Darkworlds
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Hvilken Verden Overlever du i?
 
ForumforsideForumforside  PortalPortal  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log indLog ind  
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Seneste emner
» en tanke til en god ven ^^
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeFre Nov 23, 2012 6:49 pm af Azariel

» my music plz look
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeLør Nov 17, 2012 3:15 pm af Azriel

» The Smell of blood-Lelouch
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTirs Nov 06, 2012 9:09 am af Lelouch

» The Dark Central park (Rayne)
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeOns Okt 10, 2012 9:25 pm af Rayne

» de nordiske guder try it-reklame
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeLør Aug 25, 2012 11:25 am af Azriel

» vandre turen gennem skoven ..(Azriel)
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeMan Jul 16, 2012 3:06 pm af Yue kaang

» en regnvejrsdag..(wolf)
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 2:19 am af Azariel

» some one pleas I need..
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Maj 31, 2012 10:33 pm af Yue kaang

» Kig alle brugere!
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeOns Maj 30, 2012 9:51 pm af Crystal

» Walking Around-Azriel
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeSøn Maj 20, 2012 12:39 am af Azriel

Mest aktive brugere
Zann
en regnvejrsdag..(wolf) I_vote_lcapen regnvejrsdag..(wolf) I_voting_baren regnvejrsdag..(wolf) I_vote_rcap 
haylin
en regnvejrsdag..(wolf) I_vote_lcapen regnvejrsdag..(wolf) I_voting_baren regnvejrsdag..(wolf) I_vote_rcap 
drei
en regnvejrsdag..(wolf) I_vote_lcapen regnvejrsdag..(wolf) I_voting_baren regnvejrsdag..(wolf) I_vote_rcap 
Yue kaang
en regnvejrsdag..(wolf) I_vote_lcapen regnvejrsdag..(wolf) I_voting_baren regnvejrsdag..(wolf) I_vote_rcap 
Crystal
en regnvejrsdag..(wolf) I_vote_lcapen regnvejrsdag..(wolf) I_voting_baren regnvejrsdag..(wolf) I_vote_rcap 
Azriel
en regnvejrsdag..(wolf) I_vote_lcapen regnvejrsdag..(wolf) I_voting_baren regnvejrsdag..(wolf) I_vote_rcap 
Amber
en regnvejrsdag..(wolf) I_vote_lcapen regnvejrsdag..(wolf) I_voting_baren regnvejrsdag..(wolf) I_vote_rcap 
Lelouch
en regnvejrsdag..(wolf) I_vote_lcapen regnvejrsdag..(wolf) I_voting_baren regnvejrsdag..(wolf) I_vote_rcap 
Vittorio
en regnvejrsdag..(wolf) I_vote_lcapen regnvejrsdag..(wolf) I_voting_baren regnvejrsdag..(wolf) I_vote_rcap 
Logan
en regnvejrsdag..(wolf) I_vote_lcapen regnvejrsdag..(wolf) I_voting_baren regnvejrsdag..(wolf) I_vote_rcap 
Statistik
Der er i alt 86 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Luki

Vores brugere har i alt skrevet 2147 indlæg i 205 emner
Kig alle brugere!
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeFre Jul 29, 2011 3:20 pm af Crystal
Kig alle brugere

Hej alle brugere ja nu sidder jeg lidt at tænker på, om der mangler noget på siden, eller om der er noget
der skal fjenes måske? eller laves om. Så siden bliver lidt bedre, jeg vil meget gerne høre forslag fra jer, omkring det
hvis i har nogle ideer er i velkommen til at sende svar hertil, også hvis der er ting i gerne ser blive ændret eller noget der skal tilføjes …


Kommentarer: 3
Ny Genopstandelse!KIG ALLESAMMEN
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTirs Jan 17, 2012 6:58 pm af Crystal
Goddag alle brugere læst venligst det her!


Jaer nu ved jeg godt, vi admins slet ikke har været på vores side snart meget lang tid, mange måneder, og
der er kommet mange flere brugere til siden, og det betyder rigtig meget for os, at i vil emne herpå, og sådan(;
men som overskriften sider, 'NY GENOPSTANDELSE!' det betyder generalt at hele siden bliver godt startet op igen, alle ting …


Kommentarer: 4
Undskyld allesammen!
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeMan Okt 10, 2011 11:58 pm af Crystal
Undskyld allesammen!

Undskyld allesammen, især dig Zann for mit fravær herinde har haft lidt for meget
travlt med nogle ting irl, med skolen og alt sådan noget, men den gode nyhed er at
vi nok sagtens kan få siden op igen(; hvis vi alle hjælper til, og sådan, og jeg lover
at jeg vil være på siden oftere, så der er mulighed for at svarer på emnerne og spørgsmål ovs


Kommentarer: 3
Nye racer + Forslag
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 7:31 pm af Crystal
Nye racer+ Forslag

Ja som overskriften siger så syntes jeg at der skal være lidt flere racer man kan være, samt nye steder til de racer, jeg håber i alle syntes godt om dette forslag. Jeg har blandt andet tænkt lidt over om i alle brugere har forslag til nogle racer, måske nye steder, for hvis i har så er i meget velkommen til at sige dem, som et svar til denne tråd:-)

.Glæder mig til …


Kommentarer: 8
Nyt plot! kig her alle brugere
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeOns Jul 20, 2011 6:17 pm af Crystal
Nyt plot kommer op at stå! kig alle brugere

Nu er det sådan at jeg sad og tænkte lidt ''hvordan kan jeg mon gøre det her mere spændende og få de nye racer ind i det plot vi har forvejen med Zann kongen over silent hill'' ja så efter jeg havde tænkt det kom jeg frem til en idé og den var at der kommer til at blive en slags indgang til en andne dimension, hvor vi er meget langt fremme …


Kommentarer: 0
Science fiction on Darkworlds!
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 10:17 pm af Crystal
Science Fiction on Darkworlds! kig her

Ja nu er der komme tnyt udseende på siden, hvis i undrer jer over hvor i kan se det, så
kan i blandt andet se på forsidens billed det øverste hvor der står Darkness worlds-Darkworlds
billedet er simpelthen ren Science Fiction ligesom det nederste billed hvor der står online right now
. Håber i vil syntes godt om det, og håber billederne er gode nok …


Kommentarer: 10
Nyt look! kig alle brugere
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeMan Jul 18, 2011 5:24 pm af Crystal
Nyt look til Darkworlds!

Ja som overskriften fortæller så syntes jeg at siden mangler nogle pifts! sådan at vi både får nye folk til siden, og
så der bliver mere gang i siden, dette syntes jeg vi skal gøre med at først give siden et helt nyt look, derefter
lave nogle flere, og dernæst efter det få styr på darkworlds historie og racer så alt er helt færdigt uden vi mangler noget, …


Kommentarer: 0
Rulle tingen! kig alle sammen
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeFre Jul 15, 2011 5:35 pm af Crystal
Rulle tingen-vigtigt!

Goddag alle sammen jeg ved ikke om det bare er mig, eller alle andre rpg sider hvor deres rulleting ikke virker!
-.- jeg ved ikke om den ruller når i kigger på den men hos mig gør den ikke, underligt, har kigget på city of life og deres rulle ting kører heller ikke, så ved ikke om det er en fejl pt eller hvad der sker, men er sikker på dne kører snart igen, bare så …


Kommentarer: 3
Stederne! kig venligst
en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Jul 14, 2011 6:14 pm af Crystal
Stederne! kig gerne her alle brugere

Goddag alle brugere jeg vil først og fremmest sige meget undskyld for stedet Darkovia Forest til dem der har emner
deri, ville prøve at ændre stedet så det lå på kant med de andre men der skte et uheld, så resultatet bliver
at stedet ligger som det altid har gjort, men igen undskyld til jer alle der har emner i Darkovia Forest.

-Men så er der som …


Kommentarer: 6

 

 en regnvejrsdag..(wolf)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeOns Feb 01, 2012 9:07 pm

S:elm street
T:22:45 pm
O:få folk på gaderne
V:regn og torden,blæst
P:Japansk skole tøj

Yue gik for sig selv ned af byens gade,hun kiggede rundt for at finde et sted hvor hun kunne opholde sig i et stykke tid. Hun kendte stedet ikke så godt efter som hun kun havde været her i 3 måneder,hun havde ikke særeligt mange penge og havde ikke nogen steder at bo, men tænkte på at bygge sin eget hjem ude i en skov. Hun kunne mærke at hun var lidt gennemblødt men det inorrede hun og forsøgte at finde en avis for at se om der var nogle job som hun kunne søge, hun kiggede omkring men stedet var stillet,mørkt og skumlet men det havde hun det okey med for hun kunne godt lide steder der virker uhyggeligt. Hun satte signed i en gyde for sig selv og mærkede det kolde regndråber glide ned af hendes ansigt,hun fik lyst til at falde i søvn i regnen.
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 11:10 am

lucif gik i regnen med sin brune bukser og ignorede regnen fuld stendigt, det var som om at regnen og kulden ignorede hans krop som om den frygtede at ramme ham. . dog var hans hår vådt og regnen som røg ned af hans kind mens han gik langs gyderne og et let men diskret smil var om hans læber

*hmmm gad vide om min gudinde nu igen har lagt regnen for at skabe noget interessant. . . måske. men dog er der noget. .. noget.. interessant. . et menneske!? måske. *

han lod blikket falde på den lille pige som gik i regnen i sin skole uniform og nærmede sig hende og sin jakke som han ellers havde på udover hans hvide og ret sløset bluse som han gik rundt med mens han nu nærmede sig pigen.

*hmm så uskyldig... mon jeg bør more mig med dette pige barn. . hvorfor ikke, det kunne måske vise sig at blive underholdene*
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 1:31 pm

Yue kiggede og så en ung mand i brunebukser stå og kiggede ned mod hende,hun viste ikke om hun skulle gå hen til ham eller lade som om ingeting. Hun tænkte lidt mens hun mærkede flere dråber dryppe ned af hendes kind,hun besluttede sig for at gå op til ham for at få lidt selvskab selvom hun ikke viste helt hvad hun skulle sige. Hun gik og kunne hører at hendes skuldertaske raslede lidt og da hun kom op til ham sagde hun "hej" for hun viste ikke helt hvad hun skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 3:08 pm

pigen som nu havde gået over til ham og hilste på Lucif kunne han ikke lade vær med at smile.
''Goddag, hvad laver en så ung pige ude i regnen? '' sagde lucif og kiggede på hendes tøj
''jeg formoder vel en hjem tur fra skolen?'' fortsatte han uden helt at havde fået svaret fra sit første spørgsmål

*hmm en skole pige ude i regnen og oven i købet om aften. . . usandsynligt, eftersom at de fleste vel har fri nu... med mindre dette skulle være en slags.. ekstra undervisning tøzen tag. . *

tankerne svømmede rundt i lucif tanker om hvem dette barn skulle være.. dog stadig på mærkerne hvis dette ''barn'' skulle vise sig at være en trussel. . . det var ikke første gang han oplevede at et væsen udgav sig for det ene og var det andet.

''må jeg spørge om deres navn?'' sagde lucif og kiggede hende i øjnene med sine egne isblåe øjne
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 3:16 pm

"jeg hedder Yue,Yue kaang "sagde hun med et smil "nej jeg er ikke på vej hjem fra skolen forstår du, jeg er ikke her fra "hun tænkte lidt for sig selv og tænkte at det vil nok blive en lang historie men hun forklarede aligevel hvad der skete"jeg kunne huske at jeg var nede på en havnen en eftermidag også så blev jeg slået ned,da jeg vågnede var jeg på en båd og så nu er jeg så endt her" hun viste ikke hvordan hun ellers skulle forklare det kort"hvad hedder du så?" hun kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 3:20 pm

''tja. . . mit navn er mange. . men de fleste kalder mig Wolf eller Lucif, og min over ordnet kalder mig noget helt trejde'' sagde lucif og smilede ''venligt''
han lod sin jakke af og lod den over hende
''kom lad mig føre dig ind i min villa hvor de kan få varmen, og bare rolig min tjener vil hente os her om lidt, hvis jeg lige laver et kort opkald, blot så de kan få varmen og der efter kan jeg tag dem med hjem til deres forældre, de må være syge af bekymring for dem'' sagde lucif. . . næsten helt ''medlidenlig''

*Lucif dit store svin. . . hvorfor er du helt '''SØD'' men jo alting har sin pris. . .*

en varmt og tilfredstillende smil bredte sig om hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 3:26 pm

"øhm tak det er venligt af dem,men "sagde hun så og kiggede ned i jorden lidt og der efter op på ham igen "jeg har ingen forældre" hun mistede sine forældre som 5 årrige "jeg er opvokset hos et pleje og det suden er jeg voksen nok til at pas på mig selv,jeg var fatisk på vej til at kigge efter et sted hvor jeg kunne opholde mig hvis jeg fik brug for en pause fra at rejse rundt for der hjemme der vandrede jeg kun rundt selvom jeg også havde et sted der men alligevel er jeg ikke særeligt meget hjemme"hun kiggede på ham med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 3:40 pm

''aah. jeg ser, med lad os tale vidre når de er kommet i læ og har fået noget tørt tøj på, de skulle nødig blive alt for syg'' sagde han og kiggede på pigens lettere gennemblødte tøj. . .

*hmm en pige uden forældre. .. mon Inferis har planlagt noget spicielt med denne pige. .. hmmm måske*

han kiggede letter på hende og kunne ikke forstå hvorfor en 18-20 årig tøz er kommet så langt væk fra hjemmet...
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 3:49 pm

"det er okey,jeg elsker regn også selvom mit tøj bliver våd"sagde hun med et lille smil og kiggede lidt rundt selvom hun tænkte på om han var ude på noget eller hvad.Men det bekymrede hende ikke,så hun valgte alligevel at gå med ham hjem til ham.Hun viste ikke hvad hun skulle sige så hun var tavs mens hun gik i sine egen tanker om de fyre der havde kidnappet hende og de onde mænd som bliver kaldt for de sorte slanger,hun sagde ikke noget i et stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 3:56 pm

lucif lod en telfon op af lommen
''vil de vær venlig at hende både mig og en stakkels pige som har brug for transport, så hent venligst min bil og kør den her over, og nej det må du ikke, og ja det er nærheden af stationen'' sagde lucif og smilede venligt over dette.

han drejede sit hovde over til hende
'' en bil vil snart komme og hente os, og den vil komme over ved stationen her ved hjørnet så bare rolig, og de kan stole trygt på mig eftersom inferis har tilladt mig at hjælpe dem så bare rolig de er i sikkerhed indtil vidre'' sagde lucif og lod sin mobil ned i lommen igen
han smilede venligt og talte i en roligt stemme for at være lidt sikker på at hun ville føle sig lidt mere tryg hos ham
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 4:06 pm

"okey"sagde hun interessret"der hjemme der plejer jeg bare hoppe fra tag til tag hvis det skulle være men lige nu vil jeg bare nyde regnvejret"hun havde et lille smil på læben,hun forstår ikke folk som er rige og har tjeneste folk til at arbejde efter som hun var lidt fattigt og arbejdede selv uden at der var nogen der gjore arbejdet for hende. Hun tænkte lidt og kunne så hører at det begyndte at torden,hun kiggede op men sagde ikke noget. Hun kunne se noget der lyste,to gule lys og kunne hører en motorlyd som var på vej hen i mod dem.
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 4:17 pm

lucif drejede hovedet efter lyden og lod sig selv klar på det værste

*hmm motor cykler, en rocker bande. . . hmmm eller blot folk som tør betvivle min herskerindes bud!?* lucif begyndte at roligt dreje ansigtet mod dem
han drejde sig rundt og kiggede på de personer som nu nærmede sig dem

''er dette nogle af dem de kender?'' sagde lucif mens han kiggede på de motorcykler som nu nærmede sig tætter mod dem
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 4:22 pm

"nej,og jeg kan hører at det ikke er nogen du kender"sagde hun og kunne se at der kom nogen på motercyklere og kom nærmere og nærmere.Yue havde fat i sin svær hvis det skulle blive nødvendigt og kiggede på Lucif,hun viste ikke hvad hun skulle sige. Hun stod og tænkte lidt mens hun kiggede på dem en af dem havde en mærke på armen som hun syntes at hun havde set før men hun kunne ikke huske hvor...
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 4:29 pm

lucif lod sit blik kort på hendes våben

*hmm så hun er vist ikke en helt for normal pige. . men lad gå. . lad os lege lidt vidre endnu* lucif kiggede på dem som nu nærmede sig

''Hvad vil i?'' råbte lucif og kiggede på dem mens han dog forberedte sig med at lade en hånd ind foran Yue for at gøre sig klar hvis folkne på motorcyklerne nu skulle prøve at ''køre'' dem ned
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 4:37 pm

Hun kiggede på dem men de svarede ikke,de tog deres våben frem og begyndte at angribe dem. Hun prøvede stadigvæk at huske hvor hun havde set det mærke som en af dem havde på armen en Kranium med en slange ud af munden,hun trak sit svær op "lad os bare give dem tæsk "sagde hun uden at kigge på lucif men havde kun øjen kontakt til dem. De nærmede sig dem mens de grinte,så sagde den ene "kom så drenge lad os se hvor meget de er værd" mens de kom med deres latter.
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 6:26 pm

lucif sænkede armen som holdte Yue tilbage.

og kiggede tomt på dem og ventede til de var tæt på og trådte et skridt tilbage

''jamen de starter blot deres leg og hvis de har brug for min hjælp skal jeg nok komme til rådighed og dem som kommer bag deres ryg tag jeg mig af'' sagde lucif og smilede af dem

*hmm lad os så se hvad tøzen kan.. vent... hun fik jo tæsk sidste gang... så det godt hun har hjælp bag sin ryg*

han lod sine hænder parat og en krops position som lignede en gammel kamp kunst som bliver kaldt for Wushu og med korte træk med føderne lå den første modstander allerede ved hans ene fod. . som et lyn der er slået ned i ham lå han nu bevistløs på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 7:38 pm

Hun stirrede på motorcykel banden,hun begyndte at løbe i mod dem med sin svær hævet. Hun svingede sit svær så nogle af motorcykler gik i stykker og hun sparkede nogle af så de røg ned på jorden,hun da en løb i mod hende sparkede hun ham ind i et mur på en bygning. Hun kiggede hen på lucif med et smil og håbede på at han ville lege med"kommer du" spurgte hun og kæmpede videre mod dem,hun undgik deres våben og slog dem i mave og ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 9:28 pm

lucif kiggede blot og betragtede pigen

*hmm et interessant væsen, bestemt ikke menneske, eftersom de morderne væsner idag ikke har lært disse former for kamp metoder, med mindre hendes forældre skulle havde trænnet hende, men så ville hun havde iført en kimono. . . . hvad er hun?!*

lucif stod stadig og kiggede med et slags ''poker face'' for ikke at afsløre sit sande ansigt, dog viste han ikke om han burde tag sig i forsvar imod hende, eller blot høre på hende og lade hendes ord vær en invitation til at myrde uskyldige og uviden mennesker. . hvilket han personligt intet havde imod. Dog ville dette jo medføre afsløring af hans sande identitet hvilket hans gudinde nok ikke ville acceptere,

''jeg lader dem blot fortsætte dette, eftersom det ser ud til at de har fint kontrol over sagerne, husk nu ikke at slå dem ihjel, vi skulle jo nødig havde myndighederne efter os'' sagde lucif og smilede underholdene over det

Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeTors Feb 02, 2012 9:35 pm

"okey hvis du siger det"sagde hun og trak sig på skuldren, hun lage sit svær tilbage i sin ryg sæk og brugte kun sine kamp tekniker til at bekæmpe dem med"men sig mihg burde dine tjener ikke være her snart"spurgte hun så da hun fik klarede halvdelen af banden. Hun kæmpede videre selvom hun ikke kunne forstå hvorfor han ikke ville være med til at kæmpe i mod dem,men hun gav ham ret i at de nødigt skulle få myndighederne på nakken hvis banden blev slået ihjel,hun mærkede regnen øsse mere end det gjore før og hun mærkede kulden slå hende i ansigtet men det inorrede hun.
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeFre Feb 03, 2012 10:32 am

lucif kiggede på hende og drejede hovedet halvt

''som sagt, min tjener har kørt min bil over ved stationen i nærheden af broen som er ved hjørnet der over, og det skulle ikke undre mig at den holder og venter på os'' sagde lucif og smilede venligt, dog undrede det ham stadig at bilen ikke havde givet lyd af sig,

han lod et kort blik på det sværd yue bar, og ledte efter nogle spicielle runer eller andre former for old gamle skrifter på den
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeFre Feb 03, 2012 3:17 pm

"nå okey" sagde hun og kiggede på ham,hun viste ikke hvad hun ellers skulle sige og trak sig på skuldren. Hun gik hen til ham mens hun puttede sin svær i tasken og mærkede regnen glide ned af hendes krop selvom hun havde kigge jakke på,hun kiggede rundt omkring uden at sige noget og tænkte for sig selv lidt. Hun gik mellem de bevistløse rockere og tænkte at det var lige som der hjemme i japan,hun kunne se på sig
selv at hun var blevet beskidt men det havde hun det okey med.
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeLør Feb 04, 2012 8:01 pm

'' må jeg spørge om vi bør fortsætte eller om de vil fortrække politiets afhøring.'' sagde lucif
mens en bil nu nærmede sig, med sorte ruder.

en regnvejrsdag..(wolf) Mercedes_E50_AMG__Rain_day__by_Rugy2000

''aah... vores bilet væk her fra,'' sagde lucif da han kiggede på bilen, og et væsen som nu
stod ud af billen og kiggede på dem

Væsen: ''De kaldte herre'' sagde væsnet og åbnede døren til bilen med
paraplyen over føre sædet så Lucif og hans gæst kunne komme ind.


''deres møde punkt er precis som forventet, og kommer de?'' sagde lucif og steg sig selv
halvt ind i bilen mens et venligt og dog lidt underligt blik ramte nu på Yue

Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 6:51 am

Hun nikkede og kiggede først på væsen der var steget ud af bilen,hun kiggede der efter på lucif der selv var steget ind i bilen* kommer du eller foretrækker du heller politiets afhøring* tænkte hun lidt irreterende* hvor herre bevars*hun rystede på hovedet og steg ind i bilen uden at sige noget. Hun sad med sin taske på skødet ,hun tog sit svær op igen og kiggede lidt på den uden at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Wolf

Wolf


Antal indlæg : 59
Join date : 20/01/12

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 8:20 am

lucif drejede hovedet og sit blik ind til hende,

''dette er iblis som er vores køre, han har tjent mig i nogle år og har altid været loyal, så de
kan trygh stole på ham.'' sagde lucif og smilede venligt mens han nu drejede sit blik på
hendes sværd. .

*hmm ser ikke ud til nogle tegn, ikke dårligt, måske for jeg oven i købet en person som
kunne være interesseret i mit broderskab, måske, måske ikke, *

Iblis: ''Så er vi der snart herre'' sagde iblis og lod bilen dreje ind mod villaens garage
Tilbage til toppen Go down
Yue kaang

Yue kaang


Antal indlæg : 170
Join date : 02/12/11

en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitimeSøn Feb 05, 2012 9:27 am

hun nikkede og hilste pænte på ibilis, hun viste ikke hvad hun skulle sige og tænkte lidt mens hun lyttede til regnen . Hun kiggede på sværet og gled fingerne ned langs bladen for at se om hun kunne mærke skriften,hun kunne huske at hendes pleje far havde fortalt hende at der fandtes våbner der inde holdte runder,gamle skrifter som man kun kunne se på et bestemt tidspunkt eller at man skulle gøre et eller andet bestemt for at kunne se de gamle skrifter eller runer.Hendes pleje far havde fortalt at den svær som hun havde inde holdte gamle skrifter men som man kun kunne se ved at holde sværet oppe i månelys,men det fik hun aldrig gjort efter som hun vandrede rundt og havde tralvt med at kæmpe i mod fjener som var efter hende,så hun fik ikke tid til at få set på sværet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en regnvejrsdag..(wolf) Empty
IndlægEmne: Sv: en regnvejrsdag..(wolf)   en regnvejrsdag..(wolf) I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en regnvejrsdag..(wolf)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» To be loved, is to live forever in someone's heart ((Wolf))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Darkworlds :: Silent Hill :: Elm Street-
Gå til: