Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_lcapDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_voting_barDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_rcap 
haylin
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_lcapDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_voting_barDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_rcap 
drei
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_lcapDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_voting_barDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_rcap 
Yue kaang
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_lcapDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_voting_barDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_rcap 
Crystal
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_lcapDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_voting_barDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_rcap 
Azriel
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_lcapDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_voting_barDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_rcap 
Amber
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_lcapDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_voting_barDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_rcap 
Lelouch
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_lcapDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_voting_barDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_rcap 
Vittorio
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_lcapDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_voting_barDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_rcap 
Logan
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_lcapDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_voting_barDøden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio::

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Logan

Logan


Antal indlæg : 73
Join date : 05/07/11

Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: Empty
IndlægEmne: Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio::   Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeOns Jul 06, 2011 7:27 pm

S: Galge Gaden
T: Lidt over midnat
O: ingen mennesker eller andre væsner,træer buske, ellers tomt
V: det regner let, dvs støvregn
P: Rød læder rustning ( http://www.alleycatscratch.com/exhibit/AMPD_FIDM/2004/LastSam/100_4999_SE_fi04.jpg )

Logan kom gående op mod Galge Gaden.
Stanken af død kunne lugtes inden han overhoved var kommet i nærheden af træscenen, hvilket havde resulteret i at Logan havde taget et stykke stof foran sin mund og næse, bare for at kunne holde det ud.
Det var hans første dag i byen, han havde aldrig før været ude af sin lille landsby, hvor der kun boede samuraier og der blevet trænet samurai, så det var pretty much Logan første dag ude i den 'virkelige' verden.
Hvilket havde resulteret i at han var nødt til at udforske byen, for at lære gemmesteder, smugveje osv at kende, bare for at kunne klare sig.
Omme på Logan ryg, stak der et flag op. ( http://4.bp.blogspot.com/_Q2C8Azhg4Vs/TMXIh50UcwI/AAAAAAAAAEM/QjRhHHMit0U/s1600/sashimono1.jpg ) med et tegn ( http://ezblog.sakura.ne.jp/hp/wp-content/uploads/Free_Japanese_Kanji_Tattoo_soul_s.jpg ) trykket på flaget, dette tegn betød samurai, og Logan bar det med stolthed og ære, dette falg var gået i arv igennem Logans familie.
På sig havde Logan sin røde og sorte læder rustning på, denne rustning var blevet arvet igennem hans familie, så Logan følte stor ære og stolthed med at gå med den på. På hovedet havde Logan en hjelm der passede til hans rustning, ligesom rustningen var den også blevet arvet i hans familie.
I sit bælte som sad rundt om maven, havde Logan sine sværd ( http://bugei.com/images_products/samurai-katana-599big.jpg ) det var en af de enestre samurai genstande Logan ikke havde arvet fra sin familie, da en hver samurai skal kunne forsvare sig selv og sin ære.
Logan stoppede idet han kunne se tre væsner hænge i galgen, sikke et syn, ingen ære idet, og slet ingen ære i at hænge dem foran alle, selv de mindste uden ære havde fortjent bedre.
Logan satte tempoet op før han gik hen til scenen, trak sin katana (det lange sværd) og huggede den første ned.
"Hvil i fred, du fortjener det" sagde Logan og så rundt, det var sikkert ulovigt det han gjorde, men ikke ifølge ham selv.
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: Empty
IndlægEmne: Sv: Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio::   Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeTors Jul 07, 2011 10:13 pm

Vittorio slentede rundt i nogle få gader helt mørke, i regnen, der var dejligt koldt, han elskede vejret. Vittorio lugtede død og foragelse og mumlede stille"Hmm kan det mon være et par tusind mennesker der er døde her". Han begav sig så videre med en tung mine
på ansigtet han gad ikke se glad og lykkelig ud for det var han jo ikke.Han var heller ikke ulykkelig men alt andet kunne ikke betage sig. Han kunne fornemme nogen i nærheden og satte sit langsomme, stille, rolige tempo lidt op. Der gik så ikke lang tid før han stod bagved en person han sagde ikke noget men var lydløst som muligt. Galge gaden var et sted hvor der tit var blodpletter det vidste han godt selvom han enlig aldrig havde været her før. Før nu denne her gang var den første, de første gang han havde trådt herind.
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 73
Join date : 05/07/11

Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: Empty
IndlægEmne: Sv: Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio::   Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeSøn Jul 10, 2011 12:57 pm

Logan huggede den sidste mand ned.
Han havde godt hørt et eller andet gå rundt i gaderne, men da det var så langt væk var det ikke nogle trussel indtil videre.
Lige indtil han havde følelsen af at der stod nogle bag ham.
Logan vendte sig rundt og stod nu med begge sin sværd i hånden. Hvis man havde set det i slow motion, ville ham havde kunne set at idet Logan vendte sig rundt lagde han venstre hånd på sit andet sværd og trak det, så han havde det parat i det han havde vendt 180 grader rundt.
"Hvem er du, og hvad laver du bag mig?" sagde Logan, hans ansigt vat gået fra fokuseret til kampklar, hvis denne mands person som Logan kunne se det var, ville have store problemer hvis han ikke sagde hvem han var, eller hvorfor han lige pludselig stod bag Logan, hvis det ikke var fordi at Logan ikke var den mest voldelige samurai, ville han havde dræbt personen på stedet, da det aldrig er nogle særlig god ide at snige sig ind på en samurai.
Logan tog to skridt tilbage, før han så på personen, Logan var igang med at vurdere faren, personen så ikek ud til at være så farlig, han havde jo ikke nogle våben...
Men derfor kunne han jo godt være farlig ik?
Tilbage til toppen Go down
Vittorio

Vittorio


Antal indlæg : 95
Join date : 02/07/11

Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: Empty
IndlægEmne: Sv: Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio::   Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitimeMan Jul 11, 2011 1:53 am

Vittorio studerede ham nøje uden at sige et ord, han fik et bredt smil på
læben og svarede så ham"Hvad jeg laver her, tje enlig kunne jeg spørger dig om det samme"sagde han bare sådan kort, og lidt koldt. Men efter lidt tid
gik han forbi ham"det er vel ikke dig der har dræbt de fleste folk her er det"spurgte han
og bukkede sg kort ned for at undsøge det ene lig der lå foran hans fødder.
Stedet lugtede af død og foragelse, og hvad han enlig selv lavede her vidste han ikke, måske var han bare gået herhen fordi han måske fik lyst til det.
Hans blik vendte sig hen på denne mystiske person igen"Vittorio Renari men du kan kalde
mig Vittorio"præsenterede han sig foran ham. Han valgte ikke at række en hånd frem
for hvem kunne vide om han ville trykke den, måske ville han ikke det.
Det hele kom kun an på om han var den type der gjorde det. Lidt efter lidt hørte Vittorio noget, stemmer ikke inden i hans hoved men lidt længere væk fra ham hvad kunne det nu være?. "Hmm du er ikke en vampyr for så ville jeg have lugtet det"sagde han og tænkte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: Empty
IndlægEmne: Sv: Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio::   Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio:: I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Døden kan man ikke løbe fra ::Vittorio::
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Galge Gaden-
Gå til: