andre men han havde planer med denne tøs denne nye tøs som er kommet til byen "navnet er Zann men det ved du sikkert godt" sagde han og skubbede blidt stolen ind mod bagsiden af hendes knæ mens hun satte sig ned så hun til sidst sad perfekt og pænt ved bordet før han selv gik hen og satte sig i sin egen stol "hvad vil du ha det er på min regning" sagde han med et roligt smil og blik rettet mod hendes ansigt hans øjne var mystiske og uigennemtrækkelige som om han skjulte noget hun ikke måtte se det og hans veltrænede krop samt maner gjorde ham næsten uimodståelig for alle slags kvinder og vis han spillede kortene rigtigt osse denne kvinde han havde som sagt planer med hende men først måtte han forførende hende godt nok til at kunne sætte sine planer i værk og han var allerede godt igang
Tilbage til toppen Go down
Selene
Vampyr
Selene


Antal indlæg : 60
Join date : 30/06/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeOns Jul 06, 2011 11:16 pm

Selene havde ikke forventet han var en gentlmen på den måde når de ikke engang kendte hinanden. Hun synes det han gjorde midt på gaden var direkte ondt, men på den anden side han var ikke ligefrem kendt for at være venlig. Hun satte sig ved bordet da han stille rykkede stolen ind under hende. da han spurgte om hun ville have noget havde hun egentlig mest lyst til at sige nej men hun syntes det var uhøfligt at sige nej så hun sagde venligt "det er venligt af dem, mange tak.. en vodka-cranbery?" hun forsøgte at smile til ham og hun synes det gik okay. grunden til hun villa have en drink var fordi hun havde en fornemmelse af at den her samtale krævede at hun enten var på stærke piller eller havde fået lidt at drikke. hun kiggede relativt venligt på ham og sad meget elegant, da det faldte naturligt til hende. hun afventede så at han skulle gøre noget siden det var ham som havde krævet hende som selskab
Tilbage til toppen Go down
http://aveira.danskforum.net/
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeFre Jul 08, 2011 2:33 pm

Zann så på hende roligt og sagde roligt "cola og vodka fifthy fifthy" sagde han hvorefter et fornemt drinkbord blev kørt derhen og hendes drink blev blandet sammen mens han fik et glas med halvt vodka og halvt cola en kraftig sag han tog en slurk mens han fortsat så på hende afventende da tjeneren så var gået "tja du ved sikkert hvem jeg er" sagde han roligt mens han tog en tår blidt "ser du jeg er som du nok ved konge her i Silent Hill men osse en der giver folk valg" sagde han roligt og så på hende "du får 3 valg" han smilede halvondt "enden så bliver du min slave stille og rolig og frivilligt eller osse så tvinger jeg dig eller osse slår jeg dig ihjel" sagde han mens en tjener gik forbi og han svang sin hånd mod manden og hans lunger frøs til is og han blev kvalt men han tøede dem op igen inden tjeneren døde og han skyndte sig væk "forstår du dit valg" spurgte han roligt mens han tog en slurk mere af sin drink
Tilbage til toppen Go down
Selene
Vampyr
Selene


Antal indlæg : 60
Join date : 30/06/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 12:03 am

Selene drak en tår af hendes drink. Hun så på ham da han begyndte at snakke. hun nikkede da han sagde at hun jo nok vidste han var konge. Det vidste alle jo så hvordan kunne hun ikke vide det. Det var ikke ligefrem fordi Selene syntes det var imponerende eller noget for han var ond. hun var selv vampyr men hun var ikke så ond som han var.
Da han begyndte at snakke om at han gav folk valg kiggede Selene undrende på ham mens hun tænkte *åh gud, hvad nu?*. Da kongen sagde ordene 'hans slave' spærrede Selene øjnene op. hun tænkte for sig selv uden at man kunne se de i hendes ansigt *hvad fanden i helvede!? ugh!* hun havde sådan lyst til at sige 'aldrig i livet' men hun ville ikke dø og hun vidste han kunne finde på det.
Kongen rørte derefter tjeneren som var kommet med deres drinks, og tjenere faldt til gulvet. Selene ville hjælpe ham men hun vidste der ikke var noget at gøre. Hun var dog glad for at han ikke bare lod ham dø.

Selene kiggede op på ham.. hun tænkte så det bragede. hun tog sig så sammen og spurgte "hvordan ville du kunne tvinge mig?" hun spurgte ikke fordi hun ikke troede på ham men fordi hun ville vide hvordan det ville ske
Tilbage til toppen Go down
http://aveira.danskforum.net/
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 10:22 am

Han smilede og så på hende roligt mens han ventede på hun besluttede sig pludselig begyndte hun at spørge ham om ting og spørgsmålet fik ham til at smile "sådan her" sagde han og tog en flaske vand og spildte ud over hendes krop undtagen lige for hendes hoved hvorefter han med sine kræfter kun lige overlag fryste det så hun blev kold mod kroppen hvilket nok ikke gjorde noget samt hun kunne ikke bevæge sig fordi hendes krop var fryst ind hvorefter det langsomt spredte sig op af hendes hals og langsomt ind i hendes mund hvorefter det stoppede "kan du godt li tungepircinger" spurgte han roligt før tjeneren kom forbi dem "hent en tungepircing og det skal gå stærkt" han smilede roligt mens han så på hende og ventede der gik ikke mere end 2 minutter så kom tjeneren med en tungepircing og stod ved siden af Zann Zann ventede bare roligt på en svag nikken eller rysten på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Selene
Vampyr
Selene


Antal indlæg : 60
Join date : 30/06/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 1:57 pm

Selene fik nærmest et chok da han spildte vand ud over hende, for det var også koldt. da han begyndte at fryse det kunne hun hurtigt mærke at hun ikke længere kunne bevæge sig. Selene kiggede på Zann med et ondt blik "Stop det!" sagde hun mens hun forsøgte at rive sig fri. det lykkedes ikke, så hun stoppede med at vride sig i stolen og satte sig så og kiggede på ham, nu bare med et vredt blik. hun kunne så mærke at isen hun havde på sin krop nu begyndte at sprede sig og gå op ad hendes hals. pludselig gik det også ind i hendes mund. da han spurgte hende om hun kunne lide tungepiercinger tænkte hun *hvad fanden snakker du om?! jeg har is over hele min krop!!* hun nikkede forsigtigt men da han sagde til tjeneren at han skulle finde en begyndte hun at ryste på hovedet. hun kunne godt lide tungepiercinger men hun havde ikke planer om at få en lavet midt i en restaurant. hun stirrede på tjeneren og gik så tilbage til Zann med hendes blik.. hun vidste ikke hvad hun skulle gøre ud over at gå med til at være hans slave.. det var nu ikke noget hun var videre begejstret over men han var konge, hvad kunne hun gøre
Tilbage til toppen Go down
http://aveira.danskforum.net/
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 4:47 pm

Zann så på hende med et ondt smil og så bare fortsat på hende "er du klar tjener" spurgte han roligt tjeneren gik om på siden af hende "undskyld" hviskede tjeneren bange før Zann så på hende "vis du kan li tungepirginger så værsgo" sagde han og lavede et halvt blink før en skarp splint af is stak hele vejen igennem hendes tunge på et sekund før tjeneren satte tungepirgingen i og lukkede den han havde selvfølgelig nye handsker på og isen gjorde at bakterierne døde på selve pircingen. Efter lidt tid havde Tjeneren fået skruet den fast og bukkede og gik så væk før isen røg ud af hendes mund men dækkede hele hendes hoved undtagen øjnene ørene munden og næsen han så bare smilende og ventede på hendes endelige svar
Tilbage til toppen Go down
Selene
Vampyr
Selene


Antal indlæg : 60
Join date : 30/06/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 7:29 pm

Selene lukkede øjnene som isen gik igennem hendes tunge. hun åbnede dem så igen for at kunne se tjeneren putte tungepiercingen i hendes tunge. hun så op på Zann med et vredt blik. Hun vidste der ikke var meget hun kunne gøre for han var jo herskeren af Silent Hill, herskeren som ikke ligefrem var en venlig vampyr.
Hun endte dog med at sige "fint. Så vælger jeg vel at være din slave stille og rolig... "
Tilbage til toppen Go down
http://aveira.danskforum.net/
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 9:45 pm

Zann smilede roligt før han rejste sig op og gik hen ved siden af hende og hendes hoved tøede op og han tog fat om hendes hals "godt" sagde han før han skabte et ishalsbånd om hendes hals som var lavet af hans kropsis der fandtes intet stærkere end det intet det kunne ikke smelte brækkes eller ødelægges. Han smilede og fjernede isen fra hendes krop roligt før han vinkede hende med "Haylin min anden slave har de fleste opgaver men jeg kan sikkert finde på nogle opgaver til dig der er mit morgen blowjob og der er stripperen til når der er gæster eller kæledyret" sagde han roligt mens han gik videre med rolige bevægelser
Tilbage til toppen Go down
Selene
Vampyr
Selene


Antal indlæg : 60
Join date : 30/06/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeLør Jul 09, 2011 10:10 pm

Selene spærrede øjnene op og tænkte *HVAD!?!* hun kiggede vredt på ham og spurgte så "hvorfor mig?!"
Tilbage til toppen Go down
http://aveira.danskforum.net/
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeMan Jul 25, 2011 10:38 am

Han tog fat i ryglænet på hendes stol og bukkede sig ned ved hendes øre og hviskede i hendes øre "fordi du smukkere end Haylin" han tøede hendes krop op undtagen benene så hun ikke stak af før hans hånd tog fat i hendes skuldre "du vælger selv underholdningen til gæsterne eller mit kæledyr" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Selene
Vampyr
Selene


Antal indlæg : 60
Join date : 30/06/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeOns Aug 03, 2011 9:15 am

Siden kunne ikke lade være med at være en smule glad for at han sagde hun var smukkere end Haylin, selvom hun ikke kendte denne Haylin person. Hun mærkede hvordan hendes krop tøede op, det var en rar fornemmelse, at hun ikke sad helt så stift som før. Hun ville have forsøgt at stikke af hvis det ikke var fordi han havde undladet at optøe hendes ben og fødder.
Selene kiggede på ham imens hun overvejede hvad hun skulle vælge, men blev hurtigt enig med sig selv om at hun hellere ville være kæledyr end underholdning for gæster.
"Fint.. kæledyr". Hun kiggede vredt på Zann men håbede at han ville lade hende sidde frit nu hvor hun havde samarbejdet.. eller noget i retning af det.

//sorry det tog så lang tid for mig at svare men jeg troede ikke du var tilbage endnu, for du har ikke været på mit forum xD//
Tilbage til toppen Go down
http://aveira.danskforum.net/
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeMan Okt 03, 2011 11:45 am

Han grinte svagt i hendes øre "fint nok" sagde han og satte sig hen på sin plads og tøede hende op og begyndte at spise "spis op det bliver dit sidste måltid du kan spise som fri fugl" sagde han roligt men så på hende kort med et roligt smil imens han spiste
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitimeTirs Dec 06, 2011 4:04 pm

//Jeg lukker emnet herved fordi du ikke er på længere lad vær med at tænk dårligt over det men Zann kan ikke bruge en slave som er stoppet på siden Very Happy Skriv vis du kommer tilbage Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Byen endnu engang (Privat=Selene) Empty
IndlægEmne: Sv: Byen endnu engang (Privat=Selene)   Byen endnu engang (Privat=Selene) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Byen endnu engang (Privat=Selene)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Silent night - //Selene//
» lidt uhygge skal man vel have -Selene
» Hvad sker der lige? ~ Selene
» Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]
» Love walking-Drei(privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Byen Silent Hill-
Gå til: