Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
en nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 2 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_rcap 
haylin
en nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 2 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_rcap 
drei
en nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 2 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_rcap 
Yue kaang
en nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 2 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_rcap 
Crystal
en nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 2 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_rcap 
Azriel
en nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 2 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_rcap 
Amber
en nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 2 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_rcap 
Lelouch
en nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 2 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_rcap 
Vittorio
en nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 2 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_rcap 
Logan
en nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 2 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 en nu ven //Zann//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 1:15 pm

Han mærkede det og faldt på knæ lidt før man kunne se hans ansigt blive rødt af vrede før han rejste sig op og gav hende verdens største lussing med hans baghånd før han grinte og tog fat i hendes knæ og tvang dem fra hinanden mens han så på hende ondt "tror du du kan stoppe det" spurgte han vredt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 3:16 pm

hun var vred og så på ham, hun så ned og sukkede. ''få det overstået hvis du så gerne vil voldtagte mig'' sagde hun stille og kiggede ned af vrede. hun kunne have slået ham til døde. *jeg kan ikke gøre noget mod ham* tænkte hun for sig selv, hun var bange.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 3:29 pm

Han så på hende fortsat "erkender du dit nederlag" spurgte han roligt og tog fat om hendes hals roligt og smilede "sig mig hvem der er kongen sig mig hvem der bestemmer og sig hvem der er slaven" sagde han roligt og så på hende før han satte neglene ind i hendes hals i det øjeblik hun sagde hun var slaven ville hun faktisk blive hans slave
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 3:39 pm

Haylin så på ham bange, ''jah jeg erklager mit nederlag'' sagde hun og forsøgte at komme fri, ''du konge du bestemmer jeg er din slave'' sagde hun svagt og ville ikke noget af det han ville tvinge hende. *hvad tænker jeg på han vil bare misbruge mig* tænkte hun for sig selv og var bange.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 3:42 pm

I det øjeblik hun sagde hun var hans slave fløj der gift ind i hende fra hans negle "ja det er du nu" sagde han roligt og rejste sig op "min slave min kælling min luder" sagde han ondt og gav hende en lussing "det var for at være så længe om at sige det" sagde han roligt og smilede ondt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 3:53 pm

Haylin grinede bare for sig selv. ''bare vent min bror skal nok redde mig'' sagde hun svagt og så på ham og mærkede så hans lussing på hendes ligblege kind, hun så bare ned for ikke at vise det gjorder ondt. hun så på ham og ville nikke ham en skalde men viste det bare gjorder det hele være.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 8:37 pm

Han smilede ondt "vær glad for jeg ikke voldtager dig endnu" sagde han og rejste sig før han gik mod udgangen "forresten rotterne har ikke spist længe vis du er sød lader jeg være med at slippe dem ud af deres bur" sagde han roligt før han smækkede døren efter sig og satte sig ude foran
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 8:39 pm

Haylin så på ham og så ned og lukkede sine øjne, ''nej alt andet end de ting'' sagde hun stille. hun så han bare sad og gloede på hende. ''hvorfor ser du sådan på mig'' spurte hun ham stille og kiggede åp ham. hun fprsøgte at rive sig fri der fra. men hun var for svag, hun kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 9:16 pm

Han rejste sig op igen og gik hen til hende og åbnede hans bukser roligt og tog sin lem frem "husk nu vær sød og så gør jeg det skam ikke helt" sagde han roligt og smilede mens han ventede på hun gjorde noget bare hvad som helst som et nej før han tog fat i hendes hoved og skubbede hende ned over den mens hendes mund var åben
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTirs Apr 05, 2011 9:41 pm

hun kiggede på ham og var sur. ''jeg hader dig'' sagde hun inden hun fik hans lem i munden, hun havde tåre i sine øjne hun ville ikke hun var sur nok i forvejen, *hvad skal jeg gøre nu jeg er bange* tænkte hun for sig selv og kiggede på ham. hendes øjne var blanke fordi hun var bange.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 06, 2011 7:35 pm

Han smilede ondt før han med en hurtig fart rykkede sin lem i hende og nød det "hader du mig? Jamen tak for komplimenten måske skulle jeg gøre dette" sagde han før han pressede den helt ned i hendes hals en enkel gang og tog den så helt ud så hun kunne få lov til at få luft og sige noget før han pressede den ind igen
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 06, 2011 7:41 pm

Hun mækede hvordan han præssede den ned i hendes hals, hun havde svært ved at få luft, da han tog den ud. 'svin jeg dræber dig en dag'' skreg hun og græd vider men hun ville ikke vise ham det fordi det ville bare vise ham at hun var svag hun hadet sig selv over hun var det.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 06, 2011 7:49 pm

Han grinte "jamen taler du stadig grimt så skal der mere til" sagde han før han tog sin lem ud og stak en sæbe i munden på hende og vaskede hendes mund med den før han smed den væk igen "taler du pænt nu" sagde han vredt og smilede ondt mens han så på hende med et ondt smil
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeOns Apr 06, 2011 8:32 pm

hun så ned og der faldt en tåre ned på jorden, ''nej jeg vil ikke mere jeg kan ikke mere'' sagde hun og faldt sammen hendes krop var overbelastet med følgser, hun kunne ikke holde til mere hun blev træt og faldt helt sammen. hun hang i kæderne helt livløs. *hvorfor mig* tænkte hun for sig selv og faldt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 8:41 pm

Han gav hende en lussing "TALER DU PÆNT?" råbte han vredt og så på hende mens hans ellers kolde øjne blev røde før han tog fat i hendes arm som blev koldere og koldere som om den var ved at blive til is "JEG SAGDE TALER DU PÆNT" råbte han vredt igen og løftede hånden til at slå hende igen
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 8:44 pm

hun begyndte at grine. ''du år mig aldrig ned med nakken'' sagde hun og var ligeglad med hvad han gjorder ved hendes arm hun var ligeglad. ''nok er du konge men ved du hvad jeg vil heller dø end at være under dig'' råbte hun og spyttede ham i hovede med et oprørsk blik.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 8:51 pm

Han grinte og tørte det væk "du er allerede min slave du kan ikke ryge længere under mig" sagde han og slog hende igen hvorefter han tvang hendes mund åben og spyttede hende i munden mens han grinte "og vis det ikke er nok" sagde han og drejede hendes hoved og spyttede hende i øret hvorefter han tog hende mellem benene bare for at være ond
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 8:55 pm

Haylin grinte. ''ha det er intet'' sagde hun grinede da hun havde prøvet alt andet der var meget være og hun ville ikke gøre hvad han sagde hun prøvede at kæmpe imod men kæderne holdte hende fast, ''jeg skal nok komme fri og få hævn over dig Zann'' sagde hun uden en høflig tone.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 8:58 pm

Han grinte "måske skal jeg lade dig sulte bare for at give dig en ordenlig tone" sagde han koldt før han rejste sig og gav hende en sidste meget kraftig lussing før han gik ud af døren lukkede den og låste den og satte sig på en stol ude for fangehulet og ventede på hun gav op han havde magten det var der ingen tvivl om
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 9:01 pm

hun grinte stille og kiggede på ham. ''tror du selv jeg bukker under for en som dig'' sagde hun stille. hun ville ikke være hans slave hun ville være fri. ''hvorfor mig'' hviskede hun stille. hun så bare ned og græd ikke men der var vrede i hendes øjne, og hun mærkede den lussing hun fik men var ligeglad. ''jeg... jeg.... HADER DIG'' råbte hun.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 9:09 pm

Han sad bare udenfor og grinte hånligt mod døren "Haylin jeg er din herre ligemeget hvad ville du dø uden mig min gift er i dine åre jeg kan give dig smerter vis du gør noget jeg ikke har givet dig lov til får du smerter vis du nogensinde kommer til at stikke af så vil du få så mange smerter du sikkert vil blive sindssyg til sidst" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 9:12 pm

Haylin viste han havde ret, hun sukkede, ''fint du vinder, men please ikke det fræke endnu jeg ber dig'' sagde hun grædene, hun ville ikke voldtages en gang til, hun satte sig på knæ og ville have tøj på. hun ville bare ikke voldtages. ''vil du ik nok love mig det'' spurte hun ham og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 9:46 pm

Han rejste sig op og gik hen og åbnede døren roligt og gik derind og satte sig foran hende "hvad sagde du" sagde han roligt "sætter du krav for mig? Jeg har sagt jeg ikke voldtager dig vis du opføre dig pænt men indtil videre så har du ikke gjort noget af det du har fået af vide ja ikke engang at tale pænt" sagde han roligt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 9:51 pm

hun så på ham og var bange. ''undskyld deres højhed'' sagde hun svagt. gordi hun havde så ondt i sine håndled på grund af de kæder. ''deres højhed må jeg bede dem om at tage kæderne af mig de gør ondt'' sagde hun pænt selv om hun var ved at besvime igen, ''mit hovede det følges så tungt'' sagde hun og lukkede sine 'øjne.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitimeTors Apr 07, 2011 11:04 pm

Han smilede roligt "lige en sidste ting selvom jeg ikke voldtager dig så skal du tilfredsstille mig alligevel du bestemmer selv hvordan nu slipper jeg dig løs så skal du tilfredsstille mig og så får du lov til at sove i en seng" sagde han roligt og smilede før han knipsede og hendes kæder forsvandt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nu ven //Zann// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en nu ven //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» blodhævn(Zann)
» langt hjemme fra...Zann
» Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]
» Have you heard about the evil vampire? :: Zann::

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Byen Silent Hill-
Gå til: