Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_lcapNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_voting_barNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_rcap 
haylin
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_lcapNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_voting_barNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_rcap 
drei
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_lcapNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_voting_barNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_rcap 
Yue kaang
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_lcapNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_voting_barNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_rcap 
Crystal
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_lcapNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_voting_barNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_rcap 
Azriel
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_lcapNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_voting_barNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_rcap 
Amber
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_lcapNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_voting_barNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_rcap 
Lelouch
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_lcapNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_voting_barNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_rcap 
Vittorio
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_lcapNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_voting_barNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_rcap 
Logan
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_lcapNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_voting_barNyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 12:33 am

"De hellige regler er dem som holder Silent Hill i balance de skal overholdes for en hver pris" sagde han roligt og så ned lidt før han sukkede "ellers vil jeg dø" hviskede han svagt "Silent Hill er min by jeg er forbundet til den for evigt dør jeg dør byen og omvendt" sukkede han trist
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 12:44 am

Crystal kiggede på ham da han sagde det hun lagde forsigtigt en hånd på hans ene skulder"Zann du det er din pligt som konge at holde øje med om reglerne bliver overholdt"sagde hun og gik lidt tilbage mens hun gav ham et lille smil"Alt det arbejde du skal lave kan blive hårdt men du skal nok klarer det, så længe du stoler og tror på det så vil det hele ordne sig"sagde hun og nikkede lidt. Crystal gik lidt forbi ham og så sig omkring"Du må ikke dø, byen må heller ikke dø jeg har endelig fundet en person der ikke bruger vold mod mig, eller bruger mig som forsøgskanin"sagde hun og kiggede lidt ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 12:52 am

Han så undrende ud og gik hen bag hende "vold? forsøgskanin? Hvad er det du siger" spurgte han roligt mens han så på hendes nakke roligt eftersom han ikke ville se hende i øjnene vis hun var ked og ikke ville vise det selvom han var ond så var der noget ved hende her som gjorde ham glad og derfor var han betænksom
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 12:56 am

Crystal kiggede op på ham"De fleste vampyrer i min familie kreds som man kan kalde det har længe brugt mig som forsøgs kanin"sagde hun lidt trist og kiggede lidt ned men op på ham igen"Da jeg mødte dig undrede jeg mig over hvordan du ikke kunne have de tanker i dit hoved, du kender mig ikke og alligevel så.."sagde hun og stoppede mens hun kiggede på ham"Så var du enlgi venlig mod mig"sagde hun og smillede lidt"Men en konge soim dem skal reagere over sit sted, dit folk beundrer dig ligemeget hvordan du er det er jeg sikker på"sagde hun og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 5:27 pm

Han så på hende lidt "jeg kunne aldrig finde på at bruge en så vidunderlig sød og dejlig pige som dig til forsøg" hviskede han blidt og tog fat om hendes mave blidt med et smil og nussede hendes mave blidt "jeg kunne aldrig finde på at skade dig" hviskede han roligt "du er den første jeg kender som ikke var bange for at lære mig at kende" hviskede han
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 5:31 pm

Crystal kiggede hen over hendes skulder til ham mens hun smillede lidt"Hvorfor være bange for dig du er en venlig, sød person alle personer fortjener en chance, ja alle væsner også"sagde hun og mærkede han nussede hendes mave og kiggede så lidt ned"Jeg kunne stadig ikke forstå hvordan min far kunne finde på at bruge mig til forsøg det gør mig trist"sagde hun og kiggede så på ham over skulderen"Jeg kunne aldrig finde på at skade dig heller"sgde hun og nikkede lidt."Burde vi være ved deres slot snart"spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 7:58 pm

Han smilede roligt lidt før han nussede hende blidt videre lidt før han grinte "vis du gifter dig med mig skal du aldrig se dem igen vis du ikke vil" sagde han roligt med et smil "såh øhm vil du? Jeg ved godt det er tidligt men jeg har jo sagt det til dig med de hellige regler" hviskede han roligt
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeMan Mar 28, 2011 9:35 pm

Crystal kiggede på ham mens hun vendte sig om så hun stod direkte foran ham og var enig det var lidt tidligt men de skulle følge de regler, det var vigtigt."Jeg...."sagde hun og tog hans hænder i hendes men smillede så et blidt smil"Det vil være mig en stor ære at gifte mig med dig"sagde hun og gav hans hænder et blidt klem, før hun kiggede rundt"Jeg kan ikke lukke min familie ude foraldtid"sagde hun med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 29, 2011 5:11 pm

Han smilede "ligemeget hvad så vil de ikke kunne skade dig" sagde han roligt og lukkede øjnene "forsegl det forsegl vores forlovelse med et kys" hviskede han blidt ind i hendes øre og smilede roligt "forsegl det nu og for evig tid" hviskede han blidt mens han nussede hendes hænder roligt
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeTirs Mar 29, 2011 9:23 pm

Crystal smillede til ham mens hun mærkede hans kolde læber mod hendes"Evig forlovelse, lad den varer ved"hviskede hun ind i hans ører, hvorefter at hun bagefter aede han lidt kærligt over hovedet og gik lidt frem og kiggede så over skulderen"Vejen til deres slot må være her et sted"sagde hun men vidste det ikke. Hun kiggede hen på ham og tog ham i hånden"Kon med lad os besøge dit slot Zann"sagde hun og holdte blikket på ham."Jeg stoler på dig, jeg har fornemmelsen af at der ikke vil være nogen der skader mig men... Måske vil der være det uanset hvor lang vi er væk fra hinanden"sagde hun og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeLør Apr 02, 2011 12:35 am

Han smilede før han flyttede sig så hun kunne gå op af trappen hvorefter han gik hen på siden af hende og lagde en arm om hendes liv så hun var tæt ind til ham "kom min prinsesse lad os se det store slot" sagde han ridderligt før han hev hende hurtigt med op af trapperne hvorefter de endte et mørkt sted øverst hvor han i smug kyssede hende så hun ikke ville nå at reagere og tog hende på røven kort dog lidt hårdt for sjov hvorefter en hemmelig dør gik op ind til hans slot
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeLør Apr 02, 2011 1:07 am

Crystal mærkede kysset og prøvede at se ham i mørket , så hun kunne kysse ham tilbage var det her virkeligt? følelserne, det hele. Crystal forstod stadig ikke at han kunne falde for hende, var han det? faldet for hende. Hun smillede blidt til ham og mærkede han tog hende på røven hun sagde ikke noget til det men lagde en finger under hans hage mens hun så ham ind i øjnene"Jave min prins"svarede hun tilbage med et lille grin fra sig.Crystal kiggede på døren der kom fra"Glæder mig"sagde han og gav ham et lille blidt pust mod hans pande
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeLør Apr 02, 2011 11:28 pm

Han smilede "konge Crystal jeg er din ene konge og herre jeg bestemmer over dig er det forstået" hviskede han smilende mens han fortsat så på hende før han bukkede sig frem og hviskede "for jeg elsker nemlig dominans og slaveting" hviskede han smilende og tog hende på røven igen smilende mens han ventede på hendes reaktion
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:02 am

Crystal stoppede lidt og kiggede på ham mens hun kiggede lidt væk fra ham"Du kan ikke bestemme over mig jeg er en prinsesse med vilje"sagde hun og gik forbi ham hun mærkede han tog hende på røven og sagde ikke noget, men tænkte på noget."Jeg vil ikke være slave"sagde hun og gav ham et lidt hårdt blik og så hen mod hans slot"Du virker lige pludselig anderledes...Hvordan kan du være blid, sød, rar det ene øjeblik, og kold, forførende det andet"spurgte hun og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:05 am

Han grinte og gik hen ved siden af hende og tog hendes hånd i hans "Crystal du har misforstået mig det var sådan en fræk måde at sige på jeg vil ha sex med dig ligesom vis du havde sagt til mig du var min lille frække slave det betyder jo ikke du er min slave bare at du vil ha sex med mig" sagde han roligt og så på hende smilende og nussede hendes hånd blidt
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:08 am

Crystal kiggede ned i gulvet mens hun tænkte lidt og vendte sig rundt mens hun så på ham"Zann...Jeg.."stoppede hun kort mens hun nussede hans hånd"Jeg troede bare du kun var ude efter min krop det har jeg oplevet i min barndom var tæt på at blive voldtaget"sagde hun stille og holdte rundt om selv selv med den ene arm"Derfor blev jeg overasket at du lige pludselig sagde det"sagde hun og gav ham et lille msil.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:14 am

Han hev hende ind til sig "Crystal vis jeg kun ville have din krop havde jeg taget den" sagde han og rev hendes kjole af hende som om det var et stykke papir "kan du se? Men det vil jeg ikke gøre" han rørte hendes skulder hvorefter en vidunderlig kjole lavet af isstof kom frem krid hvid med glintene snefnug over det hele
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:19 am

Crystal kiggede på ham og ned ad sig selv hun blev helt overasket mest over det han sagde end kjolen"hvor er den smuk mange tak "sagde hun smillende og gik helt tæt ind på ham mens hun tog en af hans totter til siden mens hun lagde hans arme rundt om livet på hende, hun smillede til ham"Sig ikke mere"sagde hun og kyssede ham bldit på munden. Hun kunne mærke kulden men frøs ikke silent hill var koldt men hun blev helt vant til det. HUn ville bare gerne have det her øjeblik intet andet.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:22 am

Han mærkede det lidt før hans eget tøj forsvandt og i stedet kom et smukt hvidt jakkesæt osse lavet af isstof mens han kyssede hende videre og nussede hendes ryg før is omringede dem snurrede dem hurtigt rundt hvorefter de stod i et enormt og gammelt soveværelse selvom alt var gammelt lignede det helt nyt fabriks købt
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:26 am

Crystal stoppede kysset lidt før hun gav ham et lumsk smil"Hvis du skal spørge mig om jeg vil blive din skal du nok gøre det elegant som du er"sagde hun smillende go gik hen til et vindue inde i soveværelset, hun lagde en hånd derpå"alting er så smukt udefra, som indefra"smillede hun blidt."Jeg tænker ikke på andet end dig og dette øjeblik"sagde hun og kiggede hen på ham over skulderen."Du er dig uanset hvad"smillede hun
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:30 am

Han smilede roligt og gik hen bag hende blidt "vi behøver ikke at gifte os endnu lad os vente til imorgen med alt det ceremonielle lige nu er det dig og mig og den seng og den stang" sagde han det sidste var for sjov da han samtidig pegede på en stripper stang man kunne osse godt høre det var for sjov for det lød mere frækt end de andre ting han sagde
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:33 am

Crystal grinte lidt af det han sagde mens hun vente sig om så hun stod og så på ham "Kun dig og mig ingen skal ødelægge det her"sagde hun og lagde en hånd på hans kind"Du er en god konge, du ved hvad du skal sige, hvad du skal gøre"sagde hun og gav ham et stort smil"Tænk hvis vi slet ikke havde mødtes, ja tænk hvis du havde dræbt mig da du mødte mig"sagde hun og kiggede ud ad vinduet ved dem.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:35 am

Han smilede lidt drillende mens hun kiggede væk forsvandt alt hans tøj og hans lem var stiv og hele molevidten så han rigtig lignede en pervers stodder "ja det ville have været et helvede" sagde han roligt og smilede lidt før han stilte sig godt ind til hende så hun kunne mærke hans lem nede ved hendes underliv
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:40 am

Crystal stod helt overasket og kiggede så på ham"troede ikke du var tændt nu deres kongelighed"sagde hun smillende og kunne godt mærke den. Hun kiggede på ham over skulderen mens hun kunne dufte lidt til ham, hun mærkede så et lille stik i hendes bryst mens hun skubbede ham stille væk"Åh nej det går ikke"sagde hun og gik hen mod døren og holdte sig lidt ved hendes hals*hvorfor..Hvorfor min tørst*tænkte hun. Hun var en vapyr og havde glemt tørsten men hun ville ikke aldrig at bide den der stod hende kær kunne hun ikke få sig selv til. Hun stod ved døren og kiggede lidt ned i gulvet
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitimeSøn Apr 03, 2011 12:44 am

Han gik hen til hende og lagde armene om hende bagfra "tørsten" spurgte han blidt og smilede før han klappede skelletter kom fra en hemmelig dør med en flaske tyk rød slags saft og 2 vinglas som han tog og hældte op og gav hende det ene "O negativ der findes intet bedre" sagde han smilende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]   Nyt sted, nyt møde-Zann[privat] - Page 2 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt sted, nyt møde-Zann[privat]
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Ide til et nyt sted måske :D
» Et møde (koykoi)
» en nu ven //Zann//
» Byen endnu engang (Privat=Selene)
» langt hjemme fra...Zann

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Byen Silent Hill-
Gå til: