Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
Dødens gade I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
Dødens gade I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
Dødens gade I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
Dødens gade I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
Dødens gade I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
Dødens gade I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
Dødens gade I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
Dødens gade I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
Dødens gade I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
Dødens gade I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
Dødens gade I_vote_lcapDødens gade I_voting_barDødens gade I_vote_rcap 
haylin
Dødens gade I_vote_lcapDødens gade I_voting_barDødens gade I_vote_rcap 
drei
Dødens gade I_vote_lcapDødens gade I_voting_barDødens gade I_vote_rcap 
Yue kaang
Dødens gade I_vote_lcapDødens gade I_voting_barDødens gade I_vote_rcap 
Crystal
Dødens gade I_vote_lcapDødens gade I_voting_barDødens gade I_vote_rcap 
Azriel
Dødens gade I_vote_lcapDødens gade I_voting_barDødens gade I_vote_rcap 
Amber
Dødens gade I_vote_lcapDødens gade I_voting_barDødens gade I_vote_rcap 
Lelouch
Dødens gade I_vote_lcapDødens gade I_voting_barDødens gade I_vote_rcap 
Vittorio
Dødens gade I_vote_lcapDødens gade I_voting_barDødens gade I_vote_rcap 
Logan
Dødens gade I_vote_lcapDødens gade I_voting_barDødens gade I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Dødens gade I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
Dødens gade I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
Dødens gade I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
Dødens gade I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
Dødens gade I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
Dødens gade I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
Dødens gade I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
Dødens gade I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
Dødens gade I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 Dødens gade

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Megan




Antal indlæg : 18
Join date : 31/10/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeMan Okt 31, 2011 7:21 pm

S: Galge Gaden
T: solopgang
O: Flere folk end normalt
V: Overskyet
P: En lang, enkel sort kjole

Ironisk nok vrimlede Galge gaden af liv i dag. Mødre stod med deres børn i hånden og deres mænd ved siden. Alles øjne var rettet mod ét sted. Den frygtindgydende galge, der sikkert havde givet gaden her dens navn. Oppe ved galgen stod en mand i laset tøj, med blikket rettet mod jorden, ved siden af en anden mand, der i sit fine tøj stod i stor kontrast mod den førstnævnte. Manden i det fine tøj stod med et papir i hånden og læste en række synder op, som manden i det lasede tøj havde begået. Alle vidste, hvad der snart ville ske med manden i den lasede påklædning. Han skulle hænges.

Tæt ved en husmur stod skyggen Megan. Hendes kolde blå øjne var som alle andres rettet mod de to mænd ved galgen. Det var svært at se hvilke tanker hun nærede om episoden, der i øjeblikket udspillede sig for hendes øjne. Hendes ansigt var udtryksløst, som hun stod der tæt ved en tilfældig husmur ubemærket af den store folkemængde. Som altid.
Det var svært at se på hende, men hvis man kikkede godt efter, kunne man se at hun i øjeblikket forsøgte at trække vejret så lidt som muligt. Hun ønskede for alt i verden at undgå at bemærke den fæle lugt af død og råddenskab, som hang tungt i luften. Hvorfor hun gjorde det vidste hun ikke.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeOns Nov 02, 2011 10:53 pm

drei lændte sig op af murden som megan stod op a
han lænte sig op af murden med hænder ned over kors
"den man har indte gjort det helle var et sæt'op og ham blev udvaldt til at tag skylden"
drei kiggede ik på magan hans blik var på den man som stod og skulle til at tag staffen
Tilbage til toppen Go down
Megan




Antal indlæg : 18
Join date : 31/10/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeTors Nov 03, 2011 8:50 am

Megan så overrasket mod Drei. Hun var ikke helt sikker på, om det var hende han havde talt til.
” ... et sæt’op?” gentog hun med undrende stemme. Hendes blik rettedes igen mod galgen, men hun så hurtigt på Drei igen. ”men så er manden der jo uskyldig. Han burde ikke blive ... hængt”
Hendes ansigt fortalte stadig intet om hvad hun syntes om situationen, men der var noget med hendes øjne. De var ikke længere udtryksløse, men viste tydeligt, at hun frygtede for manden ved galgens liv.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeTors Nov 03, 2011 12:22 pm

drei tog hætten af og hadet et underligt blik i øjne
"ja han er uskyldig og hængt bliver han ikke"
drei vendte på at manden fik sækken over hovdet så han ik kun se drei's varulveform
2 ulve dykkede op bag ham og gjorte klar til det der skar skerte
Tilbage til toppen Go down
Logan

Logan


Antal indlæg : 73
Join date : 05/07/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeTors Nov 03, 2011 6:26 pm

//Jeg bliver nødt til at joine!! Very Happy//

P: Rød læder rustning ( http://www.alleycatscratch.com/exhibit/AMPD_FIDM/2004/LastSam/100_4999_SE_fi04.jpg )

En brise kom ind over galge gaden.
Brisen begynde at tage fat og udvikle sig som om at det skulle til at trække op. 2 sekunder efter stoppede det helt, det blev totalt vindstille og midt på galge gaden stod Logan.

På Logans ryg, stak der et flag op. ( http://4.bp.blogspot.com/_Q2C8Azhg4Vs/TMXIh50UcwI/AAAAAAAAAEM/QjRhHHMit0U/s1600/sashimono1.jpg ) med et tegn ( http://ezblog.sakura.ne.jp/hp/wp-content/uploads/Free_Japanese_Kanji_Tattoo_soul_s.jpg ) trykket på flaget, dette tegn betød samurai, og Logan bar det med stolthed og ære, dette falg var gået i arv igennem Logans familie.
På sig havde Logan sin røde og sorte læder rustning på, denne rustning var blevet arvet igennem hans familie, så Logan følte stor ære og stolthed med at gå med den på. På hovedet havde Logan en hjelm der passede til hans rustning, ligesom rustningen var den også blevet arvet i hans familie.
I sit bælte som sad rundt om maven, havde Logan sine sværd ( http://bugei.com/images_products/samurai-katana-599big.jpg ) det var en af de enestre samurai genstande Logan ikke havde arvet fra sin familie, da en hver samurai skal kunne forsvare sig selv og sin ære.
"Wow, det er da en af de gange hvor henrettelsen bliver taget som en mand synes I ikke?" sagde Logan og så rundt på de stod personen der stod lidt fra ham, han vidste godt hvem den ene var, varulven aka 'Hunden' som Logan havde navngivet ham, dog den anden vidste Logan ikke helt hvem var.
"Hvad end han had gjort eller ikke gjort komme han til at dø lige meget hvad, redder I ham bliver han dræbt af sine venner, gør I ikke bliver han dræbt af bødlen, sikke et dilemma hva?" sagde Logan og så på Drei, det var da lidt sjovt at se en person spille helt, det var virkelig, virkelig ynkeligt..... Men Logan havde gjort det samme, han kunne bare ikke tillade sig det, da han var igang i noget større end en mands liv.
Tilbage til toppen Go down
Megan




Antal indlæg : 18
Join date : 31/10/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeTors Nov 03, 2011 7:19 pm

Megan så lettet på Drei, da det viste sig, at han havde tænkt sig at gøre noget ved den uretfærdige hængning. Et lille smil dukkede op på hendes ansigt. Smilet blev dog en smule nervøst da de to ulve dukkede op. Man kunne ikke ligefrem sige, at hun var vant til at være i nærheden af dyr. Men eftersom ulvene virkede til at være på Dreis side hvad angik hængningen, regnede Megan med, at de ikke ville gøre nogen skade.
Hun så overrasket op, da en kraftig vind hurtigt tog til og forsvandt igen. hendes blik blev om muligt mere overrasket, da der pludselig stod en fremmed, hvor der ikke havde stået nogen før.
Der gik et par sekunder, før hun svarede. ”m- men hvis vi redder ham har han da en lille chance for at overleve og måske undgå sine ... ’venner’.” hun tøvede lidt før hun fortsatte, ”hvis ikke der bliver gjort noget dør han helt sikkert!”
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeLør Nov 05, 2011 2:43 pm

drei opgav ik blikket der var fokuserte på den man soom nu fik sæk over høvdet og blev prasset ned med hovdet på blokken
han gik halv skærkt mod henrattlsestedet og gik skuller mod skulleren af logan
"nu sker det"sagde han lidt stille og gik i løb og gav et hop og forvanledet sig til sin varulveform ulvene var løbe op og den ende hadet fået en af de to vagter ned og lille med munden mod hans trube
drei selv løb mod og tog fik grabet bødlens økse lige inde den ramte manden drei som rattede sig og og tog sværet ud af munden og hadet den i den ende hånd og peget hen mod bødlen som stod i chok"gå inden jeg kommer jeg foder dig til min familie!"
bødlen var ik længe om at overveje det tilbud og løb hurdigere ind hans ben kunne klare
drei som stod der ca 4 meder høj i hans utrolige flotte hvidepæls folk råbte og skrag og løb forvirtet rund for at komme væk fra den monster uhyr og legenden som de fleste kendte til

manden som hadet sækken overhovdet og bundet på hænderne råbte helle tiden
og drei tog ham
og de to ulve fra før kom og drei sagde noget knorene og med et tog hver ulv en side af mands skuller og ræv ham væk fra paniken
drei selv løb mod en gyde og da han var sikker på ingen så ham forvanlede han sig tilbage

hans skjorte var flenset og hans krop udmattet
han lændte sig ned af en mur tog hætten overhovdet så han kun få lidt vilde uden nogen ville forstyre
"håber han var det hver"viskede han til sig selv og døset lidt hen
Tilbage til toppen Go down
Megan




Antal indlæg : 18
Join date : 31/10/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeLør Nov 12, 2011 1:44 am

//Undskyld jeg var så langsom til at svare. har haft lidt for travlt her for tiden >_< //

Megan, der under hele optrinnet havde stået som frosset til jorden. Hun vidste at det ikke ville hjælpe noget, hvis hun også var gået op til galgen. Måske ville hun oven i købet bare havde stået i vejen, hvis hun var gået med derhen. Hun så manden i det pjaltede tøj blive ført væk, og håbede at han ville være okay. Og at man kunne stole på ulvene. Men indtil videre havde ulvene da vist sig at være pålidelige nok.
Da Drei forsvandt ind i gyden besluttede hun sig for at følge efter, men først vendte hun sig mod Logan med et blik, der sagde noget i stil med ’kommer du med?’.
Megan bevægede sig hurtigt gennem den paniske menneskemængde og fandt snart den gyde Drei var forsvundet hen i. Selv om han nu ikke havde hætten på, kunne hun godt genkende ham. ”er du okay,” spurgte hun. Det var noget nysgerrigt i hendes tonefald. Hun havde aldrig set en varulv før.

Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeLør Nov 19, 2011 12:27 pm

drei's krop ryste at udmattles
"jeg har det fint"
drei så der var soldalter rundt i byen på jagt efter ham eller hans varulveform
Tilbage til toppen Go down
Megan




Antal indlæg : 18
Join date : 31/10/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeTors Dec 01, 2011 6:00 pm

Drei var ikke den eneste der havde set soldaterne. Det havde Megan også. Soldaterne gjorde hende bekymret. ”om du har det godt eller ej,” sagde hun, mens hendes dybe blå øjne hvilede på de soldater der en gang imellem kom til syne, ”så skal vi have dig væk herfra!”
Hun ønskede ikke, at den fremmede varulv skulle blive fanget af soldaterne, for at have reddet en uskyldig mands liv. Det ville ikke være fair.
Hun tog fat i Drei’s ene arm for at få ham til at følge efter sig. Så begyndte hun at gå mod gydens ene hjørne.
Tilbage til toppen Go down
Zann
Vampyr
Zann


Antal indlæg : 321
Join date : 13/03/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeFre Dec 02, 2011 9:07 am

//Ny regel jeg ved godt jeg ikke har været så aktiv men det laves der om på jeg laver reklame og prøver at få flere til at joine men det betyder at jeg som admin skal stramme op så jeg har en ny regel mindst 2 HELE linjer det vil siges fra den ene til den anden side af indlægsboksen og helst mere end det Very Happy Jeg ved godt det ikke virker som om Drei er her mere men for en sikkerheds skyld vis han nu kommer så husk det lige Drei Smile
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeFre Dec 02, 2011 11:52 am

//forstået Wink//

drei's krop var svækket og haldet mens hun holdte ham over skulleren
"der inde ved"
sagde han svart og peget med hans finger på en kro ved navn(The Irish Rover)
han holdte sig om maven og alt bliv mere grå*det hvad der sker nåh du spiller helt drei*
tænkte han og ryste på hovdet for at konsentære sig
Tilbage til toppen Go down
Megan




Antal indlæg : 18
Join date : 31/10/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeFre Dec 02, 2011 7:56 pm

Hun så mistænksomt på den, for hende, fremmede kro. Så rystede hun på hovedet, åbnede døren til kroen, hvor nogle få fremmede ansigter vendte sig mod døren, så snart den åbnede. I øjeblikket ignorerede Megan de fremmede folk, og sørgede bare for, at få skubbet Drei ind på kroen og derefter selv at følge efter. Hun nåede lige at få smækket kroens dør i, før et par soldater drejede ind af den gyde, Megan og Drei havde været på for et par øjeblikke siden.
Megan lænede sig op af døren. Hun var lettet over at være sluppet væk fra soldaterne. Og Galge Gaden.
Først nu bemærkede hun, at de fremmede folk på kroen stirrede mærkeligt på hende og Drei, og hun begyndte at rødme så meget som en skygge nu end kan rødme.
hun vendte sig mod Drei. Så vidt hun vidste, burde hun tilbyde ham et eller andet, nu hvor de var på en kro.
”eh,,, er der noget du vil ha’?” spurgte hun ham og nikkede mod kro disken.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeSøn Dec 04, 2011 6:48 pm

drei som lænte sig op af væken til megan
hans håndedrag var dyb og tung
han gikke kort på hende gemmen hans lange hår der hang lidt over øjne
"je..jeg kun godt bruge en øl?" svaret han tilbage
han løfte hans ende hånd han hadet på hans ende arm og så der var et dybt sår og bløde graftig
en af mænde slog den anden på skullen og viskede til ham og med et var de væk
men drei lagede ik mærke til det

Tilbage til toppen Go down
Megan




Antal indlæg : 18
Join date : 31/10/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 5:45 pm

Uden at bemærke Drei’s sår gik Megan hen til disken og bestilte en øl hos bartenderen. Hun var egentligt lidt stolt over at bestille noget, da dette var første gang hun havde bestilt noget som helst et sted som det her.
Hun vendte tilbage til Drei.
”Her er -” hun nåede aldrig at færdiggøre sætningen, da hun fik øje på Drei’s sår og var ved at tabe øllen på grund af overraskelse. ”Jeg troede du sagde, at du havde det fint lige før” udbrød hun. Hendes øjne var fast klistrede til såret.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 9:04 pm

drei kiggede på sået"jeg har vist hadt et adrenalin chok da det skete"
drei ræv et stykke af hans skjorte af og bandt det om hans arm hvor sået var
han grab ølen ingen den ramte gulvet
"ah lige jeg har brug for"sagde han tilfres til sig selv og tog en bunder af sin øl
og på 3 sek var den væk
Tilbage til toppen Go down
Megan




Antal indlæg : 18
Join date : 31/10/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeMan Dec 05, 2011 9:18 pm

”okaaay...” mumlede Megan, da hun så hvor hurtigt Drei drak. Såret så ud til at gøre ondt, men der var selvfølgelig ikke noget at gøre ved det lige nu. Ikke mens gaden stadig var overfyldt af soldater.
Hendes ansigt var igen blevet udtryksløst.
Igen tøvede Megan lidt. Hun kom i tanke om at hun vidst havde glemt, at præsenterer sig. ”Mit navn er Megan,” hun bed sig i underlæben før hun fortsatte ”eller... det er hvad jeg kalder mig”. Hun syntes at det var utroligt klumret at hun ikke kunne fortælle sit rigtige navn. Men hun kunne jo ikke huske det. Hun kunne jo ikke huske noget som helst fra hendes liv før hun fyldte 15.
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeOns Dec 07, 2011 7:09 pm

"navnet er drei"efterhuldt at en kæmbe bøvs"drei sliverhood"
drei lændte sig tilbage på hans stol og vippede lidt frem og tilbage på den men hans så på pigen"hvorfor hjælp du mig enlig?du godt klar over at det imod loven at hjælpe en eftersøgt?"
drei rægte hans ølkrus op i lysten mod krofateren som tejn på en gengopfyldning
Tilbage til toppen Go down
Megan




Antal indlæg : 18
Join date : 31/10/11

Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitimeTors Dec 08, 2011 7:15 pm

Hun satte sig også ned.
”selvfølgelig ved jeg det,” sagde hun, ”det er forresten også forbudt at hjælpe en dødsdømt”.
Hendes blik var fast rettet mod bordpladen før hun fortsatte. ”Men jeg syntes ikke at det ville være fair, hvis du blev fængslet bare for at hjælpe en, der egentlig ikke havde gjort noget galt. Det ville være... forkert.”
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dødens gade Empty
IndlægEmne: Sv: Dødens gade   Dødens gade I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dødens gade
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Galge Gaden-
Gå til: