Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
En lille overraskelse - Cutty I_vote_lcapEn lille overraskelse - Cutty I_voting_barEn lille overraskelse - Cutty I_vote_rcap 
haylin
En lille overraskelse - Cutty I_vote_lcapEn lille overraskelse - Cutty I_voting_barEn lille overraskelse - Cutty I_vote_rcap 
drei
En lille overraskelse - Cutty I_vote_lcapEn lille overraskelse - Cutty I_voting_barEn lille overraskelse - Cutty I_vote_rcap 
Yue kaang
En lille overraskelse - Cutty I_vote_lcapEn lille overraskelse - Cutty I_voting_barEn lille overraskelse - Cutty I_vote_rcap 
Crystal
En lille overraskelse - Cutty I_vote_lcapEn lille overraskelse - Cutty I_voting_barEn lille overraskelse - Cutty I_vote_rcap 
Azriel
En lille overraskelse - Cutty I_vote_lcapEn lille overraskelse - Cutty I_voting_barEn lille overraskelse - Cutty I_vote_rcap 
Amber
En lille overraskelse - Cutty I_vote_lcapEn lille overraskelse - Cutty I_voting_barEn lille overraskelse - Cutty I_vote_rcap 
Lelouch
En lille overraskelse - Cutty I_vote_lcapEn lille overraskelse - Cutty I_voting_barEn lille overraskelse - Cutty I_vote_rcap 
Vittorio
En lille overraskelse - Cutty I_vote_lcapEn lille overraskelse - Cutty I_voting_barEn lille overraskelse - Cutty I_vote_rcap 
Logan
En lille overraskelse - Cutty I_vote_lcapEn lille overraskelse - Cutty I_voting_barEn lille overraskelse - Cutty I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 En lille overraskelse - Cutty

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kazu
Dæmon
Kazu


Antal indlæg : 9
Join date : 17/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 1:25 pm

S: Parken
O: Tomt
V: Regnvejr, det pisser ned, mørke skyer glide langsomt over himlen.
T: Aftenstid

Kazu stod helt stille i sandkassen. Han var helt igennem våd, fra top til tå. Vandet drev ned af hans mørkebrune hår, ned over øjne, der var lukket, videre ned over ansigtet, halsen, over hans sorte frakke over de mørke bukser, og skoende og endte sin tur nede i sandet, hvor det slap ned i grundvandet.
Han havde stået der i lang tid, og åbnede langsomt øjne. Det var et perfekt vejr. Han førte langsomt hen kold våd hånd op til ansigtet, for at fjerne noget irriterende hår. Han lod hånden falde ned langs siden igen, før han begyndte at gå ud af sandkassen .Hans blik gled over den forladte legeplads. Gyngerne hang stille, kun når der kom et vindpust gyngede de lidt. Rutchebanen banen stod stille, og kold sammen med klatrestativet. Han gik videre over mod parkens våde mudret plæner. Han stoppede kort op, kiggede ned, og sukkede før han begav sig videre, over mod et stort træ, som forhåbentligt kunne give lidt ly for regnen.
Hans mørke øjne gled over træets knudret grene, over de mørke blade der hang af regn der lage sig tungt på dem. Barken var ru, og hår, efter mange år.
Træets krone hævede sig højt og stolt over alle de andre træer, som om dette træ, skulle være kongen over alle.
Tilbage til toppen Go down
Cutty
Fe
Cutty


Antal indlæg : 18
Join date : 16/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 1:29 pm

Cutty sad på en lille gren og holde sig og sine vinger tørre med et blad hun holde over sig for regnen, som alle feer har, har hun et lille lys rundt om sig så hun er nem at se i mørket og i regnen, hun var ikke mere 20-30 cm høj, hun rejste sig op på grenen, men den var blevet lidt våd så hun gled på den og falde ned i en eller anden mands lomme(Kazu)
Tilbage til toppen Go down
Kazu
Dæmon
Kazu


Antal indlæg : 9
Join date : 17/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 1:46 pm

//godt nok en stor lomme! o.O//

Da han var kommet helt ind, stillede han sig op af den fugtige stamme og kiggede ud på regnen. Han hvilede hoved mod træstammens ro overflade.
Han ville egentlig gerne snart hjem, han orkede ikke at være her ude, og han kunne komme hurtigt hjem, men han blev hvor han var. Han kunne mærke noget falde ned i sin jakkelomme. Han kiggede undrende ned, og så et eller andet lyse. Han stak hånden ned i lommen og trak noget op. Han skulle lige stå og glo på det noget tid, før han kunne placere det. En alf eller fe?
Han stod og satte den på en gren, uden yderlige interesse for den lille lysende ting. Han lænede sig igen op af træstammen og kiggede ud i regnen som ikke virkede som om det lige ville stoppe.
Tilbage til toppen Go down
Cutty
Fe
Cutty


Antal indlæg : 18
Join date : 16/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 1:50 pm

Cutty så på den fremmede og hun var blevet helt våd, hun vred sine vinger for vand, hun kunne ikke rigtigt flyve med våde vinger, hun kunne godt flyve, men det ville se sjovt ud, hun tog et blad rundt om sig for bare være noglelunde i tørrevejr, det så endelig lidt sjovt ud, hun kiggede på den fremmede igen"hvem er du?"spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Kazu
Dæmon
Kazu


Antal indlæg : 9
Join date : 17/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 2:35 pm

Han kiggede lidt på hende. Det var en overraskende høj stemme, forsådan et lille væsen. Han drejede hoved og kiggede på det lille væsen. "Hvem jeg er?" han vendte hoved mod mod regnen igen. "en dæmon, Kamenashi. Og du er?" han havde aldrig mødt nogle af denne art mere, nok fordi han aldrig snakkede med dem. Efter hans mening kunne han ikke se noget i dem. De var små og lyste op, så alle kunne se dem. Intet godt ved dem.
Tilbage til toppen Go down
Cutty
Fe
Cutty


Antal indlæg : 18
Join date : 16/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 3:04 pm

"jeg hedder Cutty og jeg er en fe"sagde hun, hun slukkede sit lys, hun havde to særlige evner, nogle fe eller alfer var født høje næsten menneske størrelse, men hun kunne gøre sig til menneske størrelse og slukke for sit lys, så hun var helt væk i mørket, hun fløj ned på jorden og blev til ca. hans højde
Tilbage til toppen Go down
Kazu
Dæmon
Kazu


Antal indlæg : 9
Join date : 17/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 6:40 pm

Han gloede en smugle overrasket da hun pludselig poppede op foran ham i menneske størrelse. Han lage hoved let på skrå. "Jamen goddag Cutty." Sagde han i en høflig tone, og kiggede forbi hendes skuldre. For ham var der ikke mere at snakke om, set i hans øjne, men hun måtte da gerne blive hvis hun ville. Han ventede bare på at kunne komme hjem sådan nogenlunde tør, så han ikke lignede en drukken dæmon. Han var jo ikke vanddæmon.
Tilbage til toppen Go down
Cutty
Fe
Cutty


Antal indlæg : 18
Join date : 16/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 6:45 pm

hun vende ryggen til ham og gik ud i regnen, hun havde jo de to særlige evner, men så osse de normale for en skov/blomster fe, hun gik bare videre, hun blev bare helt driv våd, men det tog hun sig ikke, hun satte sig på hug ude midt i regnen, der var et lille plante skud, hun hviskede på et underligt sprog til planten og den voksede sig en del større, hun smilede bare lidt og rejste sig op og gik videre
Tilbage til toppen Go down
Kazu
Dæmon
Kazu


Antal indlæg : 9
Join date : 17/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 6:52 pm

Ville hun ud at vade i det vejr? Jamen hun var da velkommen. Han fulgte hende bare ikke. Han stod og så til, imens hun ævlede løs til blomsten, som så syntes hun var så fantastisk at den skød op. Åh, hvor fint. Tænkte han hånligt, og fulgte den lille fe, som ikke var så lille mere, med øjne. Han var ganske ligeglad med hvad hun gjorde, eller ikke helt, men han ville ikke ud i det våde snask, hvis han da kunne blive fri.
Tilbage til toppen Go down
Cutty
Fe
Cutty


Antal indlæg : 18
Join date : 16/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 6:58 pm

hun samlede et lille blad op, hun pustede til det, det blev så stort det var til at være under, hun gik hen til ham"her så bliver du ikke våd"sagde hun og gav ham det, hun gik ud i regnen igen, hun så ikke ud til at fryse særlig meget, men hun var begynde at kunne mærke det komme langsomt
Tilbage til toppen Go down
Kazu
Dæmon
Kazu


Antal indlæg : 9
Join date : 17/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 11:01 pm

han fik meget store øjne, da han så hendes lille nummer. det var noget af et blad! Han tog imod bladet, kiggede lidt på det. Så længe der ikke kom nogle han kendte og så ham med det på, men nu kendte han jo faktisk ikke andre rigtig i byen, så ... Han tog det omkring sig og gik ud i regnen, som han knap nok nåde at komme ud i, før han var våd, eller hoved var, men alt under bladet var holdt tørt. "Tak." mumlede han lavt. Det var nok ikke lige denne vej han havde tænkt sig at komme hjem på. Det virkede for absurd!
Tilbage til toppen Go down
Cutty
Fe
Cutty


Antal indlæg : 18
Join date : 16/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeSøn Apr 17, 2011 11:29 pm

hun så ham gå, hun blev en lille smule ked af det, man kunne ikke se tårene på hendes kinder på grund af regnen som osse løb ned over hendes ansigt, hun gik hen til træet og blev til sit lille jeg, hun fløj op på en gren og lavede et lille hus af blade og små grene som kunne holde hende tør, hun gik ind i det og satte sig ned, hun kunne ikke andet end at sidde ned og vente på at det ville stoppe med at regne og hun ville blive tør
Tilbage til toppen Go down
Kazu
Dæmon
Kazu


Antal indlæg : 9
Join date : 17/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeTirs Apr 19, 2011 1:43 pm

Han kiggede undrende på den lille fe, da hun blev lille, og begyndte at lege byggemand. Sit eget hus?! Havde den lille kvinde flere tricks i ærmet? Han var ganske benorvet over hendes byggefærdigheder, som steg over hans egne. Han var heller ikke mure ... så det betød jo ikke så meget.
Tilbage til toppen Go down
Cutty
Fe
Cutty


Antal indlæg : 18
Join date : 16/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeTirs Apr 19, 2011 4:36 pm

der var ikke noget inde i huset, der var kun hendes der inde, hun havde bygget det som en slags læ for vinden og for regnen, men hun var stadigvæk helt våd, hun var helt gennemblødt over det hele, men hun bad vel osse selvom det, men hun ville gerne havde at han skulle kunne komme hjem og bare stå under træet
Tilbage til toppen Go down
Kazu
Dæmon
Kazu


Antal indlæg : 9
Join date : 17/04/11

En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitimeOns Apr 20, 2011 3:13 pm

Han stod og vidste ikke helt hvad han skulle gøre, men gik tilbage til træet og kiggede på alfen. Han lage bladet fra sig med den tørre side op af. Hvor efter han satte sig på det, og kiggede ud i regnen. Hvorfor han havde gjort det vidste han ikke, men nu sad han der ... igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille overraskelse - Cutty Empty
IndlægEmne: Sv: En lille overraskelse - Cutty   En lille overraskelse - Cutty I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille overraskelse - Cutty
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Time user-[Cutty]
» I den lille støvet Butik.(Amber)
» Who dares entering my castle (Cutty=Privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Centrum :: Centrum Park-
Gå til: