Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
Time to break free-Shinko I_vote_lcapTime to break free-Shinko I_voting_barTime to break free-Shinko I_vote_rcap 
haylin
Time to break free-Shinko I_vote_lcapTime to break free-Shinko I_voting_barTime to break free-Shinko I_vote_rcap 
drei
Time to break free-Shinko I_vote_lcapTime to break free-Shinko I_voting_barTime to break free-Shinko I_vote_rcap 
Yue kaang
Time to break free-Shinko I_vote_lcapTime to break free-Shinko I_voting_barTime to break free-Shinko I_vote_rcap 
Crystal
Time to break free-Shinko I_vote_lcapTime to break free-Shinko I_voting_barTime to break free-Shinko I_vote_rcap 
Azriel
Time to break free-Shinko I_vote_lcapTime to break free-Shinko I_voting_barTime to break free-Shinko I_vote_rcap 
Amber
Time to break free-Shinko I_vote_lcapTime to break free-Shinko I_voting_barTime to break free-Shinko I_vote_rcap 
Lelouch
Time to break free-Shinko I_vote_lcapTime to break free-Shinko I_voting_barTime to break free-Shinko I_vote_rcap 
Vittorio
Time to break free-Shinko I_vote_lcapTime to break free-Shinko I_voting_barTime to break free-Shinko I_vote_rcap 
Logan
Time to break free-Shinko I_vote_lcapTime to break free-Shinko I_voting_barTime to break free-Shinko I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
Time to break free-Shinko I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 Time to break free-Shinko

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Time to break free-Shinko Empty
IndlægEmne: Time to break free-Shinko   Time to break free-Shinko I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 3:39 pm

Tid:Aften 23.00
Sted:Ghostly Tower
Vejr:Blæst,og generalt koldt
Omgivelser:Mange døre, gange, vægmalerier, få spindelvæv, og værelser
Påklædning:Ava+ et par sorte ballerina sko

____________________________________________________________



"Lad mig gå!!"lød en stemme inde fra et lukket værelset, hvor der var få spøgelser inde. Stemmen var rolig, blid og lidt kærlig, og den kom fra en pige ved navn Crystal. Hun var lukket inde i et af værelserne inde i Ghostly Tower, hvorfor?? det vidste hun ikke, måske fordi at spøgelser følgte sig truet af hende på baggrund af at hun jo var en vampyr en mægtig en af slagsne uden man vidste det. Hun kiggede rundt og prøvede at slippe fri fra lænkerne der var rundt om hendes ankler hun slap et suk fra de bløde køllige læber Normalt elskede hun dette tårn men når spøgelserne drillede hende og låste hendeinde, eller lænkede hende så haddede hun det. Crystal var alene der var ingen der havde fulgt efter hende og heller ingen i skyggen af hende eller noget andet. Hun frøs ikke selvom det blæste meget så var hun vant til kulden*jeg slipper fri bare vent*tænkte hun inden i sig selv mens hun studerede omgivelserne. der stod jo næsten spøgelser overalt men efter lidt tid gik de igennem den nærmeste store væg og var forsvundet"er de væk"sagde hun stille og kiggede ned på lænkerne"okay jeg skal væk fra det her sted, hul ting ligenu!"sagde hun og tænkte sig om hvordan skulle hun gøre det.Hun vidste got at hun var blevet set her i Ghostly Tower men ikke at der ville være nogle spøgelser der havde set hende på stedet. Hun sad på gulvet og sukkede trist.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Shinko

Shinko


Antal indlæg : 12
Join date : 30/06/11

Time to break free-Shinko Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break free-Shinko   Time to break free-Shinko I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 3:52 pm

En sorthåret dreng gik sent på aftenen, op af trappen i Ghostly tower. Han rødlige øjne var fokuseret på atl, hvad der nu lå foran ham. Hvad lavede han egnelig her? Han havde ingen anelse. Han stoppede brat ved lyden af en stemme. *Okay.. Creepy..* Han kneb kort øjnene let sammen, og rystede så på hovedet, han lagde kort en hånd på den kølige væg, men forsatte så. Han sørgede for at være så lydløs som overhovedet muligt, han var jo en vampyr afterall. Alligevel.. Hvad lavede han her..? Chancen for at der var mad var lille, og dog.. Var han så heldig at der faktisk var et allerede forsvarsløst offer? Han lod roligt sin tunge fugte læberne. Hans sorte hår dækkede lige præcis det ene af hans øjne, hvilket fik en skygge til at falde over begge øjnene. Han så nok ret uhyggelig ud, når han tænkte nærmere efter. Han stoppede ved en dør, hvor det lød som om stemmen kom fra. Han stod lidt og lyttede ved døren, inden han åbnede døren, langsomt, og blidt puffede den lidt op.
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Time to break free-Shinko Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break free-Shinko   Time to break free-Shinko I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 4:02 pm

En hurtig hoved bevægelse kunne ses tydeligt inde i rummet det kom fra Crystal der havde vendt hovedet i samme takt med at døren blev åbnet. Hun rykkede lidt tilbage måske var det et monster hun kunne ikke se personen helt måske var det fordi døren skyggede hendes blik. Hun tænkte nøje over hvad hun skulle sige hvis det var et monster der ville spise hende eller drikke hendes blod, så hun forblev stile.*hvad sker der*tænkte hun og duftede efter, en dejlig,friskende duft som kom fra et væsen som hende uden tvivl. Hvad lavede en vampyr som hende mon på dette sted?, ja hvad lavede hun enlig selv på dette sted. Hun slap et bredt smil, at smile over en anden vampyr var fristende. Hun rejste sig op og gik lidt frem men ikke meget for hun var bundet fast, åh hvor ville hun gerne slippe fri fra de lænker og hvor ville hun gerne have selskab, en af de dele ville være godt.Hun stak hovedt få centimeter frem og kunne se en person hun gispede lydløst og kort"Åh!!"sagde hun chokeret over at der var kommet nogen. Hun lod hendes røde øjne finde hans men sagde ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Shinko

Shinko


Antal indlæg : 12
Join date : 30/06/11

Time to break free-Shinko Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break free-Shinko   Time to break free-Shinko I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 4:16 pm

Han lyttede roligt til alle de lyde der kom inde fra rummet. Lænker.. Han kørte roligt blikket rundt, indtil han fandt en pige. Han blev en smule overrasket over, at finde hendes blik direkte rettet mod hans øjne. Han tog et lille skridt tilbage, da hun vidst blev forskrækket, men trådte så lidt frem igen, og åbnede døren helt op. "Hey.." Sagde han roligt, dog tøvende.. Hans blik flakkede kort lidt rundt, men rettede det så på hende igen. Først nu bemærkede han at hun var lænket fast.. Han åbnede øjnene en smule af overraskelse. Han trådte nu helt ind i rummet. "Hvad.. laver du her?" Han så lettere undrende på hende. Hun kunne vel spørge om det samme, men hun var jo den der var lænket fast af de to... Så hun havde vel den 'bedste grund'. Han gjorde et svagt kast med hovedet for at fjerne håret lidt fra øjnene. Han lod roligt sin tunge glide rundt om den ene af hans hugtænder, dog inde i munden. Hans hvide T-shirt lyste nærmest helt op, i det halvmørke rum. Han lagde svagt hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Time to break free-Shinko Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break free-Shinko   Time to break free-Shinko I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 6:41 pm

Hendes blik var rettet på ham, hvem var han mon og hvad lavede han her. Hun kunne spørger ham om det samme og måske var det hende der havde den bedste grund til hvad hun lavede her, hun far lænket fast. Hun hørte hvad han sagde til hende og kiggede lidt ned på hendes ankler"er lænket fast af enkle spøgelser der bor her "sagde hun stille men også med en normal følelse i stemmen. Hun holdte blikket lidt på ham"Hvem er du og hvad laver du her"spurgte hun undren. Hendes blik sagde det samme hun undrede sig over det, det var ikke hver dag man så flere folk, væsner her på dette sted. Crystal kiggede på ham"Ville gerne komme fri fra de her lænker så håber du er frisk på at hjælpe mig"sagde hun venligt. Efter det hun havde sagt kom hun i tanke om en ting hendes navn det havde hun ikke fortalt ham"Ville udforske stedet her lidt men endte med at blive fanget"sagde hun til hans spørgsmål og kiggede lidt rundt inde i rummet"hvad med dig selv, hvad laver du her"spurgte hun. Det var ikke nu hun skulle sige sit navn det ville hun vente lidt med.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Shinko

Shinko


Antal indlæg : 12
Join date : 30/06/11

Time to break free-Shinko Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break free-Shinko   Time to break free-Shinko I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 7:03 pm

Han betragtede hende roligt, som hun snakkede. Han holdt et mildt grin tilbage. "Spørg mig ikke.. For hvis jeg skal være ærlig, ved jeg det ikke helt.." Han lo kort, og stille, mens han kløede sig let i nakken med den ene hånd. Det var ret underligt, men... Ja. Han lod hans arm falde ned igen og så på hemde. "Sig hvad jeg skal gøre, og jeg vil forsøge at hjælpe." Sagde han så med sin rolige mine, og trådte tættere på. Han strøg roligt håret væk fra sine øjne. En vampyr pige, lænket fast i toppen af et tårn... en anelse freaky i hans øjne. Hvorfor havde spøgelserne mon lænket hende til at starte med? Måske fordi de følte sig truet? Han slog tanken ud af hovedet. Det kunne være pænt ligemeget nu. Han bemærkede godt at hun undlod at fortælle sit navn, men selv var han ret ligeglad med det med navne, så han valgte selv ikke at nævne noget.
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Time to break free-Shinko Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break free-Shinko   Time to break free-Shinko I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 9:32 pm

Hun hørte hans grin og grinte selv lidt nok mest fordi han gjorde, hans latter var god hun kunne godt lig den. Hendes blik faldt på lænkerne"Tror du at du kan hjælpe mig med at få løsnet kæderne rundt om mine ankler"spurgte hun håbfuldt, efterfulgt af et bredt smil."Men det glæder mig lidt af du er kommet her, for jeg sad her alene og savnede selskab"sagde hun og kiggede op på hans ansigt , fik et blik af det og hans øjne. Det var skræmmende hende låst fast øverst i dette tårn, og lidt mere skræmmende at han måske selv ville blive holdt fanget hvis spøgelserne kom igen."Du burde ikke være her selvom jeg ønsker du bliver her for at holde mig med selskab så er det farligt"sagde hun og kiggede hen imod det ene runde vindue inde i rummet.
Spøgelser følte sig truet det vidste Crystal godt hun var en vampyr og spøgelser haddede vampyrer, dæmoner, ja generalt
mørke væsner. Hun sendte ham et forsigtigt smil og bik og satte sig ned igen"Jeg har prøvet hvad jeg kan for at slippe fri fra de her lænker men det er svært, måske kan du hjælpe mig"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Shinko

Shinko


Antal indlæg : 12
Join date : 30/06/11

Time to break free-Shinko Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break free-Shinko   Time to break free-Shinko I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 11:17 pm

Han smilede lidt. "Som du ønsker." Sagde han med et svagt grin i stemmen. Han satte sig roligt ned i knæ, og tog fat omkring ben del af kæden, der sad om hendes ben. Han lukkede øjnene svagt i, og strammede så sit greb. Han rev den så i en, kræftig og hurtig bevægelse i stykker, og lod den falde til jorden. Han trådte så let tilbage. "Ja.. Jeg havde nu heller ikke tænkt mig at gå hele vejen op, men så hørte jeg dig og... Ja." Han lagde roligt armene op bag hovedet og så på hende med et lille smil.

//Sorry, min kreativitet er ret død =w=//
Tilbage til toppen Go down
Crystal
Admin
Crystal


Antal indlæg : 127
Join date : 13/03/11

Time to break free-Shinko Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break free-Shinko   Time to break free-Shinko I_icon_minitimeLør Jul 02, 2011 11:44 pm

Hun smillede tilbage til ham og kiggede ned på hendes ankler"mange tak det betyder rigtig meget"sagde hun og rejste sig op. Hun fik børstet sig af og rækte en hånd frem mod ham"Crystal rose blood Valentine men kald mig Crystal"sagde hun med et bredt, smil på læben. Hun studerede ham lidt, han så lidt mystisk ud måske mest hans udseende men hun vidste også godt at man ikke skulle bedømme en bog på dnes omslag. "hehe"grinte hun lidt og gik så hen til vinduet"vi bliver nok nød til to ting, et at klatre ned ad den her høje væg, to at flyve neden under den her etage"sagde hun og kiggede over skulderen til ham."Og så besluttede du dig for at blive"prøvede hun at fortsætte hans sætning.
Tilbage til toppen Go down
https://darkworlds.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Time to break free-Shinko Empty
IndlægEmne: Sv: Time to break free-Shinko   Time to break free-Shinko I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Time to break free-Shinko
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Time user-[Cutty]
» great time to trade forex currencies with the world economic problems

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Ghostly Tower-
Gå til: