Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_lcapvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_voting_barvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_rcap 
haylin
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_lcapvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_voting_barvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_rcap 
drei
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_lcapvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_voting_barvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_rcap 
Yue kaang
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_lcapvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_voting_barvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_rcap 
Crystal
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_lcapvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_voting_barvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_rcap 
Azriel
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_lcapvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_voting_barvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_rcap 
Amber
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_lcapvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_voting_barvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_rcap 
Lelouch
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_lcapvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_voting_barvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_rcap 
Vittorio
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_lcapvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_voting_barvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_rcap 
Logan
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_lcapvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_voting_barvandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 vandre turen gennem skoven ..(Azriel)

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 8:17 pm

"hvad kan du enlig lig at lave, hvad et dine interesser" sagde han for at dæmpe duft at tomhed
han blev ved med at kigge på hende uden at kigge et andet sted hen og ventede bare på at hun svarde
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 8:59 pm

"det er at træne,læse og s mange andre ting"sagde hun og kiggede hen på ham "jeg flirter ikke med drenge som mange andre piger gør fordi at jeg har ikke forstand på kærelighed okey"hun kiggede ud af vinduet og følte som om hun var den eneste der ikke havde så'n styr på kærelighed når det har noget med kærster at gøre.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 22, 2012 9:34 pm

Azriel hørte kun det der at træne "hvor stærk er du så" sagde han med beundring han var enlig ligeglad med resten af hvad hun sagde for det hørte han jo nemlig ikke rigtig
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 23, 2012 1:52 pm

"tja"sagde hun og viste ikkke hvad hun skullle sige,hun tænkte lidt efter som hun aldrig gik og pralede med hvor stærk hun var" det kommer an på hvad andre synes "hun kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 23, 2012 2:53 pm

"hvad syns du selv du er" sagde han med et begejstret smil, han beundret hende om hvor stærk hun var kunne man nemt se
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 23, 2012 9:34 pm

"tja jeg praler ikke hvor stærk jeg er men jeg er stærk som en drage"sagde hun stille,hun kunne se at det var blevet mørkt men hun sad bare stille.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 26, 2012 12:48 pm

"lige så stærk som en drage wow" sagde han mens man kunne se hvor meget han nydt denne her samtale.

der gik lidt tid i tavshed "det ser ud som om det begynder at blive mørkt" sagde han mens man kunne se ham overveje noget hvad viste man ikke men man kunne finde ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 26, 2012 1:17 pm

"ja det har du ret i "sagde hun og kiggede ud af vinduet og begyndte at strække sig lidt ,hun spejdede uden for da hun havde den fornemmelse på at nogen havde fulgt efter dem. Hun lukkede øjne lidt og kiggede der efter over på Azriel,hun sagde ikke noget men tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 26, 2012 4:23 pm

Azriel var begyndt at synes der var noget uden for men lod som ingen ting han regnet nok med det bare var et eller andet dyr der strejfede omkring han smilte bare men var en smule nervøs for at han tog fejl for det plejer han nemlig ikke
"kan du enlig føle noget der er uden for" sagde han mens hans smil forsvandt han så nervøs på hende
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeMan Mar 26, 2012 10:38 pm

"hva"sagde hun og kiggede hen på ham som om at hun ikke havde hørt efter"oh.. ja... det kan jeg men det er nokk bare et dyr " hun tænkte at det nok ikke var et dyr men hun gad bare ikke snakke om det hvis hun var blev et forfulgt,men hun var sikker på at hun blev udspioneret af nogen.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:12 am

man kunne nemt se Azriel øjne bevæge sig hen mod vinduet for at se om der var nogen
det var første gang han hade sådan en underlig fornemmelse,
han så lidt hen mod hende "bliver du enlig forfulgt" spurgte han mens man kunne se at han var en smule bange det lignet ikke ham men det føltes underligt det her
han ventede til hun skulle svar
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 10:17 am

"nogle gange" sagde hun og kiggede hen på ham"men jeg tænker nok at der nogen der havde forfulgt mig"hun trak sig på skuldren og rejste sig, hun begyndte at gå lidt rundt for at se om om vedkommen ville angribe dem eller om vedkommen udspionere dem hvis der var nogen.Hun kunne huske at der var en der havde angrebet hende da hun bare gik hjemme hos sin pleje familie så man viste ikke om det vil ske igen"har du nogen sinde prøvet at være blevet forfulgt så fra dag til dag"spurgte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 3:21 pm

"ikke rigtig efter som jeg bare finder dem også dræber dem bagefter" sagde han mens han rejste sig op og tog en sort t-shirt på for det var som om han skulle til at gå ud nu
han gik hen til et skab hvor han tøvede lidt kunne man se
"hvem tror du så der jager os" sagde han mens han bare stod foran skabet
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 4:38 pm

hun lukkede øjne og tænkte lidt men åbnede så øjne op"jeg ved ikke hvem der ville være ude efter dig"sagde hun og kiggede ned "men jeg ved at en ved navn Hei pao"hun kiggede rundt omkring mens hun tænkte lidt for sig selv "men jeg ved at han nok ville have sendt en af sine mænd,de vil kun tage andre hvis de betød meget for mig det vil sige venner og familie så jeg tror ikke at der vil ske dig noget"hun kiggede ud af vinduet"altså medmindre du har fjener så ved man aldrig"
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:45 pm

han små grinte lidt "jeg forstår ikke hvorfor nogen der vil sende nogen efter dig" han standsede lidt inden han forsat han så mere lettede ud nu hvor han viste lidt om hvad det kunne være "når lad os gå ud og tjekke det" sagde han med det samme han rejste sig og gik mod døren han regnet med hun bare fulgte efter
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 9:08 pm

Hun blev stående lidt og tænkte for sig selv,hun viste godt hvad de var ude efter men hun kunne ikke fortælle det til nogen efter som det var hemmeligt.Hun kiggede hen mod ham og fulgte med ud for at se hvad det var der lavede lyden, hun holdt sig tav bag ham og hun kunne ikke forstå hvorfor han grinede lidt når hun var lidt alorligt men selfølgeligt så viste han intet.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:09 am

"hvad tror du så det er" sagde han mens han gik ud af døre, man kunne tydligt at døren knirket da han åbnet den men man lod som ingen ting. *håber der skal til at hver kamp* tænkte han for sig selv mens han bare smilte
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeOns Mar 28, 2012 3:15 pm

"ved det ikke"sagde hun og trak sig på skulderen,hun kiggede rundt mens hun holdt sig tavs.Hun tænkte lidt for sig selv da hun så en skikelse løbe væk"der " sagde hun og begyndte at løbe efter skikelsen,hun tænkte lidt for sig selv og lyttede efter Azriel for hun viste ikke om han var lige bag hende eller om han blev.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeOns Mar 28, 2012 3:29 pm

da hun løb løb Azriel hurtigt foran det altid noget Azriel gik ind for sin fart så han kunne nemt følge med han kigget efter skikkelsen mens han mærkede om Yue var med han satte farten ned for ikke overanstrenge sig og han satsede bare på at nå skikkelsen han kunne ikke se hvad det var men der var nogen
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:04 pm

Yue sprang op i et træe og brugt sin ninja fart for at indhente personen,hun kunne se skikelse og samtidgt kunne hun se at Ariel var standset. Hun sprang aftsed efter skikelsen og kunne se at vedkommen svingede men hun holdt tæt som muligt,hun tænkte at Ariel nok skulle inhente dem så hun måtte holde sig tæt på skikelsen.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeOns Mar 28, 2012 10:58 pm

Azriel gad ikke løbe mere så i det han
rørte jorden kom der nogen grene lige foran
skikkelsen han satsede på at yue ville inhente ham
imens så de kunne få fat i denne person "yes sådan"
kunne man høre Azriel råbe han var mere stolt over det
lykkedes ham at bruge sin teknik denne her gang
det plejede nemlig ikke virke
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 29, 2012 5:05 pm

Hun ´holdt øje med personen og kunne se at det var en mand,hun kunne også se at han begyndte at tage en slags røg bombe frem så han kunne slippe væk men hun sendte en kniv af sted så hun kunne få fat på ham.Hun fik fat på ham men han smillede og slap røg bomben,hun sprang ned men kunne ikke se noget for røgen men kunne hører at manden begyndte at angribe.det lykkedes hende at undvig angrebet men da røgen for svandt var manden også forsvundet,hun stod og kiggede rundt omkring men kunne ikke se ham tilgegæld havde hun fat i noget fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:34 pm

Azriel kom løbene i håb om hun hade fanget ham men da han noget frem stod hun bare der "slap han væk" spurgte han hende om lidt forpustet det var nemlig længe siden han hade brugt sin fulde fart og det krævede krafter at gøre
"hvad det de holder i hånden" spurgte han hende næsten lige bagefter han kunne se hun hade fundet noget men han kunne ikke helt se hvad det var hun holdte han var lidt nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:07 pm

"det er jeg bange for at han gjore "sagde hun og kiggede hen på ham,hun kiggede på det hun havde i hånden. Hun åbnede hånden stille og lidt på glemt,hun kunne se at det var en medaljong med et kinesisk tegn og et billede af et drage.Hun havde set den før og kend kente den,hun viste hvem den tlhørte men hun gad bare ikke at fortælle noget"det er bare noget"hun vende stille med ryggen til ham.
Tilbage til toppen Go down
Azriel

Azriel


Antal indlæg : 112
Join date : 12/02/12

vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitimeFre Mar 30, 2012 7:22 pm

"bare noget" sagde han han trode ikke helt på det var bare noget der var et eller adet der var vigtigt hun holdte i hånden men han var enlig ret ligeglad
der kom en lille aften brise men man bemærkede det næsten ikke Azriel prøvede at føle sig frem til om ham den fremmede var i nærheden han kunne ikke rigtig føle noget
Azriel sukkede lidt "vil du med tilbage" spurgte han hende om for han skulle hente noget alligevel og han var bagud med sin træning
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: vandre turen gennem skoven ..(Azriel)   vandre turen  gennem skoven ..(Azriel) - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» En nat i skoven..
» Walking Around-Azriel
» Live and let live ((Azriel))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Centrum :: Centrum Skove-
Gå til: