Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
træningen starter  - Page 4 I_vote_lcaptræningen starter  - Page 4 I_voting_bartræningen starter  - Page 4 I_vote_rcap 
haylin
træningen starter  - Page 4 I_vote_lcaptræningen starter  - Page 4 I_voting_bartræningen starter  - Page 4 I_vote_rcap 
drei
træningen starter  - Page 4 I_vote_lcaptræningen starter  - Page 4 I_voting_bartræningen starter  - Page 4 I_vote_rcap 
Yue kaang
træningen starter  - Page 4 I_vote_lcaptræningen starter  - Page 4 I_voting_bartræningen starter  - Page 4 I_vote_rcap 
Crystal
træningen starter  - Page 4 I_vote_lcaptræningen starter  - Page 4 I_voting_bartræningen starter  - Page 4 I_vote_rcap 
Azriel
træningen starter  - Page 4 I_vote_lcaptræningen starter  - Page 4 I_voting_bartræningen starter  - Page 4 I_vote_rcap 
Amber
træningen starter  - Page 4 I_vote_lcaptræningen starter  - Page 4 I_voting_bartræningen starter  - Page 4 I_vote_rcap 
Lelouch
træningen starter  - Page 4 I_vote_lcaptræningen starter  - Page 4 I_voting_bartræningen starter  - Page 4 I_vote_rcap 
Vittorio
træningen starter  - Page 4 I_vote_lcaptræningen starter  - Page 4 I_voting_bartræningen starter  - Page 4 I_vote_rcap 
Logan
træningen starter  - Page 4 I_vote_lcaptræningen starter  - Page 4 I_voting_bartræningen starter  - Page 4 I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 træningen starter

Go down 
4 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 10:28 pm

Amber var lykkelig det kunne tydeligt ses uden Drei var hun ingenting, hun var så glad for at hun havde mødt ham det gjorde hende så glad. Amber s hår lå spredt mest fordi hun lå ned. Hun nussede Drei's ryg og var glad, ja nu betød det at de var et par hvilket kun var godt.

Hun var så glad indeni, og udenpå, det var som et eventyr prinsessen vandt prinsen eller omvendt prinsen vandt prinsessen, uanset hvad så var hun med ham hun skulle være med.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 10:34 pm

drei begynde at slikke og kysse hendes nakke og lod hans hænder masere hendes skønne krop han gik længerne og kysse og slikket hende overkrop og mave han kom med en lille kommentar med i det helle"jeg elsker dig Amber Caine"sagde han romantisk og lod sig nærmest glide hans overkrop op til hans mund var på hendes fugtige mund
han rørte og maseres hendes ben og underliv
han hadet virkelig lyst til hende det var en mærkelig føles han ikke hadet haft før
nok fordi han aldrig hadet af et forhold i så langt tid eller fordi han aldrig hadet prøvet noget sådan som det her
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 10:38 pm

Amber rødmede lidt da han nussede hendes underliv det føltes dejligt, men det fik hende også til at rødme meget. Amber kiggede ind i hans øjne"jeg elsker også dig Drei silverhood"sagde hun bldit og kærligt. Hun lagde hendes arme rundt om hans nakke.

Hun kunne godt føle at Drei havde lyst til hende og hun kunne heller ikke modstå det ret meget længere så hun rødmede lidt mere og lagde hovedet lidt på skrå stadig med blikket på Drei"Drei min første gang vil jeg have skal være med dig"sagde hun og aede ham på den ene kind.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 10:43 pm

drei fik et lille chok da hun sagde det var hendes første gang
"er du os jomfru?"drei holdte helt op og så lidt lærkeligt på hende
"det os min håbet lidt du viste lidt mere om det ind mig"han kløet sig selv i nakken og så på hende
"det meste af mit liv har jeg jo været sammen med ulve så har jeg aldrig haft chancen for det"han smite lidt og viste godt han virket lidt dum
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 10:51 pm

Amber smillede blidt til ham og rystede kort på hovedet"åh nejnej det skal du ikke tænke på det er da helt iorden"sagde hun og nikkede"vi må tage det stille og roligt så ikk"spurgte hun til Drei mens hun holdte om ham.

Hun rødmede en lille smule hun vidste ikke hvorfor abre et smil fra Drei kunne få hende til at rødme det var meget hyggeligt og dejligt."Ja er jomfru har ventet til jeg mødte ne jeg elskede"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 10:57 pm

han nikkede til hende og så på kl de hadet været i gang i nogen timer nu solen stod helt oppe i himlen hans var godt rodet og hans overkrop godt varm
"altså jeg kan godt vente vis du ikke er klar"sagde han så og satte sig i skrædderstilling
foran hende og så på hendes skønhed
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 11:06 pm

Amber sad i samme stilling og kiggede på Drei der så lidt nuttet ud sådan som han bare sad der og kiggede på hende."er du sikker"spurgte hun nysgerrigt.
Han var så sød og dejlig drei han ville ikke tvinge hende til noget, alligevel var der en stemme indeni hendes hoved der sagde at hun skulle gøre det.

"drei vil du gerne jeg vil virkelig gerne gøre dig lykkelig"sagde hun og strøg en tot hår ombagved det ene øre.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 11:11 pm

han tog hendes hænder og så på hende igen mens han sagde"er villig til at vente til du er klar det skal os være dejligt for dig"
han elskede hende af helle hans hjerte en ulves hovedet kom ind af dørenkemeden og så dem på sengen"drei viste godt det var fordi de var ved at være sultende"han raste sig op og gik hen til ulven"er det mad tid?"drei gik med den ned under og ind i mad kammeret og fandt en hjort frem og tog den ud til ulvene som var godt op at køre over at der kom med
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 11:16 pm

Amber fulgte efter ham og satte sig på en stol ved bordet, og kiggede på Drei"tror de må have været sulten i lang tid"sagde hun og smillede til ulvene der så ud til at kigge på Drei.
Hun elskede også Drei af hele sit hjerte uasnet hvad der ville ske så var hun sammen med ham.

Og nu var de jo officelt sammen det føltes dejligt, ulvene så også ud til at være glade på deres vejne og selvom de ikke kunne tale så ville de sikkert sige tillykke vi vidste i ville være komme sammen, eller noget i stil med at tillykke jeg vidste at skæbnen havde ført jer to sammen. Amber drømte lidt mest over hvordan det ville være hvis drei og hende havde sex sammen, hendes første gang havde hun tænkt skulle være noget specielt.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 11:22 pm

drei tænkte på hvordan det ville være at ha sex med Amber og hvordan det bedst kun lade sig gøre så hun fik noget ud af det men lige nu tænkte han mest på manden han viste han og hans ulve snart skulle på jagt i skoven og det betød at han skulle indtage hans varulve form
han smilte til Amber fra hvor hvad stod han kigget så igen ud over skoven og gik så hen mod hende
"har du planer om at tage tilbage til paris?"spøgte han hende om og tog sin skjorte af og lage sig ved siden af hende i en solstol
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 11:27 pm

Amber kiggede på drei og tænkte lidt"tja det ved jeg ikke ville savne dig så hvis vi ikke var sammen med på den anden side du skal også sikkert jage snart"sagde hun og tænkte ldit"så du skal indtage din ulveform, jeg har aldrig set dig som ulv men ved at det kan være farligt, nogle ulve angriberuden tøven.

"og jeg føler og ved at du ikke vil have der skal ske mig noget"sagde hun med et bredt smil.
Hun lagde hovedet på skrå og kiggede på Drei."men hvorfor spørg du Drei, ville heslt være her hos dig Paris haster ikke"sagde hun
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 11:36 pm

han så ned også på hende"du ved jo jeg ik kan forlade det her sted"også lagde han sine arme om bag nakken og slappet af
"du rart fræk i sengen"sagde han drillede løfte hans ende øjebryn
mens han lå der
"det kun farligt for dem der gør mig ond"drei hadet lært at styre hans varulve form så der var ingen fare
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 11:40 pm

Amber lagde sig hen over bordet og kiggede på ham"men Drei jeg ønsker kun at være ved din side så jeg går ingen steder, men kommer manden nu, og hvis du ikke kan styre din ulveform og det går udover mig så "sagde hun stille og lænte sig lidt tilbage på stolen"så ved jeg ikke hvad der vil ske jeg vil prøve at passe på for din skyld Drei"sagde hun smillende og kyssede bordet lidt for at drille Drei.

"hmm nå så det er jeg men det er du også"sagde hun drilsk
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 11:44 pm

han gik hen til Amber og satte sig ved hendes side og holdte om hende mens han gav hende en kys på munden"så det da godt vi sammen"svaret han smilene og strøg en hårtot væk fra hendes ansigt
"hadet virkelig lyst til dig lige før"smilte han og lænte sig tilbage på stolen
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 11:47 pm

Amber kiggede på ham mens hun rejste sig op fra stolen"jamen så kom lad os gøre det så længe du er glad så er jeg glad"sagde hun med et stort blidt smil.Der gik lidt tid før hun tænkte lidt"men hvad med ham manden du snakkede om, ved han hvornår du skal jage"spurgte hun nygserrigt. Hun aede han blidt over håret hvorefter at hun smillede blidt

Hun kyssede ham så blidt på munden, og kiggede en smule ned på ulvnene de så så søde og nuttede ud. Amber holdte så igen hendes lilla øjne på Drei, han var den eneste hun gad at kigge på nu, selvom ulvene nu også var megte søde og nuttede at kigge på så havde hun lyst til at kigge på Drei. amber trak i drei hen mod gangen"er du klar"spurgte hun til om han avr klar til det.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 11:54 pm

"klar til hvad?"drei så på ulvene og så på hende"jæger først om natten når jeg er sikker på inden andre er i skoven"drei så lidt mærkelig på hende han viste ik helt hvad hun mente med om han var klar
han kigget på hendes dejlige ansigt som var så smuk og uskyldig
han nået ikke at tag hans skjorte på så han stod i bar overkrop så man kunne se hans lette muskler og bar almindelige jens
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 12:05 am

Amber grinte lidt"klar til at have sex"sagde hun så stille og genert, hun kunne enlig også godt lig at drille ham lidt."Hvis du ikke vil sååå"sagde hun med en langtrukken stermme for hun vidste at Drei sikkert ville bryde ind og sige at de skulle gøre det.

"Jeg vil bare gøre dig glad Drei"sagde hun og lænte ig op ad dørkarmen til køkkenet hun gav slip på grebet om hans hånd og lagde en finger under hendes læbe, ja hun så næsten uskyldig ud sådan en sød udskyldig pige.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 12:10 am

"vi skal ikke vil du ikke er klar selv"det vær lidt svær da hun gjorte det med hans finger han hadet lyst til at bare tag hende og elske med hende men han ville ikke gære noget uden hun ikke selv var klar

han tog hånden og lagde den på hendes kindben
han stod lidt tæt op af hende og igen kom den føles af nyforelskes
drei så hende i øjne og smilte for han var heldig at han hadet hende
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 12:14 am

Amber kiggede på Drei med et blidt smil og øjne"jeg vil så gerne Drei"sagde hun ærligt og nussedehans kind lidt'"elsk med mig"sagde hun lidt genert men helt ærligt. Hun ville så gerne gøre det med drei ford han var den hun elskede og hun følte sig klar til det.

"Jeg ved du vil være blid ved mig vil bare være sammen med dig"sagde hun bldit og kyssede hans læber blidt mens hun lukkede hendes lilla øjne. Hun følte sig selv heldig over at hun havde Drei uden ham vidste hun ikke hvad hun skulle gøre, tænk hvis hun slet ikke havde mødt ham.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 12:19 am

han sagde ik noget mod kysset hende/snvadet hende eksotisk
mens han klædete med hans ende hånd på midens af hendes underliv
og den anden på hendes ryk
mens de stod der kigget han lidt på hende og lukkede så hans øjne igen mens han kun mærke en føles af lyst stige i hans krop
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 12:22 am

Amber mærkede han rørte hendes underliv og rødmede stort af det det føltes godt, hun blev helt varm inden i hun lagde så hovedet lidt på skrå. Og fik et lille støn frem uden hun selv vidste det. Det var kun fordi Dust gjorde det han gjorde der gjorde at hun fik et lille støn frem."Vi..Åh burde ikke stå her og gøre det hvad ville ulvene ikke se og sige"sagde hun med et blidt smil og pustede lidt mens han fortsatte med det han gjrode.

Hun vendte hovedet direkte foran hans mens hun smillede varmt og kærligt, hun var virkelig så glad tænk at det var Dust der havde været hendes forsvundne prins uden hun vidste det.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 12:28 am

drei smilte og nikkede og tog hende hånd og sammen gik de op på hendes værelse
hvor han så begyndte igen meget mere eksotisk han tog hans hænder om bag på hendes bh og løste låsen og den gled ned af hende da den røg af tog han hans ende hånd ned under hende trusser og begyndte af massere hendes mis mens han slikket hendes og kysse hendes hals og mund lysten bliv støre og støger med han viste bare ikke hvordan han skulle komme vider hvor de er nu
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 12:33 am

Amber stønnede af at han rørte hendes underliv det føltes dejligt hun kunne ikke lade vær med at stønne af det. Hun kigggede ind i Drei s øjne og blev så helt varm inden i hans smukkeste grønne øjne, de var så flotte. Amber kiggede på ham lidt og nød det meget

Hun mærkede så at hun blev tændt lidt af det hun stønnede en lille smule mere, og tog hans bukser af"drei jeg er klr stik dit lem op i mig"stønnede hun ldit og rødmede lidt mens hun så ham ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 12:37 am

drei støde selv lidt og lænte hende ned på sengen og stod nu der og så på Amber nøgen
han tog så hans lem og stak den op i hende han nød det virkelig det var overhovedet ikke hvad han hadet forstillet sig det var meget bedet
han begyndte at køre den ud og ind først langsomt også lidt hurtigere
mens han holdte hendes ben ud tilsiden
Tilbage til toppen Go down
Amber

Amber


Antal indlæg : 101
Join date : 16/07/11

træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitimeTors Jul 21, 2011 12:40 am

Amber mærkede det og stønnede meget af det, hun bed sig lidt blidt i underlæben og lukkede sine øjnene mens han rykkede ind og ud ad hende. Det gav en dejlig følelse hun kunen godt lig den. Amber var nøgen og hun så Drei nøgen det var enlig meget godt han så godt ud nøgen hvis man kunne syntes det.

Hun lagde hendes arme blidt rundt om Drei's overkrop og stønnede mens han rykkede ind og ud ad hende. Amber havde en blid, kærlig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





træningen starter  - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: træningen starter    træningen starter  - Page 4 I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
træningen starter
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Werewolf World :: Werewolf River-
Gå til: