Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvilken Verden Overlever du i?

IndeksIndeks  PortalPortal  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Latest topics
» en tanke til en god ven ^^
Looking at you-Lico I_icon_minitimeFre nov 23, 2012 6:49 pm by Azariel

» my music plz look
Looking at you-Lico I_icon_minitimeLør nov 17, 2012 3:15 pm by Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
Looking at you-Lico I_icon_minitimeTirs nov 06, 2012 9:09 am by Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
Looking at you-Lico I_icon_minitimeOns okt 10, 2012 9:25 pm by Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
Looking at you-Lico I_icon_minitimeLør aug 25, 2012 11:25 am by Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
Looking at you-Lico I_icon_minitimeMan jul 16, 2012 3:06 pm by Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
Looking at you-Lico I_icon_minitimeSøn jul 15, 2012 2:19 am by Azariel

» some one pleas I need..
Looking at you-Lico I_icon_minitimeTors maj 31, 2012 10:33 pm by Yue kaang

» Kig alle brugere!
Looking at you-Lico I_icon_minitimeOns maj 30, 2012 9:51 pm by Crystal

» Walking Around-Azriel
Looking at you-Lico I_icon_minitimeSøn maj 20, 2012 12:39 am by Azriel

Top posters
Zann
Looking at you-Lico I_vote_lcapLooking at you-Lico I_voting_barLooking at you-Lico I_vote_rcap 
haylin
Looking at you-Lico I_vote_lcapLooking at you-Lico I_voting_barLooking at you-Lico I_vote_rcap 
drei
Yue kaang
Crystal
Azriel
Amber
Lelouch
Vittorio
Logan
Statistics
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg in 205 subjects
Kig alle brugere!
Looking at you-Lico I_icon_minitimeFre jul 29, 2011 3:20 pm by Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …

Comments: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
Looking at you-Lico I_icon_minitimeTirs jan 17, 2012 6:58 pm by Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!

Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …

Comments: 4
Undskyld allesammen!
Looking at you-Lico I_icon_minitimeMan okt 10, 2011 11:58 pm by Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs

Nye racer + Forslag
Looking at you-Lico I_icon_minitimeTors jul 14, 2011 7:31 pm by Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …

Comments: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
Looking at you-Lico I_icon_minitimeOns jul 20, 2011 6:17 pm by Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …

Comments: 0
Science fiction on Darkworlds!
Looking at you-Lico I_icon_minitimeMan jul 18, 2011 10:17 pm by Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …

Comments: 10
Nyt look! kig alle brugere
Looking at you-Lico I_icon_minitimeMan jul 18, 2011 5:24 pm by Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …

Comments: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
Looking at you-Lico I_icon_minitimeFre jul 15, 2011 5:35 pm by Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …

Stederne! kig venligst
Looking at you-Lico I_icon_minitimeTors jul 14, 2011 6:14 pm by Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …

Comments: 6

Looking at you-Lico

Go down 
ForfatterBesked
Rayne

Rayne

Antal indlæg : 35

Looking at you-Lico Empty
IndlægEmne: Looking at you-Lico   Looking at you-Lico I_icon_minitimeSøn apr 29, 2012 11:47 am

Sted:Silent Hill
Omgivelser:En masse forskellige væsner, bygninger, butikker, biler, lejligheder
Vejr:Lidt vindstillet
Tid:Aften
Påklædning:En sort knælang kjole, sorte ankelstiletter

Det var aften og Rayne var ude og gå sig en tur bare fordi hun trændte til at finde ro i sig selv, alt det med hendes far og hans planer gav hende virkelig hovedpine, hvorfor skulle han også have så mange planer der fik hende ind i alting næsten. Hun slap et suk og betragtede omgivelserne lidt, der var mange forskellige væsner hun aldrig havde set før. Hun gik hen mod en stor bygning hvor der så ud til at være lejligheder, og udenfor var der en lille legeplads. Rayne fik et bredt smil frem på de lyserøde glosset kolde læber. Hun gik hen mod legepladsen, fandt noget sand som hun samlede op i hånden. Sand var kedeligt når det bare havde den kulør som den havde, og da Rayne elskede at eksperimentere med genstande, og ting havde hun fået en idé. Ideen gik ud på at hun ud ad ingenting lige gav sandet en makeover, det blev meget flottere end før nu havde sandet en flot glinsende overflade, fyldt med fråsent is flags, der var samlet sammen. Hun betragtede det lidt mens det lå i hendes hånd, det så meget flot ud.

Så hørte hun en masse hvisken der kom fra diverse folk og dyr der stirrede på hende, med ansigts udtryk der sagde det hele, hvad lavede hun hvorfor gjorde hun det, hvem var hun. Rayne gad ikke bruge tiden på at kigge sig over skulderen for hun kunne godt fornemme at de kiggede på hende."Jeg morer mig skam bare her i nattelyset"sagde hun og sendte dem et lumsk smil, dog med et sødt blik. Hun kunne godt lig natten og dig så havde hun op til flere gange lyst til at kaste sne over hele stedet, men det ville bare være lidt spild af den naturlige skønhed stedet havde, hvis den da havde nogen. Hun begyndte langsomt at kede sig, hvorfor var der mon ingen der kunne holde hende med selskab.
Tilbage til toppen Go down
Lico

Lico

Antal indlæg : 15

IndlægEmne: Re: Looking at you-Lico   Looking at you-Lico I_icon_minitimeMan apr 30, 2012 8:03 am

Lico kom gående langs vej kanten, hun kigget ned på jorden. hun var i sit sædvanlige tøj.
hun kigget bare ned på jorden, og tankerne om hvad hun sku lave bare for sjov, strømmede igennem sig. hun kunne jo bare finde den første og bedste og lege lidt med hans eller hendes sind. hun smilte lidt ved tanken om det, dog havde hun ikke rigtig lyst, hendes dag var godt nok kedeligt men det var altid så besværlig at få de uduelige folk til at lade vær med at skrige.
hun sparket til en lille sten og gik mod sandkassen, hvorfor vidste hun ikke rigtigt, men hun havde bare lyst til det.

hun kigget op, og så en anden pige lege med sandet, det var dog ikke normalt, som om noget var det i lico's verden.
hun gik lidt nærmer for at se hvad hun lavet og syntes at det ikke en gang var særligt sjovt at se på, dog kunne denne pige være sjov at lege lidt med tænkte Lico. hun gik helt tæt og kigget ned på hende.
hvad eller hvem hun var interreseret hende ikke rigtig, hun vidste allerede at det ikke var et menneske så hun ku nok måske være sjover tænkte Lico.
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Re: Looking at you-Lico   Looking at you-Lico I_icon_minitimeMan apr 30, 2012 6:56 pm

Rayne fornemmede en nyankomne person , som nærmede sig hende hun stoppede kort med det hun var i gang med, og lod blikket falde op på denne mystiske person. Gad vide hvem hun var, og hvad mon hun lavede herude i byen på det tidspunkt. Rayne betragtede hende med øjnene og nu hørte hun flere hviskende lyde der kræsede om det samme hvad hun lavede nu og hvem kvinden var, om de var venner ovs."Hmm javel ja en til djævel"sagde hun med en stille stemme, dog var stemmen lidt nysgerrig. Rayne kunne altid fornemme djævle det var let nok hun var jo selv en af dem. Øjnene flakkede lidt rundt, det var sjældent hun kom her til Silent Hill, men når hun så endelig var her, så var der altid en masse at lave.

Et smil bredte sig på de blege kolde læber, og hun holdte blikket på denne kvinde, langsomt valgte hun at jonglere med nogle af de få isflakker hun havde i hånden, som hun havde lavet ud ad det kolde livløse sand. Hun stod på en kant af sandkassen og betragtede hende lidt, men så valgte hun at vandre lidt rundt i sandet uden omkring sandkassen"Hvem er de"lød stemmen der var søgende hedes øjne sagde ikke noget de udtrålede bare nysgerrighed, som stemmen.
Lico

Lico

IndlægEmne: Re: Looking at you-Lico   Looking at you-Lico I_icon_minitimeMan apr 30, 2012 10:06 pm

hun kigget og gik så lidt rundt omkring hende og tjekket hvilke vinkler man kunne angribe fra hvis det kom til det. "så du en djævel" sagde hun og lyd ikke særlig interreseret, hunvar lgeglad med racen hun ville kun havde det sjovt, eller ked sig, det var stort set det hun syntes om sit liv. hun kigget og undersøgt hende fra top til tå. hun fandt hende ikke særlig interresant, men hun havde jo taget fejl før. "Lico" sagde hun stille med hænderne omme bag rykken "og de" sagde hun lidt efter.
Rayne

Rayne

IndlægEmne: Re: Looking at you-Lico   Looking at you-Lico I_icon_minitimeMan apr 30, 2012 11:44 pm

Rayne kiggede på hende med et listigt blik hun vidste virkelig ikke hvd hun mon lavede herr ledte efter offere? eller var ude og gå en tur eller noget helt andet. Hun fik hørt hendes navn og tænkte lidt, allerede ved starten af hendes navn tænkte hun, det lød specielt."Rayne"fik hun så præsenteret sig dog ikke med et smil, hvorfor smile når personen overfor hende heller ikke gjorde. Hun vidste ikke helt om hun var en fjende eller ven, men siden hun var en djævel som hende selv,så skulle det ikke undre hende at de hvertifald godt kunne føre samtaler an."Hvilken slags djævle skabnign er de"spurgte hun og begyndte at gå lidt rundt inde på legepladsen, dog stadig med blikket på hende. Lico det hed kvinden som for hende virkede lidt mystisk som en hvis anden person hun kendte.

Hun strøg en tot hår væk fra ansigtet, og kunne fornemme blikke rundt omkring fra de forskellige folk som stod og stirrede på dem. Hun kiggede en enkelt gang over skulderen til dem og sendte dem bar et bredt smil."Hvad laver de herude, jeg tvivler på du bare går rundt eller har jeg ret"sagde hun stille med en venlig stemme.
Lico

Lico

IndlægEmne: Re: Looking at you-Lico   Looking at you-Lico I_icon_minitimeLør maj 12, 2012 6:20 pm

hun smagte lidt på hendes navn, hun havde ingen anelse om hvem denne person var, og var faktisk så meget ligeglad, men sjovt ville det være at se hvad personen kunne.
hvilken slags djævel hun var, hun burde lyve og sige at hun ikke var det men det ville ikke hjælpe så, bare for at skabe noget sjovt, så en lille samtale, med mere... muligvis. "jeg er en vanddjævel, og du er" sagde hun bare ogvirket lidt mere interreseret, selvom hun nok ikke var det.

hun kigget uinterreseret på mængden, og overvejede at bare lege med deres små ubetydelige sind for sjov, dog var de ikke så sjove som andre racer, og det vidste hun selvføgelig godt, så rayne ville nok være sjvoer, at lege med.
"hvad siger du at vi går en tur, væk fra de små ubetyderlige væsner" sagde Lico bare , og gik et lille skrid mod Rayne, og prøvet at sende et venligt, men falsk smil.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Looking at you-Lico   Looking at you-Lico I_icon_minitime

Looking at you-Lico
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Byen Silent Hill-
Gå til: