Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
en nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 9 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_rcap 
haylin
en nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 9 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_rcap 
drei
en nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 9 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_rcap 
Yue kaang
en nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 9 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_rcap 
Crystal
en nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 9 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_rcap 
Azriel
en nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 9 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_rcap 
Amber
en nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 9 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_rcap 
Lelouch
en nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 9 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_rcap 
Vittorio
en nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 9 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_rcap 
Logan
en nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_lcapen nu ven //Zann// - Page 9 I_voting_baren nu ven //Zann// - Page 9 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 en nu ven //Zann//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste
ForfatterBesked
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 3:37 pm

hun så vredt på ham og lod ham gøre det og stønnede ikke eller noget bare lod ham gøre hvad han ville bare så længe hun ville slippe for ham i et stygge tid så var hun glad hun havde intet gjort, hun glædet sig til den dag han døde og det håbede hun at han snart gjorder hun kunne snart ikke holde til det her mere.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:13 pm

Han fortsatte bare hårdt før han kom indeni hende kraftigt og smed hende ned på gulvet "du slipper denne gang fordi du lyttede så hurtigt" sagde han roligt og kiggede på hende "vis du vil fri kan du altid prøve at slå mig ihjel" sagde han roligt og koldt mens han så på hende roligt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:34 pm

hun så væk og hans sæd randte ud af hendes underliv hun rejste sig op og så på ham og ville gerne. ''herre du ved godt jeg ikke kan dræbe dig'' sagde hun og lagde sig i sin seng med dynen over sig, for at skule sin skam og sine tåre over han igen havde voldtaget hende det ville bare ikke stoppe ville det.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:38 pm

Han stod i døråbningen og så på hende roligt "jo mere du græder desto værre gør du det for dig gør du tilgengæld hvad jeg siger første gang jeg siger det sker der intet" sagde han roligt mens han så på hende roligt og ventede på hendes reaktion med et roligt blik
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 4:44 pm

hun stoppede med at græde og så så på ham og nikkede koldt til ham. ''ja herre'' sagde hun svagt og savnede koyoki og så på billede der stod åp bordet og smilede af det. for det var et billede af ham også af hende hvor de var glad og lykkelige sammen. hun var glad for at have ham som sin kæreste.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 5:21 pm

Han smilede roligt før han gik hen til hende "så lad os se om du har hørt efter rør dig selv" sagde han roligt mens han så på hende "onaner foran mig vis mig du kan gøre hvad jeg siger så jeg måske sød mod dig" sagde han roligt og smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 5:28 pm

hun bed sig i læben og legede med sig selv imens han var der men havde det ikke godt over det, fordi hendes kærester var den der skulle se hende gøre det her først ikke zann. hun nød det stille og smilede stille og stønnede af det.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 5:33 pm

Han tog sin lem frem og stillede sig henne ved hendes ansigt "du ved vist godt hvad du skal gøre" sagde han roligt mens han så på hende blidt og smilede roligt mens han ventede på hun gjorde noget mens han så på hende lege med sig selv roligt med et smil
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 6:03 pm

hun tog fat om hans lem og begyndte at sutte den og legede stadig med sig selv og så op på ham og nød at lege med sig selv og så på ham og suttede vider på hans lem og ville endelig bare have sin kæreste til at være der i stedet hun elskede det og elskede det ig smilede selv om det var zann
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 6:25 pm

Han nød det roligt med et smil mens han lukkede øjnene og lod hende fortsat før han blidt lagde sig ned på sengen så hun bedre kunne komme ovenover ham og bedre kunne komme længere ned mens han smilede og aede hendes hoved svagt han var underlig sød vis hun bare gjorde som han sagde
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 6:40 pm

hun blev ved og så på ham, hun smielde stille og blev ved det var lige før hun ville have mere hans lem smagte jo endelig godt men det viille hun ikke indrømme. og slet ikke over for ham han havde behandlet hende som et svin men det var ham der var et svin ikke hende.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 7:05 pm

Han smilede roligt "det er vist nok forplay fortsæt til det næste" sagde han roligt mens han lå stille og ventede roligt på at hun gik igang mens han bare smilede roligt og så ned på hende roligt med et ja et roligt smil for første gang så han på hende og smilede samtidig hun var ved at lære at være en god slave
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 7:20 pm

hun bed sig i læben ognussede sit underliv mod hans lem, hun præssede ham op i sig. ''er det hvad du mente herre'' spurte hun og stønnede af det og og så på ham som om hun ville spørger om hun måtte kysse ham på halsen imens, hun røte hans bryst kasse og smilede mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 7:28 pm

Han smilede og nød det og nikkede roligt til at det var det han mente "ja det er Haylin er det ikke meget bedre end at skulle voldtage dig" spurgte han roligt med et smil mens han nød det roligt og knipsede kort hvorefter hans tøj blev til is og forsvandt ind i hans krop så man kunne se han overtrænede krop som lignede en models
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 7:34 pm

hun kyssede ham på halsen og ned af hans bryst, og red meget hurtigter og stønnede mod hans hals. ''ja det er det herre'' sagde hun stille. ''herre må jeg spørger om noget bag efter'' sagde hun stille og smilede. og blev ved med at ridde ham blidt og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 7:45 pm

Han nød det roligt "spørg du bare nu" sagde han roligt mens han så op på hende roligt med et roligt smil mens han nød det "for der går lang tid før jeg kommer med den fart" sagde han smilende mens han fortsat så på hende med et roligt blik
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 7:49 pm

hun smilede stille og så på ham og rødmede en smule, ''hvad er det ved crystal du godt kan lide herre'' sagde hun stille med et smil på sine læber og red vider og stønnede højt da hun kom om hans lem og og så på ham. ''vil du tage over herre'' spurte hun stille og så på ham med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 8:26 pm

Han hev hende blidt ned på alle fire og pressede den ind i hende igen halvhårdt og begyndte at rykke i hende hurtigt "det er intet jeg ved det er noget jeg kan mærke jeg kan mærke forskellige ting ligesom jeg kunne mærke du egnede dig perfekt til min slave med lidt træning" sagde han roligt mens han blev ved hurtigt
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 8:37 pm

//skrive med eller er i for godt igang:P?//
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 8:37 pm

//for mig ingen alarm//
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 8:39 pm

//Dette emne har været igang i flere måneder så det er for godt igang men vis Haylin vil kan vi lave et nyt emne ved siden af
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 8:40 pm

//det okay bare så længe jeg ikke laver//
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 8:40 pm

//altså for mig ingen alam sys are det mega langt tid siden der har været flere på//
Tilbage til toppen Go down
haylin
Vampyr
haylin


Antal indlæg : 249
Join date : 16/03/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 8:41 pm

kan du ikke lave?//
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitimeTirs Okt 04, 2011 8:43 pm

//tjo det kan jeg vel godt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en nu ven //Zann// - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en nu ven //Zann//   en nu ven //Zann// - Page 9 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en nu ven //Zann//
Tilbage til toppen 
Side 9 af 15Gå til side : Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» blodhævn(Zann)
» langt hjemme fra...Zann
» Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]
» Have you heard about the evil vampire? :: Zann::

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Byen Silent Hill-
Gå til: