Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
uventet besøg  I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
uventet besøg  I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
uventet besøg  I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
uventet besøg  I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
uventet besøg  I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
uventet besøg  I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
uventet besøg  I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
uventet besøg  I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
uventet besøg  I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
uventet besøg  I_vote_lcapuventet besøg  I_voting_baruventet besøg  I_vote_rcap 
haylin
uventet besøg  I_vote_lcapuventet besøg  I_voting_baruventet besøg  I_vote_rcap 
drei
uventet besøg  I_vote_lcapuventet besøg  I_voting_baruventet besøg  I_vote_rcap 
Yue kaang
uventet besøg  I_vote_lcapuventet besøg  I_voting_baruventet besøg  I_vote_rcap 
Crystal
uventet besøg  I_vote_lcapuventet besøg  I_voting_baruventet besøg  I_vote_rcap 
Azriel
uventet besøg  I_vote_lcapuventet besøg  I_voting_baruventet besøg  I_vote_rcap 
Amber
uventet besøg  I_vote_lcapuventet besøg  I_voting_baruventet besøg  I_vote_rcap 
Lelouch
uventet besøg  I_vote_lcapuventet besøg  I_voting_baruventet besøg  I_vote_rcap 
Vittorio
uventet besøg  I_vote_lcapuventet besøg  I_voting_baruventet besøg  I_vote_rcap 
Logan
uventet besøg  I_vote_lcapuventet besøg  I_voting_baruventet besøg  I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
uventet besøg  I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
uventet besøg  I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
uventet besøg  I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
uventet besøg  I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
uventet besøg  I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
uventet besøg  I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
uventet besøg  I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
uventet besøg  I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 uventet besøg

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 10:52 pm

Tid:Ved midnats tid
Sted:Byen dreis hytte
Omgivelser: drei sider på hans sofa med hans ulve emsigs
Påklædning:hvid skjorte og lange jens
Vejr:Lidt blæst og koldt

efter en hård dag sad drei nu og så hvad der skete i verden hans to venner lå og sov på hver sin side af han han kun mærke en mærkelig følges hans indstindt sage til ham noget var helt glat udenfor derfor gik han udetøven hen og til terasen og bliv helt stille hans to ulve var også kommet ud og begyndte at knoer argt
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Blandet Race
Elisa


Antal indlæg : 37
Join date : 20/04/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 10:55 pm

//må man være med her?//
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 10:56 pm

//det kan du tro hende jeg skulle skrive med er lukket ud:P//
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Blandet Race
Elisa


Antal indlæg : 37
Join date : 20/04/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 10:57 pm

//okay^^ takker mange gange//
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 10:57 pm

//så lidt:)//
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Blandet Race
Elisa


Antal indlæg : 37
Join date : 20/04/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 10:59 pm

Elisa svævede lidt rundt, da hun fik øje på en hytte*hvem mon bor der hvis der bor nogle*tænkte hun, hun var jo et spøgelse, hun svævede lidt hen til et vindue, hun kiggede lidt ind af det, hun ville ikke bare svæve ind i hytten selvom hun godt kunne det, men man kunne se hende da det jo var nat, så folk ville bare blive forskrækket over det
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 11:05 pm

drei forvandlet til en den varulv han nu og en gang var hans store smukke pels og hans lyseblå øjne var ikke til at tag fejl af han viste at han satte sig selv i fare efter som mange var ude efter ham på gruen af de legender og den sjælen pels han bar
han rejste sig op så han gik på to poter han snuset id a og fik færten af hende
"bare kom frem jeg gør dig ikke noget arme sjæl"kom det fra ham i en dyk og vis stemme og kigget mod pigen
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Blandet Race
Elisa


Antal indlæg : 37
Join date : 20/04/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 11:08 pm

Elisa skynde sig ind på den anden side af væggen da en ghosthunter dukkede op, hun håbede at hun ikke var blevet opdaget, men da døren sprang op var hendes håb væk igen, der stod en ghosthunter"kom med den sjæl, hun høre ikke til her"Sagde manden som var ghosthunter. Elisa gemte sig bag varulven, hun var tydeligvis meget bange
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 11:17 pm

ghosthunten gik ind i drei han kigget meget forskræmt på drei som stod og blottet tænder som var store og stæk nok til at kun bide en meget gamle træ midt over
hans pels hvid og ren som nyfalden sne man kun høre han stammet noget ord" du..du er skov vogteren legeenden!" drei peget mod døren han kom ind a
"forlad min skov"sagde varulven kort mens hans to ulve rejste børster og knoret af ham
manden løb alt hvad han kunde mod byen mens drei vente sig om og sukket tungt
"det var den fred"sagde han kort igen og vente sig om mod pigen"arme sjæl du er nu i sikkerhed med ikke alt for længe"han forvandlet sig tilbage til sidt normale form igen og satte sig på en stol og klappet hans ende ulv
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Blandet Race
Elisa


Antal indlæg : 37
Join date : 20/04/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 11:22 pm

"undskyld"sagde hun og var på vej ud af hytten igen, det hele var hendes skyld, alt var hendes skyld. hun så meget trist ud, hun kunne ikke lide at være et spøgelse, hun søgte en måde at blive levede på igen så hun kunne mærke, vinden, vandet, græsset og alle de andre ting der var at mærke, en lille tåre løb ned at af hendes kind idet hun forsvandt ud på den anden side af væggen igen. Hun var alene og forladt, fortabt var hun også
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 11:28 pm

"stop!" drei så på pigen og rejste sig op og gik mod hende"kan lugte flere af dem vis du går får de dig bliv har til imorgen så er de sikker væk"sagde han still hans stemme var blevet normal igen man kun se på ham at der var problemer i luften men gjorte alt hvad han kunne for at skjule det
han gjorte korset tegn"arme sjæl har jeg rart i at du ikke fandt lyset?"
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Blandet Race
Elisa


Antal indlæg : 37
Join date : 20/04/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 11:32 pm

hun stoppede op da han sagde der var flere, hun skynde sig indenfor igen, hun gemte sig så i hjørne i hytten"det gjorde jeg ikke og vil jeg nok heller aldrig gøre, jeg har været her for længe"sagde hun, hun nærmest på gulvet, hun sad helt sammen krøbet, hun ønskede så inderligt højt at hun ville kunne komme til at leve igen, hun havde mistet alt og alle dem hun holde af, var væk for nogle 100'ernde år siden, de var døde af alderdom og havde derfor nemt fundet lyset, men hun blev myrdet og havde derfor svære ved det
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 11:40 pm

drei tænkte sig om"ting du måske kan få mere glæde a ind mig"drei sagde noget til hans ulve og de løb efter lidt tid kom de tilbage med en medaljon"den giver den fortabtes sjæl en ide om at være levende "drei tog den op og hen med den til hende"du må få den til du en dag finder en vej til livet igen bare du lover aldrig at fortælle om det eller hvem du fik den fra"han smilte man kun høre på hans stemme at man kun stole på det han sagde
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Blandet Race
Elisa


Antal indlæg : 37
Join date : 20/04/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeTirs Jul 12, 2011 11:44 pm

"jeg finder aldrig en vej til livet, jeg er død myrdet"sagde hun og begynde at græde, det var sjælden at et spøgelse begynde at græde, men på hende gjorde det ondt, hun var bange, forladt og helt alene, hun havde ingen venner, ingen familie, ingen ting, når de ghosthuntere var væk, var hun det også, så var hun taget tilbage til ghostly tower, hvor hun hørte hjemme. hun var så langt ude at der skulle noget meget sjælden til at få hende tilbage til livet
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 3:04 pm

"alle fortjener en chance til"drei smilet med et håb han gav hende amuletten gjorte tegn til at hun kun sætte sig i sofaen hans ulve gik langsomt hen til hende for at gøre hende i bedre humør
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Blandet Race
Elisa


Antal indlæg : 37
Join date : 20/04/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 3:06 pm

"hvorfor skulle det lige gå ud over mig, hvorfor var det lige mig der skulle myrdes"sagde hun imens græd, man kunne godt høre hun ikke ville være død, men sådan var det endt for hende, men hun håbede at finde en måde at få livet tilbage på, men hun viste ikke hvor hun skulle lede efter den
Tilbage til toppen Go down
drei
Varulv
drei


Antal indlæg : 191
Join date : 11/07/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 3:11 pm

"der ikke meget jeg kan gøre dødelighed er ikke i min magt"drei satte sig på en stol som var på den anden side a sofaen"du skal nok finde en måde at komme tilbage til livet du kun måske søge en engel de er tætter på skaberen ind jeg nogen side vil"kom han til at tænke på
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Blandet Race
Elisa


Antal indlæg : 37
Join date : 20/04/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 3:16 pm

hun så op, hun så lige på hans to ulve, hun ville prøve at røre ved deres pels, men hun tog hånden til sig igen, hun viste godt hun kunne mærke noget alligevel"sådan en finder jeg aldrig, de sover om natten"sagde hun, det passede, hun kunne kun ses når det var mørkt og nat, hun var nærmest usynlig i dags lyset, hun kiggede så i gulvet igen"jeg var kun 17 år gammel"sagde hun. hun fik taget livet fra sig i en ung alder, hun var gået glid af alt, finde kærligheden, stifte familie alt dette var taget fra hende på en enkel nat
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Blandet Race
Elisa


Antal indlæg : 37
Join date : 20/04/11

uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitimeOns Jul 13, 2011 8:47 pm

/../
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





uventet besøg  Empty
IndlægEmne: Sv: uventet besøg    uventet besøg  I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
uventet besøg
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Byen Silent Hill-
Gå til: