Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvilken Verden Overlever du i?

IndeksIndeks  PortalPortal  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» en tanke til en god ven ^^
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeFre nov 23, 2012 6:49 pm by Azariel

» my music plz look
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeLør nov 17, 2012 3:15 pm by Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTirs nov 06, 2012 9:09 am by Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeOns okt 10, 2012 9:25 pm by Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeLør aug 25, 2012 11:25 am by Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeMan jul 16, 2012 3:06 pm by Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeSøn jul 15, 2012 2:19 am by Azariel

» some one pleas I need..
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors maj 31, 2012 10:33 pm by Yue kaang

» Kig alle brugere!
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeOns maj 30, 2012 9:51 pm by Crystal

» Walking Around-Azriel
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeSøn maj 20, 2012 12:39 am by Azriel

Top posters
Zann
blodhævn(Zann) - Page 2 I_vote_lcapblodhævn(Zann) - Page 2 I_voting_barblodhævn(Zann) - Page 2 I_vote_rcap 
haylin
blodhævn(Zann) - Page 2 I_vote_lcapblodhævn(Zann) - Page 2 I_voting_barblodhævn(Zann) - Page 2 I_vote_rcap 
drei
Yue kaang
Crystal
Azriel
Amber
Lelouch
Vittorio
Logan
Statistics
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg in 205 subjects
Kig alle brugere!
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeFre jul 29, 2011 3:20 pm by Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …

Comments: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTirs jan 17, 2012 6:58 pm by Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!

Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …

Comments: 4
Undskyld allesammen!
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeMan okt 10, 2011 11:58 pm by Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs

Nye racer + Forslag
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors jul 14, 2011 7:31 pm by Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …

Comments: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeOns jul 20, 2011 6:17 pm by Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …

Comments: 0
Science fiction on Darkworlds!
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeMan jul 18, 2011 10:17 pm by Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …

Comments: 10
Nyt look! kig alle brugere
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeMan jul 18, 2011 5:24 pm by Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …

Comments: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeFre jul 15, 2011 5:35 pm by Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …

Stederne! kig venligst
blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors jul 14, 2011 6:14 pm by Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …

Comments: 6

blodhævn(Zann)

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Zann
Vampyr
Zann

Antal indlæg : 321

blodhævn(Zann) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors okt 06, 2011 7:03 pm

Zann trådte et skridt tilbage "vær min ærede gæst broder udforsk dine kræfter" sagde han roligt og gik hen til Haylin roligt og forbi hende ind i tronsalen der var ved siden af hallene som han satte sig op på sin trone og kiggede roligt afsted "haylin du må hellere dække bord i aften til en til og gør gryden klar til Varulve kød det lyder som om det er hvad vi skal ha i aften" sagde han roligt med et smil mens han så mod døren hvor de 2 stod og kiggede på hinanden før han rejste sig op "LOGAN VIS DIN BRODER AT DU VAR VÆRDIG NOK TIL AT GIVE DEN NÆSTEN UOVERVINDELIGE KRÆFT SOM DU FIK" råbte han roligt mens han smilede
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin

Antal indlæg : 249

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors okt 06, 2011 7:14 pm

Haylin følte sig forrådt hun havde intet gjort for at redde de uskyldig da hun hørte zann sige noget til hende gjorder hun hvad han sagde og gik så ind til ham og satte sig ned på trappen og så på logan. ''din tumpe lad mig være jeg er zann's slave ikke din'' sagde hun og gik hen til zann og stilte sig ved ham. ''er der mere jeg kan gøre herre.
Logan

Logan

Antal indlæg : 73

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors okt 06, 2011 7:31 pm

Logan knækkede sin nakke, før han tog sin hjelm af og smed den over skulderen hen til hvor Zann stod.
"Du snakker som en mand af ære.... Men se dig selv, du er en varulv, du er forbandet af guderne, du bliver ved hver fuldmåne forvandlet til et monster, der ikke kan styre sin blodrus og kan derfor godt skade dine nærmeste!" sagde Logan og svingede sit sværd i hånden.
Han sendte et enkelt nik til Zann for han løb imod Drei.
Jo tættere og tættere Logan kom på Drei, ville Drei opleve det som en stærkere og stærkere vind som blæste ham i hovedet.
Da han var 3 meter fra Drei blev Logan skudt op i luften, han røg ved op til loftet og styrtede ned mod Drei med sværdet først.
Idet han var på vej ned svingede han sværdet et par gange, hvilket sende 3 vind stød (Altså lige som et vindstød, altså det vil vendte en person om kuld) så Drei højst sandsynligt ville vælte om kuld.
drei
Varulv
drei

Antal indlæg : 191

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors okt 06, 2011 9:38 pm

" jeg kan ikke lade dig stoppe mig" råbte han og i et karft af et brøl forvanlede han sig til den legende han var verdens kend for
han stod og så op mod de 3 store vinde der kom og i et desperat forsøg ræv han en støtte søjle der stod lige ved siden af ham og i et kæmpe slag slog han vinde væk og smid efter Logan som en misil

"jeg har aldrig dræbt mine børn dem tog din herre fra mig for 2 år siden i et forsøg til at ødelække han dræbte min landsby og mine forælder foran mine øjne som barn"
drei's kafter tog til og hans varulveform blev støre og volsomere
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors okt 06, 2011 9:56 pm

Zann så lidt på det roligt med et smil "det virker som om Logan kunne bruge noget hjælp" sagde han og rejste sig roligt op før han svang hånden af sted og issøjlen stoppede i luften og delte sig i to så Logan fløj lige imellem dem uden at blive ramt og direkte imod Drei igen hvorefter de 2 issøjler samlede sig igen og sigtede direkte på Drei som en sikkerhed vis nu Logan missede ville han kaste søjlen i hovedet på Drei
haylin
Vampyr
haylin

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors okt 06, 2011 10:02 pm

Haylin satte sig ned og tænkte på om zann ville have hende til at strippe for alle til sidst.... det håbede hun ikke hun savnede en der ville være sød og blid ved hende ikke tvinge hende til noget.

//kreasvigt//
Logan

Logan

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors okt 06, 2011 10:21 pm

"Jeg har ikke brug for hjælp!" sagde Logan og svingede sit sværd... Det var da dumt? Nej for i og med han kunne kontrollere vinden så ville det sende en bølge af vind afsted så kraftig at den ville sort set slå alle omkuld, på nær Zann, det var han for stærkt til.
Hvilket højst sandsynligt ville resultere i at Drei ville glide hen over gulvet.
Logan gik stille hen mod Drei.
"Du taler om en hersker, denne hersker som du taler om kan jeg forstå at du hentyder til Zann, jeg har ingen hersker eller herre, jeg er ikke en trælle (slave) jeg er ikke lige som dig, eller hvad du vil blive til..... Nej jeg er Logan Vind-Samurai, jeg har ingen hersker kun våben-brødre, det er en ting du aldrig vil forstå, efter som at du bare er en ussel køter der ikke er værd nok til at bære våben.
Logan så på Zann.
"Personlig synes jeg det ville være synd bare at dræbe ham, jeg synes mere at vi burde få ham til at lide og så arrangere vores store Konge Zann, gladiator kampe" sagde Logan og nikke til Zann, før han svingede sit sværd tilbage i skede (hylsteret) og så afventende på Drei.
drei
Varulv
drei

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors okt 06, 2011 10:42 pm

drei kiggede ned på logan som gik ham til maven
han kiggede igen på zann og så på pigen der sad på trappen op mod tronden
han kun ik stole på nogen
han forblev i hans form vis der nu skulle blive noget mere som han sikkert var sikker på der nok kom
"er er en man af ære og det respeter jeg dig for"mere sagde han ikke før han gik hen mod det sølvkors han tideliger hadet kastet og så på den
han lukkede øjne og bad på latin"da mihi virtutem animae damnatorum a Deo et remissionem peccatorum in(gud give mig kræfter og tilgive hos de fortabte sjæle)"
efter hans lille bønd vendte han sig om og så hen mod vampyrene
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeFre okt 07, 2011 9:21 am

Zann gik roligt forbi Haylin ned ved døren med et svagt grin "du forstår vis ikke Drei dette slot er gudeforladt jeg er gud i dette slot ingen anden ingen gud kan høre dine bønner her" sagde han roligt før han lukkede øjnene og sukkede svagt "ikke engang gud vil kunne høre dine skrig" sagde han roligt før han åbnede øjnene igen og de var isblå og røg som var det is så koldt at det var så hårdt som diamant (I ved når man åbner en fryser ryger det i starten det her er bare koldere end antaktisk is) Han så på dem begge kort "kampen er slut Logan broder han vil ikke kunne besejre os jeg synes vi skal give ham en chance for at gå og komme igen når han er stærkere" sagde han roligt før han vendte ryggen til og gik tilbage mod sin trone

//Husk at vis man laver et vindstød som Logan gør så skal du huske at Drei enden skal undgå det eller falde om kuld
Logan

Logan

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors okt 13, 2011 11:12 pm

//Er det ikke haylin nu?//
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeFre okt 14, 2011 9:01 pm

/Jo men hun har veninder på besøg IRL så hun kan ikke komme på nettet før Mandag men der lover jeg at sparke hende til hun får svaret;) Bogstaveligt talt:D
haylin
Vampyr
haylin

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeSøn okt 16, 2011 9:04 pm

Haylin kom gående ud af tronsalen og stod nu ved siden af zann som en god slave men hvorfor var han mest sammen med hende og ikke hans anden slave hun var jo meget kønner end hende og hun var træt af det altid gik ud over hende... hvorfor kunne det ikke gå ud over han anden slave i stedet...
Logan

Logan

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeMan okt 17, 2011 12:23 am

Logan brød ud i en ond latter.
"Tager du gas på mig? Din gud har forbandet dig, hvorfor skulle han overhovedet hjælpe dig?!" grinte Logan af Drei, det var da en sød tanke gang at have, troen på at selv om man stod i lort til halsen så ville ens gu som havde røvrendt en hjælpe en.
Damn, Drei måtte være presset.
"Sig mig varulv, frygter du døden? Frygter du mit sværdet kolde stål? Frygter du at du aldrig mere vil se dagens lys?" sagde Logan og nærmede sig Drei.
"Zann, jeg synes nu stadig at vi skal beholde den som kæledyr, eller måske som gladiator, tænk lige over det... Tænk på alle de penge du kunne tjene, tænk på den respekt, tænk på hvor meget kontrol du ville få over folket... Og glem ikke at tænke på alt den smerte du kunne tilføre varulven" sagde Logan og stoppede 3 meter fra drei.
Han satte sit sværd tilbage i skeden (hylsteret) og så på drei og rystede så på hovedet.
"Jeg orker ikke en gang at slå dig ihjel, du er virkelig en sørgelig en" sagde Logan og så på ham, han stod stadig 3 meter fra ham.
drei
Varulv
drei

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeMan okt 17, 2011 9:29 am

drei som stod lige over for logan og svaret
"jeg frygter værken dig en fortabt samuai som har glemt alt om hvad det vil sige at beskyde
de der har mens brug for hjælp eller eller nogen af jer andre"
drei vente sig om han viste godt han sikkert ik kunne stille mere op denne gang
og gik mod dørn han var træt og ville bare hjem til sin skov uden for stod hans ulve og klar til at tag i mod ham de sammle sig med ham og
og gik mod skoven
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeOns nov 02, 2011 9:42 pm

Zann gik hen ved siden af Logan og lagde en hånd på hans skulder "lad ham gå for denne gang giv folket i byen et håb om en kriger som ikke er bange" han slap hans skulder "men jeg advare dig varulv du må hellere skynde dig jeg har allerede tre ud af fem vis alle fem mestrevampyrer samles er de uovervindelige så skynd dig din lille køter" sagde han ondt før han vendte ryggen til varulven "kom med Logan spis med os selvom du nok ikke er speciel træt efter sådan en svag kamp skal du stadig ha blod for ikke at gå bersærk" sagde han roligt og gik ind i spisesalen og så på det flotdækkede bord med råt blodigt kød fra forskellige dyr nok til at kunne mætte 5 vampyrer selvom det var dyreblod
Logan

Logan

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors nov 03, 2011 12:09 am

"Pis! Pis! Pis også!" råbte Logan og trampede i jorden, vindstødene var kraftige nok til at vælte en svag vampyr omkuld, og stærk nok til at få hvilken som helst stærkere vampyr til at tage et skridt tilbage.
Logan så efter Drei, nøj hvor var det irriterede ham at han bare lod ham gå!
"Du skulle have ladet mig dræbe ham" vrissede Logan let, dog ikke ondt eller med en hård tone, bare meget irriterende.
Logan vendte sig rundt og begynde at følge efter Zann, dog stoppede han ved siden af Haylin.
"Værsgo" sagde Logan og begynde at smide sin rustning så han kune stod tilbage i bar overkrop og et par sorte busker. Dog beholdt Logan sit sværd i hånden, ingen anden ville kunne røre det, altså uden at dø.
"Jeg forventer at du har et værelse til mig Zann og at min rustning mm. vil ligge der oppe ikke sandt?" sagde Logan og fortsatte efter Zann
Logan gik hen til en stol og satte sig på sin sædvanlige afslappede måde mens han så på Zann.
"10 år er gået broder! Har du haft nogle problemer med oprør mm.? " sagde Logan og tog fat i et glas.
"Har i rigtig blod og ikke blod dyreblod?" mumlede Logan højt nok til at de ville kunne høres. Logan holdt glasset væk fra sin krop så når en tjener/slave kom forbi kunne de bare hælde op.
"Efter min træning i bjergene, i den tynde ilt, har jeg fundet ud af at menneskeblod booster ens lærings evne og styrke langt mere end simpelt dyreblod" sagde Logan og lod begge ben komme op på bordet.
haylin
Vampyr
haylin

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeTors dec 01, 2011 5:06 pm

haylin så på ham og bukkede hun tog hans rystning, op på hans værelse og hang den op... hun gik ned... ''herre der er gjot klar til vores gæst'' sagde hun og bukkede for ham... ''er der andet jeg kan gøre for dem min herre'' sagde hun og så ned i jorden...
Zann
Vampyr
Zann

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitimeFre dec 02, 2011 9:20 am

Zann smilede blidt "Ja Haylin vær venlig at bær vores menneskeblod ind til vores æresgæst Logan her" sagde han smilende og så på Logan fortsat før han gik hen og satte sig på stolen det var den flotteste stol i hele spisesalen "broder sæt dig her" sagde han og viftede ham hen til stolen på hans højre hånd "så du siger at der allerede er gået 10 år" han foldede sine hænder sammen og bukkede sig roligt mod bordet som om han tænkte "det er underligt for jeg troede det var igår vi blev brødre" sagde han og smilede roligt og rettede blikket mod Logan "men der kan man bare se" han smilede glad før han løftede sin hånd og klappede Logan på skulderen "det er utroligt som du er blevet stærkere jeg kan mærke din aura er blevet voldsom men jeg kan osse se din blodtræng er blevet højere" han smilede roligt "nej oprørene tør ikke komme den varulv er den eneste som jeg har set i år" sagde han smilende med et morderisk smil "men det går vel jeg har alligevel ikke tid til at kæmpe imod dumme køtere" sagde han og grinte højt før han lænede sig tilbage "men der var dog noget usædvanligt ved den køter" sagde han tænkende "måske skulle vi holde lidt øje med ham" blikket satte imod en flagermus som hang i loftet som så ud til at nikke og fløj så ud af vinduet "det er dumt af ham han går direkte til forporten det ser ikke ud til at jeg har vagter men jeg har over 1000 flagermuse bare på slottet mine vampyrer som beskytter mig selvom jeg ikke behøver beskyttelse" sagde han og smilede roligt før han rettede blikket mod Logan igen. "Men nu Logan når Haylin er tilbage må du hellere få spist hurtigt" han smilede roligt "og bagefter kan du se rundt på slottet Haylin kan vise dig rundt" hans blik rettede sig mod hans rødvinsglas som han tog og tog en blid tår af "hmm engle blod er nu det bedste men det er sjældent herude" han rakte Logan det "smag på det broder" han smilede svagt men det var som altid ondt og blodisk det glade smil tidligere var en engangsfortegnelse Logan skulle ikke se han faktisk var blevet blødere ikke idag eller imorgen eller nogensinde.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: blodhævn(Zann)   blodhævn(Zann) - Page 2 I_icon_minitime

blodhævn(Zann)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Darkonia Zann's slot-
Gå til: