Der er i alt 86 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Luki
Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
Fre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere
Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …
Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …
Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs
Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)
Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …
Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …
Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …
Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …
Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.
T:13:03 O:træer S:hans store skov V: regn P: blå jens hvid skjorte bare tær drei løb på alle 4 på samme måde som hans to ville ulve der løb led siden af ham de hoppet over og under væltet træer drei gjorte et stort hop og trævlet op af et stort træ han nået op på toppen og kigget ud over skoven hans ansigt var svedig håret vildt han gav slip og lod sig falde bagover og landet på ned på hans knæ og ende arm han kigget på hans to følgesvende som os kigget på ham efter et kort kig på hinanden forsatte de vider ind i skoven i samme rigtige hurtige tempo
Aliny
Antal indlæg : 13 Join date : 10/09/11
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 7:11 pm
Aliny havde fået sig forvildet ind i en skov, hun var en lille forældreløs pige, hun havde boet på børnehjemmet inde i byen hele sit liv og hun var ikke mere end 6 år gammel, hun havde blonde hår og en hvid sød kjole på, hun kiggede rundt i skoven, hun var en lille smule bange, hun havde aldrig været der før. Hun havde næsten havblå øjne som fik hende til at se meget nuttet ud, men der var ikke nogle som ville adoptere hende.
drei Varulv
Antal indlæg : 191 Join date : 11/07/11
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 7:17 pm
drei høre noget krænde knække bag ham og vendte hovdet om og så en lille pige alene han gik stille hen til den lille pige og gik ned på huk"hej prinssesse du da langt hjemme fra er du ik?"spøgte han om mens hans ulve stod bag ham tamme som valpe
Aliny
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 7:22 pm
hun gik en lille smule tilbage"bor på børnehjem"sagde hun, det var ikke rigtigt noget hjem som sådan, det var bare et sted at være og ha en seng, tag over hovedet og mad. Hun så lidt på ulvene bag ved ham den fremmede mand, hun var ikke så tryg ved dem, men hun havde jo altid hørt at ulve var farlige. Hun gik lille smule mere tilbage som nok ville svare til to af ham den fremmedes skridt, hun så på ham med sine næsten havblå øjne
drei Varulv
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 7:26 pm
drei gikket tilbage på hans 4 ulve så selv glodte på ham han kom med nogen knorden og med et forsvandt ulvene og kun ham og pigen var tilbage "jamen skal jeg så ikke hjælpe dig tilbage til børnehjemmet personaldet er sikkert hunderad hvor du mon bliver a" han ragte hende hans hånd så venligt på hende"mit navn er drei silverhood hvad er dit" spøgte han stille om
Aliny
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 7:46 pm
"Aliny og de har givet lov til mig at gå her, de hente mig i morgen"sagde hun, de ville se som hun kunne klare sig selv og hvad for en race hun var, det var der ikke nogle der viste, det var også personalet der havde navngivet hende. Hun blev en lille smule bange da ulvene med et var væk, men det var også nyt for hende"D...rei"sagde hun stille for at se om hun kunne sige hans navn
drei Varulv
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 7:52 pm
han gav et lille smil"hm jeg kan da ikke lade dig være her ude i skoven helle natten han grinte lidt da hun prøvet at sige hans navn"det kommer nok" og så op på solen der var ved at gå ned" mit hus er ikke så langt her fra har et gæste værlse du kan over natte i"
Aliny
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 7:57 pm
"må ikke, skal klare selv"sagde hun, det skulle hun og de ville nemt finde ud af hvis hun havde fået hjælp, det var derfor hun havde fået en hvid kjole på, på den ville man nemmere se hvis den blev beskidt, hun havde ikke nogle sko på, så hendes fødder var beskidte og kolde.
drei Varulv
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 8:01 pm
drei rejste sig op og så på hende med et underligt blik"hvem i alverden vil lade en lille pige være alende i skoven her er rigtig farligt om natten?" han kigget sig om og så hans ulve så på ham han gav et lille suk"hm jeg kan ikke bare lade dig være her ude en hel nat" han satte sig ned på jorden igen og tog hans brunde lædderjake af om livet og regte den hen til pigen"den holder dig varm"
Aliny
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 8:07 pm
hun holde sig bare på afstand, hun måtte ikke få hjælp af nogle, det var en prøve hun var på, hun viste heller ikke hvad for en race hun var og det var en af tingene hun skulle finde ud af"skal finde min race"sagde hun og håbede lidt på han forstod hvad hun mente, hun var ikke god til at snakke igen, men det skal hun nok lære
drei Varulv
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 8:11 pm
"jeg var 15 da jeg fandt ud af jeg er en varulv og siden er jeg blivet jagte og blivet en lengedte "drei kiggte hende lige ind i øjne hans ellers grænde øjne blev kryskaldblå og lingde en ulvs "nogengange er det bare bedst ikke finde ud af man i virkeligheden er det ender måske med at ødelække ens liv"han rejste sig op og hans 4 uøve og 3 andre kom hen mod ham fra drers skjul og stod ved hans side
Aliny
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 8:15 pm
hun gik lidt væk fra alle de ulve, hun skulle finde ud af det ellers kunne de finde på at smide hende ud fra børnehjemmet, men det ville hun ikke sige til den fremmede, men det var svært at finde ud af hvilken race hun var, hun havde været på mange andre prøver for hver eneste race og nu manglede hun den her og en mere
drei Varulv
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 8:17 pm
drei gav et suk og vente sig om og pejet på et træhytte"der bor jeg du er velkommen til at kommer nåh som helt du vil da han sagde det gik han ind mellen træerne og op mod hans hus
Aliny
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 8:20 pm
hun så efter ham, men hun tog hurtigt fat i hans trøje, da hun hørte noget som forskrækkede hende, hun så at det var en lille ulve unge som havde skræmt hende, hun holde sig godt væk fra den og de andre ulve. der var sket noget på hendes sidste prøve, med nogle ulve, så hun var blevet bange for dem, hun havde været på prøven med en ven, men var kommet tilbage alene, de var angrebet af ulve, det var kun hende som slap væk
drei Varulv
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 8:24 pm
"de her ulve er min famile de gør ingen fortræd kun nåh jeg giver lov ellers er de blide som valpe"han tog hende op på hans skuller og sammen gik de op til hans luksustræhytte han kun ikke holde tænken ud af pigebarnet skulle være ude natten igemmen
Aliny
Emne: Sv: en ny bekendt Tirs Sep 20, 2011 8:28 pm
"sidste prøve, ulve spise min ven"sagde hun, det var derfor hun var bange for dem nu, hun havde set det, hun havde hørt skigene, en ulv kom for tæt på hende, hun prøvede at flytte sig væk fra den, hun var meget bange da hele den sidste oplevelse stadigvæk sad i hende og det var ½år siden den sidste prøve